Ga naar inhoud

Goede Tijden Slechte Tijden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 287
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Deze vakantie seizoen 9 op DVD gezien en ik weet nu helemaal zeker dat dit mijn meest favoriete seizoen is van allemaal. _O_

Ludo Sanders is echt op zijn best dit seizoen. _O_

En dan ook nog Pete Jenssens. _O_

Veel exits helaas, maar wel veel prachtige momenten. En op het eind de laatste zaak van Ger Smit als rechercheur Bronkhorst. _O_

In seizoen 10 verandert er helaas een boel en niet in positieve zin...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik bezit zelf de dvd's "12,5 jaar gtst" en "20 jaar gtst" (Ik heb ook seizoensboxen maar die tel ik niet mee) vanwege de awesome compilaties van verhaallijnen en cliffhangers. Maar nu zit ik eraan te denken om de dvd "gtst deel 2" te kopen. Welke verhaallijnen staan hierop Frey?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik bezit zelf de dvd's "12,5 jaar gtst" en "20 jaar gtst" (Ik heb ook seizoensboxen maar die tel ik niet mee) vanwege de awesome compilaties van verhaallijnen en cliffhangers. Maar nu zit ik eraan te denken om de dvd "gtst deel 2" te kopen. Welke verhaallijnen staan hierop Frey?

Betere dan op de 20 jaar DVD, wat een compilatie-DVD was van de afgelopen 5-10 jaar :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik bezit zelf de dvd's "12,5 jaar gtst" en "20 jaar gtst" (Ik heb ook seizoensboxen maar die tel ik niet mee) vanwege de awesome compilaties van verhaallijnen en cliffhangers. Maar nu zit ik eraan te denken om de dvd "gtst deel 2" te kopen. Welke verhaallijnen staan hierop Frey?

Onder andere de verhaallijnen met Meta, Ludo & Janine vs Meike en Tony Fuentes. En niet te vergeten de laatste aflevering van seizoen 14 + de eerste van seizoen 15, met de brand in scala. Naar mijn mening de beste zomercliffhanger van allemaal en die vervolgaflevering vind ik daarmee de spannendste aflevering van allemaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oeh, de bruiloft van Simon :D Ik weet nog heel goed dat vroeger eens Baantjer de Film op tv kwam, en die nam ik op op videoband. Daarvoor kwam toevallig die aflevering, en die vond ik zo spannend dat ik hem vaker terugkeek dan de baantjerfilm zelf :P Ludo die ineens weer kan zien en het lasertje op stefano ziet :O En Meta, hahah :') De brand in scala was zeker spannend ja, met de ontvoerde Nina en haar ontvoerders Isabella en Jasmin. Okee ik ben overtuigd :D Ga deze zeker kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oeh, de bruiloft van Simon :D Ik weet nog heel goed dat vroeger eens Baantjer de Film op tv kwam, en die nam ik op op videoband. Daarvoor kwam toevallig die aflevering, en die vond ik zo spannend dat ik hem vaker terugkeek dan de baantjerfilm zelf :P Ludo die ineens weer kan zien en het lasertje op stefano ziet :O

Haha, ik had hetzelfde. Ik ging er lekker voor zitten die avond. Eerst de dubbele aflevering van GTST en daarna de Baantjer film. Maar ik zat na GTST nog zo te shaken van spanning, dat ik me totaal niet kon concentreren op de film. Toen konden ze GTST nog echt spannend maken.
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...

Ik ben inmiddels bij de dvd box van seizoen 10. En daar is me iets eigenaardigs opgevallen aan de intro. Aflevering 1736 begint gewoon met dezelfde intro als de slotaflevering van seizoen 9. En aflevering 1737 begint ineens met een vernieuwde intro waarbij ook de arrangementen zijn aangepast. En dat is vreemd. Want in het vernieuwde intro had Jet van der Meij al zwart haar. En voor zover ik mij kon herinneren, verscheen deze intro ook pas nadat Jet haar haar ook zwart geverfd had. En in het begin had onze dvd speler moeite met de eerste dvd van de dvd box van seizoen 10 en toen keek ik of ie dat probleem had met dvd 2 en ik daar een aflevering van opstartte (ik geloof dat dat aflevering 1746 was) zag ik het nieuwe leader met de eerdere arrangementen. En het vreemde was wel, bij de afleveringen die ik tot nu toe gezien heb (de laatste was 1738) was de muziek van de outro onveranderd. En ik geloof dat die tegelijkertijd met de intro veranderd werd nadat het nieuwe seizoen begon. Ik heb het idee dat ze hier en daar wat veranderd hebben voor dat dit seizoen op dvd verscheen.

aangepast door De Baron
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

Ja, ik vind de DVD box van seizoen 10 qua bewerking maar raar in elkaar zitten, eerst dat gedoe met de in en outro, ik ben zelfs een keer een outro tegen gekomen dit seizoen, zonder muziek of het GTST logo er in, en er zitten een aantal afleveringen tussen waar ze op het begin de terugblik van de vorige afleveringen er bij hadden gezet, en later op een andere DVD heb je de terugblik ineens niet meer, dan begint de aflevering gewoon met de intro.

aangepast door De Baron
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 years later...
41 minutes ago, RM said:

En hoe lang ga je er over doen, een week :P?

  

 

Maximaal 2. :P

Moet vandaag ook nog de nieuwe Pokémon demo spelen. :P 

 

Overigens ben ik een tijdje geleden ook gestopt met het huidige GTST te volgen, al keek ik al enkele jaren haast alleen nog de shorties.

Het niveau is al jaren om te janken, maar je blijft het toch stiekem volgen als je al zo lang kijkt...

Maar de waardeloze exit van Jef was de druppel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 hours ago, MarsM said:

 

Vanaf 17 oktober??

 

Gek... :P (maar wel zo'n prettige in de omgang ;) )

 

Ik had geen vakantie, dus daarom deed ik er weer wat langer over deze keer. :P 

 

Een paar gemaakte shots:

 

ludoisabr.png

 

ludomartine14.png

 

wanhoop.png

 

martinenick.png

 

pascaledood.png

 

robindader.png

 

fathersonholybodyguard.png

 

ninaontvoerd.png

 

brand14.png

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Seizoen 15 schijnt dus al in februari uit te komen. Dit zal de laatste box zijn die ik aanschaf. Hier zitten nog diverse verhaallijnen in die ik graag terug wil zien, zoals Benjamin als geest die Harmsen wil helpen Ludo die wraak neemt op Martine. Daarna gingen ze rare dingen uithalen met natuurlijk als dieptepunt de babyverwisseling van Arnie en Dennis...

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik heb er geen vertrouwen in met deze schrijvers. Ze hebben de laatste jaren iedere verhaallijn met enorm veel potentie weten te verknallen. De laatste echt geslaagde comeback was die van... Martine Hafkamp. Maar dat is inmiddels al meer dan 11 jaar geleden allemaal.

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites
30 minutes ago, samba-boy said:

Als het een beetje meezit komt ze gewoon langs om, net zoals Robert Jef meenam, Jack Wiet meenam, en Marcus zijn dochter meebracht, een personage weer mee weg te nemen.

 

Jep, en als het tegen zit dan legt ze binnen een half jaar het loodje :P 

Dat hebben we ook vaak gezien; personages die na lange tijd terugkeren en dan dood gaan (mooiste voorbeeld is Simon Dekker)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...