Ga naar inhoud

Goede Tijden Slechte Tijden


Aanbevolen berichten

[..]

Twee jaar ofzo. En zo ging Rien helemaal niet dood joh :P

Trix stuurde een huurmoordenaar op Frits af, maar Rien woonde tijdelijk bij hem ofzo en droeg diens badjas. De moordenaar zag Rien aan voor Frits en schoot hem dood. Dat staat ook op de CD-rom EN op de de site te lezen ;)

Ik heb zeker weten een keer gezien dat iemand een autodeur open deed en dat er iemand naar buiten kwam rollen. Ik weet dus niet helemaal zeker of het Rien was, maar volgens mij wel. Zo niet? Wie was dat dan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 287
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[..]

Ik heb zeker weten een keer gezien dat iemand een autodeur open deed en dat er iemand naar buiten kwam rollen. Ik weet dus niet helemaal zeker of het Rien was, maar volgens mij wel. Zo niet? Wie was dat dan?

Geen idee, ik keek toen toch niet. Mijn ouders wel die zeiden dat. En aangezien het ook op de CD-rom en de site staat, moet het wel zo zijn :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Geen idee, ik keek toen toch niet. Mijn ouders wel die zeiden dat. En aangezien het ook op de CD-rom en de site staat, moet het wel zo zijn :P

En wat vinden je ouders dan van het tegenwoordige GTST in vergelijking met de eerste seizoenen?? :D Daar ben ik namelijk ERG benieuwd naar ;) Ik gok zo dat ze de eerste seizoenen en personages een stuk leuker vonden dan de bagger van de laatste seizoenen of niet? O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En wat vinden je ouders dan van het tegenwoordige GTST in vergelijking met de eerste seizoenen?? :D Daar ben ik namelijk ERG benieuwd naar ;) Ik gok zo dat ze de eerste seizoenen en personages een stuk leuker vonden dan de bagger van de laatste seizoenen of niet? O-)

Ze kijken al jaren niet meer, omdat hun favoriete karakters eruit gingen, waaronder Daniël ;)

Maar Harmsen vinden ze nog altijd de geweldigste :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze kijken al jaren niet meer, omdat hun favoriete karakters eruit gingen, waaronder Daniël ;)

Maar Harmsen vinden ze nog altijd de geweldigste :P

Daniël was geweldig inderdaad. Vooral die scenes dat hij gevangen zat in dat gat met die kerel en zijn cassetterecorder "IK BEN GEK!!!"

Geniaal gespeeld was dat gewoon. (Uiteindelijk hebben Janine en Suzanne hem uit die put geholpen :P)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daniël was geweldig inderdaad. Vooral die scenes dat hij gevangen zat in dat gat met die kerel en zijn cassetterecorder "IK BEN GEK!!!"

Geniaal gespeeld was dat gewoon. (Uiteindelijk hebben Janine en Suzanne hem uit die put geholpen :P)

dit fragment herrinner ik mij nog ja.. ook staat er mij nog een scene bij dat suzanne dr eigen wou ophangen in een loods, weet niet ik kan het mis hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze kijken al jaren niet meer, omdat hun favoriete karakters eruit gingen, waaronder Daniël ;)

Maar Harmsen vinden ze nog altijd de geweldigste :P

Waarom verbaast me dat nou helemaal niks?! :P Ik kijk ook niet meer omdat de karakters totaal oninteressant zijn geworden én de verhaallijnen totaal verknald worden. Teruggrijpen op dingen uit seizoen 1 enzo om de huidige verhaallijn te kunnen redden :N en Daniël was inderdaad één van de leukere personages :D spijtig dat ie ''even sigaren ging halen'' en nooit meer terugkeerde :7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarom verbaast me dat nou helemaal niks?! :P Ik kijk ook niet meer omdat de karakters totaal oninteressant zijn geworden én de verhaallijnen totaal verknald worden. Teruggrijpen op dingen uit seizoen 1 enzo om de huidige verhaallijn te kunnen redden :N en Daniël was inderdaad één van de leukere personages :D spijtig dat ie ''even sigaren ging halen'' en nooit meer terugkeerde :7

wat was er met hem gebeurd dan? ik herrinner me er niets meer van

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wat was er met hem gebeurd dan? ik herrinner me er niets meer van

Dat is dus onbekend ;) Op een mooie zonnige dag ging hij even sigaren halen en hij is nooit meer teruggekeerd ;) Dat vind ik nou nog steeds één van de meest geniale manieren waarop een personage de serie heeft verlaten _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is dus onbekend ;) Op een mooie zonnige dag ging hij even sigaren halen en hij is nooit meer teruggekeerd ;) Dat vind ik nou nog steeds één van de meest geniale manieren waarop een personage de serie heeft verlaten _O_

Dat volgde ik. Dat is een smoes: "Even sigaretten halen" en varianten daarop. Zo geniaal vind ik het niet. Maar als het geen smoes is, is het wel geniaal, maar die kans schat ik klein. Daniel was wel cool :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat volgde ik. Dat is een smoes: "Even sigaretten halen" en varianten daarop. Zo geniaal vind ik het niet. Maar als het geen smoes is, is het wel geniaal, maar die kans schat ik klein. Daniel was wel cool :P

Het geniale er aan is dat je nooit weet wat er met hem gebeurd is... dat ie ineens in rook is opgegaan ;) en destijds volgde ik het ook werkelijk elke dag... toen zaten echt de geweldige personages er nog in: Arnie, Stan, Peter, Rien, Frits, Linda, Roos, Mirjam, Mickey, Anita, Daniël en ga zo maar door...... toen was het écht een topprogramma! _O_ De laatste seizoenen zijn ze het zwaar aan het verknallen :N geen woorden voor :{:r

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik vind het zo jammer dat iedereen dood en weg gaat. Stefano ook. Maar die komt terug zei die, en dat hoop ik ook. Familie, en vriendinnen van Charlie gaan dood en weg. Valerie en Yasmin dood, en Issabella (wat leek op zelfmoord) gaat weg.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Vandaag keek ik na lange tijd weer eens GTST, en ik moet eerlijk zeggen, ik heb weinig gemist. Ik zag alleen 3 nieuwe kids bij Barbara. Arme kinderen 8))

Hehe, nou er gebeuren in die tussen tijd toch wel wat dingen :P

Janine op de brandstapel ;)

En Wiet?? Er zijn meer nieuwe hoor, maar die zullen vandaag wel niet gekomen zijn... ;) Heb het niet kunnen zien :N

Oh ja.. Die kinderer heten Fos, Florien en Fay ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik doelde meer op het feit dat je zo weer in het verhaal kan vallen, tis niet zo dat je wat essentieels mist als je een paar weken niet kijkt

Dat is altijd al geweest bij GTST (Sinds dat ik kijk ;) ), maar sommige afleveringen zijn nog wel leuk om te zien ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vraag me al een tijdje af hoe Frits van Houten zijn electrocutatie heeft overleefd?!

Met kerst komt hij terug in de serie...

Klopt inderdaad. Harmsen is in elkaar geslagen... :'( Maar het oude verhaal enzo komt wel terug. En misschien is Hannie helemaal niet dood, want niemand heeft haar lichaam gezien? Dat ze ook terug komt met kerst.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Klopt inderdaad. Harmsen is in elkaar geslagen... :'( Maar het oude verhaal enzo komt wel terug. En misschien is Hannie helemaal niet dood, want niemand heeft haar lichaam gezien? Dat ze ook terug komt met kerst.

Of Frits heeft Hannie vermoord (of Hannie leeft inderdaad nog)

En wie heeft die TV in bad geduwd als Hannie onschuldig is?

Ik heb zin in de kerst, want dat wil ik wel weten natuurlijk!

Zitten ook wel rare dingen in...Dian hoort ouder te zijn bijvoorbeeld

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Of Frits heeft Hannie vermoord (of Hannie leeft inderdaad nog)

En wie heeft die TV in bad geduwd als Hannie onschuldig is?

Ik heb zin in de kerst, want dat wil ik wel weten natuurlijk!

Zitten ook wel rare dingen in...Dian hoort ouder te zijn bijvoorbeeld

Ja maar er zijn wel meer fouten... ;)

En die inbreker? Zou dat Wiet zijn? Of toch de geheimzinnige man/vrouw. Ik ben wel benieuwd, groot raadsel allemaal ;)

Ook ik heb erg zin in kerst :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja maar er zijn wel meer fouten... ;)

En die inbreker? Zou dat Wiet zijn? Of toch de geheimzinnige man/vrouw. Ik ben wel benieuwd, groot raadsel allemaal ;)

Ook ik heb erg zin in kerst :P

Die geheimzinnige man is volgens mij gewoon Frits.

Hij heeft volgens mij gewoon het mobieltje van Wiet gekloond.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Het is tijd voor de wonderbaarlijkste comeback ooit. Zo'n 9 a 10 jaar geleden verdween Frits van Houten uit de serie, doordat iemand een tv in zijn bad gooide. Nu keert acteur Casper van Bohemen echter terug in de serie. Is het mogelijk dat Frits het overleefd heeft en iedereen jaren lang voor de gek heeft gehouden? Om zekerheid te krijgen, willen Jack en Dian het graf openmaken, maar ze weten niet dat iemand hen in de gaten houdt...

Vanavond zeker kijken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is tijd voor de wonderbaarlijkste comeback ooit. Zo'n 9 a 10 jaar geleden verdween Frits van Houten uit de serie, doordat iemand een tv in zijn bad gooide. Nu keert acteur Casper van Bohemen echter terug in de serie. Is het mogelijk dat Frits het overleefd heeft en iedereen jaren lang voor de gek heeft gehouden? Om zekerheid te krijgen, willen Jack en Dian het graf openmaken, maar ze weten niet dat iemand hen in de gaten houdt...

Vanavond zeker kijken ;)

Hèhè... ook zo lekker fout dat er bij de aftiteling "Geheimzinnige man - ?" stond :P Een beetje fan herkent de grootste gluiperd uit GTST natuurlijk wel. Nu goed... ik ben benieuwd hoe ze hem ooit uit de dood willen laten herrijzen, maar misschien dat hij de serie een beetje weet op te peppen. Het was toch altijd één van de leukere personages :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hèhè... ook zo lekker fout dat er bij de aftiteling "Geheimzinnige man - ?" stond :P Een beetje fan herkent de grootste gluiperd uit GTST natuurlijk wel. Nu goed... ik ben benieuwd hoe ze hem ooit uit de dood willen laten herrijzen, maar misschien dat hij de serie een beetje weet op te peppen. Het was toch altijd één van de leukere personages :+

Heel veel acteurs komen weer terug... Dian en Linda zijn er nu al, Frits komt vanavond, en Daantje Mus (Liesbeth Kamerling) komt ook al weer terug..

Misschien dat mensen nu weer meer gaan kijken... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heel veel acteurs komen weer terug... Dian en Linda zijn er nu al

Dian wordt nu toch door een andere actrice gespeeld? Linda is wel weer Babette!

Frappant trouwens dat Frits ook alweer weer terugkomt, dan zullen binnenkort ook wel figuren als Helen Helmink, Rien Hoogendoorn, Jessica Harmsen, Julian Verduyn en Arthur Peters terugkeren, al dan niet terug uit de dood! Het klinkt misschien raar zoals het er staat, maar ze zijn wel heel erg op verdwenen personages aan het teruggrijpen.

Geeft misschien ook wel de gelegenheid om Meta weer terug te laten keren _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dian wordt nu toch door een andere actrice gespeeld? Linda is wel weer Babette!

Frappant trouwens dat Frits ook alweer weer terugkomt, dan zullen binnenkort ook wel figuren als Helen Helmink, Rien Hoogendoorn, Jessica Harmsen, Julian Verduyn en Arthur Peters terugkeren, al dan niet terug uit de dood! Het klinkt misschien raar zoals het er staat, maar ze zijn wel heel erg op verdwenen personages aan het teruggrijpen.

Geeft misschien ook wel de gelegenheid om Meta weer terug te laten keren _O-

Dian wordt inderdaad door iemand anders gespeeld (Lixt Reddy) maar wel het personage ''Dian'' is terug... ;)

En Helen Helmink komt als het goed is niet terug... Maar dat weet ik verders ook niet ;)

Was toen een keer op RTL boulevard

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dian wordt nu toch door een andere actrice gespeeld? Linda is wel weer Babette!

Frappant trouwens dat Frits ook alweer weer terugkomt, dan zullen binnenkort ook wel figuren als Helen Helmink, Rien Hoogendoorn, Jessica Harmsen, Julian Verduyn en Arthur Peters terugkeren, al dan niet terug uit de dood! Het klinkt misschien raar zoals het er staat, maar ze zijn wel heel erg op verdwenen personages aan het teruggrijpen.

Geeft misschien ook wel de gelegenheid om Meta weer terug te laten keren _O-

Ja, maar iedereen zit natuurlijk op Arwwwwnie te wachten :+

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dian wordt inderdaad door iemand anders gespeeld (Lixt Reddy) maar wel het personage ''Dian'' is terug... ;)

En Helen Helmink komt als het goed is niet terug... Maar dat weet ik verders ook niet ;)

Was toen een keer op RTL boulevard

Je bedoelt zeker Rixt Leddy. ;)

Ik ga vanavond ook zeker kijken!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je bedoelt zeker Rixt Leddy. ;)

Ik ga vanavond ook zeker kijken!!!

Ja inderdaad... :P

Een pop in de grafkist en Frits die er aan komt lopen... :P

Word nu toch echt héééééééééééééééééééééél schieuwnierig! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dian wordt nu toch door een andere actrice gespeeld? Linda is wel weer Babette!

Frappant trouwens dat Frits ook alweer weer terugkomt, dan zullen binnenkort ook wel figuren als Helen Helmink, Rien Hoogendoorn, Jessica Harmsen, Julian Verduyn en Arthur Peters terugkeren, al dan niet terug uit de dood! Het klinkt misschien raar zoals het er staat, maar ze zijn wel heel erg op verdwenen personages aan het teruggrijpen.

Geeft misschien ook wel de gelegenheid om Meta weer terug te laten keren _O-

Ik zou het heeeel knap vinden als Arthur terug zou komen. Ze hebben zijn hart uit zijn lichaam gehaald en deze aan Jessica gegeven om haar leven te redden :P. En Rien is ook echt morsdood :P:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zou het heeeel knap vinden als Arthur terug zou komen. Ze hebben zijn hart uit zijn lichaam gehaald en deze aan Jessica gegeven om haar leven te redden :P. En Rien is ook echt morsdood :P:P

Ik weet het, maar in GTST is echt alles mogelijk blijkbaar :)

Wel een mooie scene trouwens, Frits die dat kerkhof komt oplopen en al die verdwaasde blikken. Tof trouwens dat hij terug is, Frits was toch samen met Ludo wel de ultieme schurk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En Rien is ook echt morsdood :P:P

Frits niet dan? Die gozer werd LETTERLIJK voor het oog van miljoenen kijkers

geëlectrocuteerd in de badkuip, dat kan je toch niet overleven? :P Ik vind het echt

vaag dat hij nog leeft. Maar wel leuk, niets is beter dan de ''oude garde''! (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Frits niet dan? Die gozer werd LETTERLIJK voor het oog van miljoenen kijkers

geëlectrocuteerd in de badkuip, dat kan je toch niet overleven? :P Ik vind het echt

vaag dat hij nog leeft. Maar wel leuk, niets is beter dan de ''oude garde''! (O)

Hebben ze een keer bij Mythbusters gedaan. Inderdaad, no friggin chance dat je dat overleeft.

Vond het trouwens ook ERG raar dat ie na tien jaar toevallig net op die dag op het kerkhof was. Of heeft hij daar jaren rondgehangen in de hoop dat iemand hem zou willen opgraven?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hebben ze een keer bij Mythbusters gedaan. Inderdaad, no friggin chance dat je dat overleeft.

Vond het trouwens ook ERG raar dat ie na tien jaar toevallig net op die dag op het kerkhof was. Of heeft hij daar jaren rondgehangen in de hoop dat iemand hem zou willen opgraven?

Frits volgde Sjors, Dian en Jack al de hele tijd. Dat is de ''geheimzinnige man''. Die was toen ook 2x (dacht ik) bij Hanny in dat gesticht.. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Frits volgde Sjors, Dian en Jack al de hele tijd. Dat is de ''geheimzinnige man''. Die was toen ook 2x (dacht ik) bij Hanny in dat gesticht.. :P

Ik heb iets van vijf minuten gezien het afgelopen jaar ;) Neem dit dan ook direct van je aan. Ik weet alleen nog dat ik dacht, nog terwijl ze die kist aan het opgraven waren, "moet je opletten, komt ie zo achter een boom vandaan, dat zou pas echt lame zijn". Et voila, ik had gelijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Hebben ze een keer bij Mythbusters gedaan. Inderdaad, no friggin chance dat je dat overleeft

Vond het trouwens ook ERG raar dat ie na tien jaar toevallig net op die dag op het kerkhof was. Of heeft hij daar jaren rondgehangen in de hoop dat iemand hem zou willen opgraven?

maar de kans dat je werkelijk wordt geëlectrocuteerd is klein, omdat water niet geleid, en dan zul je misschien raar kijken, maar alleen zout water geleid.

maar die electrocuteer scene is volgens mij een van de weinige scenes ie ik heb gezien ooit, deed Ludo dat niet, enwwas he niet een tv die erin werd gegooit?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er werd inderdaad een TV in de badkuip geduwd. Maar Frits werd niet "vermoord" door Ludo. Dat was toen degene die zijn bedrijf op orde moest stellen / moest runnen. (Vandaar ook dat Martine kwaad was op Ludo, omdat hij het geld had gestolen uit de kluis van Frits)

Hannie ging de bak in voor de "moord" op Frits, maar heeft het blijkbaar niet gedaan (die TV geduwd).

Wat ik nu denk (is het enige wat ik kan verzinnen en wat ook logisch is met zijn uitspraak (dat heb ik liever niet)) is dat het toen moest lijken alsof hij dood moest en daarom zijn dood in scene heeft gezet.

Die TV hoeft natuurlijk niet aan te hebben gestaan he?! Hij doet er namelijk nu alles aan om zijn geheim niet uit te laten lekken. Nu kon hij blijkbaar niet anders meer.

Vraag blijft alleen waarom en door wie Hannie nu is vermoord en of ze uberhaupt wel is vermoord. Ook Hannie werd namelijk op mysterieuze wijze begraven (zonder publiek)

De tijd zal het leren :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er werd inderdaad een TV in de badkuip geduwd. Maar Frits werd niet "vermoord" door Ludo. Dat was toen degene die zijn bedrijf op orde moest stellen / moest runnen. (Vandaar ook dat Martine kwaad was op Ludo, omdat hij het geld had gestolen uit de kluis van Frits)

Hannie ging de bak in voor de "moord" op Frits, maar heeft het blijkbaar niet gedaan (die TV geduwd).

Wat ik nu denk (is het enige wat ik kan verzinnen en wat ook logisch is met zijn uitspraak (dat heb ik liever niet)) is dat het toen moest lijken alsof hij dood moest en daarom zijn dood in scene heeft gezet.

Die TV hoeft natuurlijk niet aan te hebben gestaan he?! Hij doet er namelijk nu alles aan om zijn geheim niet uit te laten lekken. Nu kon hij blijkbaar niet anders meer.

Vraag blijft alleen waarom en door wie Hannie nu is vermoord en of ze uberhaupt wel is vermoord. Ook Hannie werd namelijk op mysterieuze wijze begraven (zonder publiek)

De tijd zal het leren :P

Ik heb die aflevering toen niet gezien (was 3 jaar :P) maar ik heb die moord een paar keer gezien en het viel me wel op dat het flikkerde daar, was het onweer? Want als het goed is zie je al licht flikkeren voor dat die tv in zijn bad zit... Anders moet de tv wel aan hebben gestaan lijkt mij.. Ik kijk het nog een keer ff na... :P

Edit: ff gekeken, en de tv moet wel aan hebben gestaan, je hoort achtergrondgeluiden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar de kans dat je werkelijk wordt geëlectrocuteerd is klein, omdat water niet geleid, en dan zul je misschien raar kijken, maar alleen zout water geleid.

Ze hadden het dus getest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar de kans dat je werkelijk wordt geëlectrocuteerd is klein, omdat water niet geleid, en dan zul je misschien raar kijken, maar alleen zout water geleid

Dat is niet helemaal waar. Water geleidt ook wel degelijk. Zout water geleidt beter, door de Natrium en Chloor-ionen (Dat zijn de deeltjes die lading hebben).

De kans dat je een electrocutatie in een baduip overleeft is zeeeer klein en vrijwel 0.

Waarom?? Simpel...Je lichaam bevat ook een hoop zouten (bijvoorbeel zweet) en een nat lichaam met wat zouten wil wel geleiden..Geloof me!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Wik Jongsma verlaat GTST ;(

Hij speelt al sinds 1991 de rol van Govert Harmsen. Helaas moest hij de serie 2 keer tijdelijk verlaten, vanwege zijn ziekte. Nu heeft hij besloten om de serie definitief te verlaten. Vrijdag 27 januari is hij voor het laatst te zien als Govert Harmsen.

Weer een oude vertrouwde die weggaat. :'(

Het schijnt dat hij toch meegaat met die ene vrouw (hoe heet ze ook alweer?) naar Denemarken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Weer een oude vertrouwde die weggaat. :'(

Het schijnt dat hij toch meegaat met die ene vrouw (hoe heet ze ook alweer?) naar Denemarken.

Ze heet Louise en daarmee vertrekt ie inderdaad. Als het goed is wordt ie overgehaald door Hennie die dan even terugkomt als geest. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...