Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan nog zeker drie jaar op Nickelodeon.


Aanbevolen berichten

Eindelijk weer eens goed nieuws over Nick !

Dit staat te lezen op: bassie-adriaan.nl

``Maar Bassie en Adriaan waren op 23 oktober ook voor een andere reden in de Pepsi hal in Amsterdam. Voor het grote jeugdspektakel daar begon, tekenden ze weer een contract met de TV zender Nickelodeon/kindernet voor de duur van 3 jaar. Dus minstens tot het einde van het jaar 2007 kunnen de fans blijven genieten van de avonturen van Bassie en Adriaan bij die zender. Bij Kindernet/Nickelodeon staan Bassie en Adriaan al jarenlang in de top drie van de best bekeken TV programma’s. Doordat ze deze week het contract weer verlengden, zijn ze nu ook de artiesten die de langste tijd op die TV zender te zien zijn. Op de foto toosten ze met de grote baas Dan Ligtvoet op de verlengde samenwerking. ``

Valt me weer mee van Nick !

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tja dan maar hopen dat ze wel wat vaker op tv gaan komen, want maar 2 keer op 2 dagen is wel erg weinig, en dan zou het wel erg zonde zijn van die contracten.

Tsss t is ook nooit goed he...

We waren gewoon extreem verwend met max 6 afleveringen van B&A per dag... Vroeger, was je blij als je dinsdag middag naar de TROS kon kijken en een nieuwe aflevering van B&A zag! Als je dan een aflevering mistte moest je wel wat langer dan een week wachten voor je die weer zag! Zelfde voor Kindernet, iedere zaterdag ochtend.. En als je toch meer wilt, koop je gewoon de dvd's?:?

Link naar bericht
Delen op andere sites

inderdaad, dan kun je ze net zo vaak zien als je wilt. Dan hoef je ook niet te wachten tot die favoriete serie weer eens langskomt, maar pak je gewoon zo'n schijfje.

Dan maakt het ook niets uit wanneer de afleveringen worden uitgezonden of hoe vaak het in de week komt. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uiteraard zeer goed nieuws *).

2 keer per week is echt voldoende hoor. Ik denk echter wel als het eenmaal 2007 is dat de oudste serie's wat minder worden uitgezonden; besef wel dat tussen het uitkomen van de Plaaggeest en 2007 maarliefst 31 jaar zit!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Uiteraard zeer goed nieuws *).

2 keer per week is echt voldoende hoor. Ik denk echter wel als het eenmaal 2007 is dat de oudste serie's wat minder worden uitgezonden; besef wel dat tussen het uitkomen van de Plaaggeest en 2007 maarliefst 31 jaar zit!

Op 29 jaar (de plaaggeest is van 1978) maakt drie jaar echt niet uit. Als ie nu wordt uitgezonden, dan toch over drie jaar ook? Wat maakt dat nou uit, oud is oud.

@RM: ik vind DVDs toch anders dan TV. Als ik er een DVD ingooi, blijf ik toch vaak kijken, en ik heb niet altijd tijd om een hele DVD uit te kijken. Gewoon, een of twee afleveringen per dag, rond een uur of 11, is wat dat betreft fijner.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Op 29 jaar (de plaaggeest is van 1978) maakt drie jaar echt niet uit. Als ie nu wordt uitgezonden, dan toch over drie jaar ook? Wat maakt dat nou uit, oud is oud.

Ik heb helemaal niets tegen oldtimer serie's, maar als je ziet hoe snel de techniek zich vordert (lees: beeldkwaliteit) is de beeldkwaliteit binnenkort zo'n verschil met serie's van tegenwoordig... De kwaliteit van de serie (opbouw van de serie / dialogen e.d.) vind ik uitstekend, afgezien daarvan vind ik de serie wat te zwak qua beeldkwaliteit om nog in 2007 uitgezonden te worden. Als je ziet hoe snel nu de ontwikkelingen zich vorderen... Echter vind ik de beeldkwaliteit van 'het geheim van de sleutel' en verdere serie's een stuk beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb helemaal niets tegen oldtimer serie's, maar als je ziet hoe snel de techniek zich vordert (lees: beeldkwaliteit) is de beeldkwaliteit binnenkort zo'n verschil met serie's van tegenwoordig... De kwaliteit van de serie (opbouw van de serie / dialogen e.d.) vind ik uitstekend, afgezien daarvan vind ik de serie wat te zwak qua beeldkwaliteit om nog in 2007 uitgezonden te worden. Als je ziet hoe snel nu de ontwikkelingen zich vorderen... Echter vind ik de beeldkwaliteit van 'het geheim van de sleutel' en verdere serie's een stuk beter.

Er zit inderdaad een groot verschil in beeldkwaliteit. Maar er bestaan enorme mogelijkheden in digitale restauratie. Kijk maar eens naar de resultaten van het restauratiewerk van Lowry digital (o.a. te zien op de dvd's van Star Wars en Indiana Jones). Ze krijgen het zelfs voor elkaar om gewone films in hoge kwaliteit op IMAX formaat te krijgen (En dat is een veel groter scherm dan de gewone bios).

Over een paar jaar zullen zulke restauratietechnieken vast wel beter beschikbaar en goedkoper te gebruiken zijn, voor andere bedrijven dan Lowry. Dus wie weet komt er ooit een versie van de plaaggeest met een (bijna) perfecte beeldkwaliteit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Veel mensen roepen nu dat je maar "gewoon" de dvd's moet kopen als je dit wilt, maar veel mensen hebben daar gewoonweg het geld niet voor.

Ik ben bevoorrecht dat ik alle series op dvd heb en ook nog eigen dvd's heb van Bassie en Adriaan die niemand heeft, maar moet wel aanmerken dat sommige van jullie wel makkelijk over het feit "geld" heen stappen.

Dus roep niet meer dat je ze dan "gewoon" moet kopen! OK?

Verder vind ik het toppie dat ze nog langer op tv blijven. Toch leuk tijdens het eten of voor je naar bed toe gaat!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind dat je gelijk hebt, Wonderer, TV is toch iets anders dat Video/DVD.

Bij TV blijft het nog een beetje spannend als de aflevering is afgelopen, ook al weet je dat natuurlijk al. Dus ik vind ook dat B&A wat vaker mag worden uitgezonden. Ik ben voor het idee om Bassie & Adriaan weer uit te zenden als het was. Gewoon elke avond tussen 18:00 en 19:00 uur!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Veel mensen roepen nu dat je maar "gewoon" de dvd's moet kopen als je dit wilt, maar veel mensen hebben daar gewoonweg het geld niet voor.

Ik ben bevoorrecht dat ik alle series op dvd heb en ook nog eigen dvd's heb van Bassie en Adriaan die niemand heeft, maar moet wel aanmerken dat sommige van jullie wel makkelijk over het feit "geld" heen stappen.

Dus roep niet meer dat je ze dan "gewoon" moet kopen! OK?

Verder vind ik het toppie dat ze nog langer op tv blijven. Toch leuk tijdens het eten of voor je naar bed toe gaat!

ja ik heb zelf ook nog niet alles gekocht, want het kost indd erg veel geld. Ik koop gewoon geleidelijk aan af en toe wat. Maar toch blijf ik van mening dat we heel erg verwend worden met hoeveel nick uitzend! En ik vind dat te veel mensen hier dat nu "normaal" vinden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja ik heb zelf ook nog niet alles gekocht, want het kost indd erg veel geld. Ik koop gewoon geleidelijk aan af en toe wat. Maar toch blijf ik van mening dat we heel erg verwend worden met hoeveel nick uitzend! En ik vind dat te veel mensen hier dat nu "normaal" vinden...

Als ze elke dag spongebob uitzenden, argai, rocketpower, zoop, en weet ik veel wat voor rotzooi nog meer, waarom dan niet elke dag B&A? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als ze elke dag spongebob uitzenden, argai, rocketpower, zoop, en weet ik veel wat voor rotzooi nog meer, waarom dan niet elke dag B&A? :P

Jah misschien zijn zulke programma's echt een boegbeeld voor de TV op nickelodeon...

Maar ik geef toe, spongebob, rocketpower, zoop, okay

maar verder zijn er zoveel programma's met zo weinig kijkcijfers }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Spongebob = GEEN rotzooi }:|

(wilde ik even kwijt... ;) )

En inderdaad; niks is normaal, maar zo ongelooflijk veel kosten die DVD's toch niet? Dat moet overkomelijk zijn dacht ik toch... en dan ben ik eigenlijk nog jaloers op de mensen die ze allemaal al hebben want dan heb je nog wat om naar uit te kijken en te sparen ^O^

(edit: Twice begrijpt het ^O^_O_ )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja ik heb zelf ook nog niet alles gekocht, want het kost indd erg veel geld. Ik koop gewoon geleidelijk aan af en toe wat. Maar toch blijf ik van mening dat we heel erg verwend worden met hoeveel nick uitzend! En ik vind dat te veel mensen hier dat nu "normaal" vinden...

Als je een echte fan bent, dan heb je dat geld ervoor over.

En ik meende op het forum ook gelezen te hebben dat een echte fan zelfs alle videobanden verzamelt van de series, de live shows etc...

Dus ja..ik vind dat redelijk normaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Spongebob = GEEN rotzooi }:|

(wilde ik even kwijt... ;) )

En inderdaad; niks is normaal, maar zo ongelooflijk veel kosten die DVD's toch niet? Dat moet overkomelijk zijn dacht ik toch... en dan ben ik eigenlijk nog jaloers op de mensen die ze allemaal al hebben want dan heb je nog wat om naar uit te kijken en te sparen ^O^

(edit: Twice begrijpt het ^O^_O_ )

Bij elkaar is het toch zo'n 180-200 euro hoor, alle DVD's. Kan me voorstellen dat niet iedereen dat bij elkaar kan schrapen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bij elkaar is het toch zo'n 180-200 euro hoor, alle DVD's. Kan me voorstellen dat niet iedereen dat bij elkaar kan schrapen.

Niet om het een of ander, maar die DVD's zijn op dit moment bij FRS in de aanbieding.

Als je rekent: 2x 5euro voor de schatkaart. 8x 8 euro voor de andere series dan zit je pas op 74 euro.

Zelfs met al die europa DVD's kom je pas net over de 100 uit, dus ik weet niet waar jij 200 euro vandaan haalt. (ik koop elke DVD maar 1 keer :P )

(ok je hebt natuurlijk nog leren en lachen en allerlei live shows, maar dat komt natuurlijk later pas, die heb ik zelf ook niet dus reken ik ook niet mee onder) het ''normale''')

En dan nog haal je die 200 euro niet.

Ter vergelijking: ik heb de schatkaart voor 2 * 13 euro gekocht en ben de 150 nog niet eens gepasseerd en heb alle DVD's (op de 8e serie na, want voor zoveel DVD's heb ik geen ruimte op mijn kamer ;) ).

Misschien dat je het wilt narekenen maar het klopt echt! :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet om het een of ander, maar die DVD's zijn op dit moment bij FRS in de aanbieding.

Als je rekent: 2x 5euro voor de schatkaart. 8x 8 euro voor de andere series dan zit je pas op 74 euro.

Zelfs met al die europa DVD's kom je pas net over de 100 uit, dus ik weet niet waar jij 200 euro vandaan haalt. (ik koop elke DVD maar 1 keer :P )

(ok je hebt natuurlijk nog leren en lachen en allerlei live shows, maar dat komt natuurlijk later pas, die heb ik zelf ook niet dus reken ik ook niet mee onder) het ''normale''')

En dan nog haal je die 200 euro niet.

Ter vergelijking: ik heb de schatkaart voor 2 * 13 euro gekocht en ben de 150 nog niet eens gepasseerd en heb alle DVD's (op de 8e serie na, want voor zoveel DVD's heb ik geen ruimte op mijn kamer ;) ).

Misschien dat je het wilt narekenen maar het klopt echt! :Y

ik kom wel op zo'n €200 uit hoor

ff voor de duidelijkheid een rijtje:

plaaggeest

sleutel

diamant

professor

schatkaart 1

schatkaart 2

Kroon

verzonden stad

europa 1

europa 2

europa 3

europa 4

europa 5

europa 6

Amerika 1

Amerika 2

Amerika 3

Amerika 4

Amerika 5

-Amerika- 1

-Amerika- 2

Leren en lachen 1

Leren en lachen 2

Leren en lachen 3

grootmoeders tijd

25 jaar feest

25 jaar theater

live

pas als je dit hebt heb je alle dvd's (europa deel 1 (arcade) niet meegerekend)

en zonder deel 1 t/m 5 van amerika kom ik nog op €112 uit

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zei hierboven dat ik de DVD's buiten de series om niet als "normaal" meereken. Wat jij doet is dus ALLE series noemen. Dan kom ik inderdaad ook op 200 euro, maar die DVD's heb ik zelf ook niet en dat komt later wel.

Het gaat mij om de DVD's van de series en dat zijn ook de DVD's die worden uitgezonden op Nickelodeon en daarmee bedoelde ik te zeggen dat je als je een echte fan bent het geld ervoor over moet hebben. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

RM Een echte fan hoeft echt niet alle series ook op video te sparen hoor.

Een echte fan ben je in je hart, niet in je portomonnee of met een grote verzameling.

En nogmaals, ook al zijn ze maar 5 of 6 euro. Dan hebben nog veel mensen niet het geld om het allemaal maar "even" te kopen.

Jullie (ik bedoel een aantal) moeten eens denken aan een maatschappelijk deel van de bevolking. (die hebben echt niet allemaal vele geld over voor dvds)

(zelf spaar ik wel de banden, 81stuks nu, nu maar dat wil niet zeggen dat ik meer fan ben dan iemand die 1 of 10 banden heeft)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik niet Disney verslaafd ben. Een beetje Disney film op DVD kost al snel 15 euro en als ze pas uitgekomen zijn 20 euro... Ik vind die prijzen echt reuze meevallen hoor, 12 euro (toendertijds de Kroon bij FRS) voor 3 uur kijkplezier vind ik echt reuze meevallen. En je hebt toch wel 200 Euro over voor je (misschien wel) grootste hobby?

200 euro totaal voor een hobby valt mee; ik speel zelf ook keyboard en een redelijk starters keyboard kost al snel 400 euro, en HET topmodel 3200 Euro met alles erop en eraan :{. Dan nog een geluidsinstallatie (voor als je optredens wil gaan doen)... Enfin, je moet gewoon een beetje geld over hebben voor een hobby ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als ze elke dag spongebob uitzenden, argai, rocketpower, zoop, en weet ik veel wat voor rotzooi nog meer, waarom dan niet elke dag B&A? :P

Omdat B&A niet tussen rotzooi thuis hoort?

Jullie (ik bedoel een aantal) moeten eens denken aan een maatschappelijk deel van de bevolking. (die hebben echt niet allemaal vele geld over voor dvds)

^

ik toch ook niet? Maar dan vind ik nog steeds dat we te veel verwend worden met hoeveel er wordt uitgezonden. Ik vond het eerlijk gezegd veel leuker als je een week moest wachten voor je weer wat zag... Tuurlijk is wachten niet leuk, maar het gaat om het gevoel... Nu mwa nu is t gewoon te makkelijk....

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omdat B&A niet tussen rotzooi thuis hoort?

Jullie (ik bedoel een aantal) moeten eens denken aan een maatschappelijk deel van de bevolking. (die hebben echt niet allemaal vele geld over voor dvds)

^

ik toch ook niet? Maar dan vind ik nog steeds dat we te veel verwend worden met hoeveel er wordt uitgezonden. Ik vond het eerlijk gezegd veel leuker als je een week moest wachten voor je weer wat zag... Tuurlijk is wachten niet leuk, maar het gaat om het gevoel... Nu mwa nu is t gewoon te makkelijk....

eindelijk een medestander, ik vond het vroeger niet erg om te wachten , die spanning was gewoon gaaf. Er raast nu in 1 week een heel avondtuur voorbij. Wat leuk zou zijn is dat er 3x per dag een een shortie voorbij komt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
RM Een echte fan hoeft echt niet alle series ook op video te sparen hoor.

Een echte fan ben je in je hart, niet in je portomonnee of met een grote verzameling.

En nogmaals, ook al zijn ze maar 5 of 6 euro. Dan hebben nog veel mensen niet het geld om het allemaal maar "even" te kopen.

Jullie (ik bedoel een aantal) moeten eens denken aan een maatschappelijk deel van de bevolking. (die hebben echt niet allemaal vele geld over voor dvds)

(zelf spaar ik wel de banden, 81stuks nu, nu maar dat wil niet zeggen dat ik meer fan ben dan iemand die 1 of 10 banden heeft)

Als je een fan bent zorg je er gewoon wel voor dat je geld hebt. En wat is nou 5 euro voor een dvd? Ik ken genoeg mensen die een kwartje uitgeven als ze maar een dubbeltje hebben. Dat ligt in de aard van mensen zou ik maar zeggen. Als je het echt zo leuk vindt moet niets je tegen laten houden. En zoals ik al zei... de meeste jongeren vanaf 16 jaar hebben wel een baantje (soms zelfs al vanaf 15 jaar!) en dan heb je 5 eurootjes zo bij elkaar. Voor de mensen die veel jonger zijn is het begrijpelijk aangezien die nog niet hun eigen geld kunnen en mogen verdienen. Maar als ik 9 jaar zou zijn geweest en ik graag een B&A dvd'tje had gewild van 5 euro zouden mijn ouders dat heus wel voor me over hebben gehad. B&A dvd's zijn zoals Lukas zegt verhoudingsgewijs helemaal niet duur vergeleken met andere dvd's. Kortom: waar een wil is is een weg... en het leuke van sparen is juist als je ze niet allemaal al te snel bij elkaar hebt... O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je een fan bent zorg je er gewoon wel voor dat je geld hebt. En wat is nou 5 euro voor een dvd? Ik ken genoeg mensen die een kwartje uitgeven als ze maar een dubbeltje hebben. Dat ligt in de aard van mensen zou ik maar zeggen. Als je het echt zo leuk vindt moet niets je tegen laten houden. En zoals ik al zei... de meeste jongeren vanaf 16 jaar hebben wel een baantje (soms zelfs al vanaf 15 jaar!) en dan heb je 5 eurootjes zo bij elkaar. Voor de mensen die veel jonger zijn is het begrijpelijk aangezien die nog niet hun eigen geld kunnen en mogen verdienen. Maar als ik 9 jaar zou zijn geweest en ik graag een B&A dvd'tje had gewild van 5 euro zouden mijn ouders dat heus wel voor me over hebben gehad. B&A dvd's zijn zoals Lukas zegt verhoudingsgewijs helemaal niet duur vergeleken met andere dvd's. Kortom: waar een wil is is een weg... en het leuke van sparen is juist als je ze niet allemaal al te snel bij elkaar hebt... O-)

indd, dat ben ik met je eens.

Ik zelf heb niet alle dvds niet omdat ik niet genoeg geld heb, maar omdat ik het er niet voor over heb en omdat ik het leuk vind om het gespreid te kopen. Maar als je een echte fan bent en je zou het echt willen hebben, dan kan je het vast ook wel betalen hoor. Tuurlijk er zullen vast wel mensen zijn die het niet kunnen betalen, maar hebben die wel tijd om de hele tijd naar de tv te kijken? Of doel je hier op mensen die ernstig ziek zijn ofzo?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

eindelijk een medestander, ik vond het vroeger niet erg om te wachten , die spanning was gewoon gaaf. Er raast nu in 1 week een heel avondtuur voorbij. Wat leuk zou zijn is dat er 3x per dag een een shortie voorbij komt.

Ik ben het ook met jullie eens.Ik ben al blij dat we B&A nog op TV

kunnen zien.En vroeger verheugde ik mij elke zaterdagmorgen op

een aflevering van B&A.(later ook zondagochtend)Het heeft gewoon

wel wat dat je een hele week naar iets kunt uitkijken vind ik.Dus we

moeten niet zo zeuren vind ik,maar gewoon tevreden zijn dat B&A

nog op TV komt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee ik doelde echt op ''kinderen'' die nog niet zelf geld kunnen/ mogen verdienen. (jonger dan 15). Daarbij kan het nog begrijpelijk zijn als ze niet in rap tempo die dvd's bij elkaar hebben. Maar ja, ik denk aan de andere kan ook maar weer... als iemand al de mogelijkheid heeft om een tv + dvd-speler aan te schaffen, dan kunnen die 5 eurootjes er ook nog wel vanaf. (en als je dit er niet voor over hebt... waarom koop je dan een dvd-speler? 8)7 ) (B&A dvd's zijn immers veel goedkoper dan vele andere dvd's...)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee ik doelde echt op ''kinderen'' die nog niet zelf geld kunnen/ mogen verdienen. (jonger dan 15). Daarbij kan het nog begrijpelijk zijn als ze niet in rap tempo die dvd's bij elkaar hebben. Maar ja, ik denk aan de andere kan ook maar weer... als iemand al de mogelijkheid heeft om een tv + dvd-speler aan te schaffen, dan kunnen die 5 eurootjes er ook nog wel vanaf. (en als je dit er niet voor over hebt... waarom koop je dan een dvd-speler? 8)7 ) (B&A dvd's zijn immers veel goedkoper dan vele andere dvd's...)

en ik doelde niet op jou, maar op jelger de goochelaar, maar typte "je", was beetje dom...

Link naar bericht
Delen op andere sites

*O* Ik lees het nu pas en ik vind het geweldig dat B&A nog zo lang te zien blijven *O*

Over de discussie over de DVD's kopen: ik werk sinds kort, 1 DVD kopen lijkt mee te vallen, maar als je ze allemaal wilt kopen ben je toch zo'n 200 euro kwijt (echt alle DVD's heb ik het over ;)) en dat is voor een scholier als ik toch behoorlijk veel geld.

Ik ga denk ik wel proberen om ze geleidelijk te kopen en compleet te krijgen, maar je moet niet doen alsof het niks kost...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Over de discussie over de DVD's kopen: ik werk sinds kort, 1 DVD kopen lijkt mee te vallen, maar als je ze allemaal wilt kopen ben je toch zo'n 200 euro kwijt (echt alle DVD's heb ik het over ;)) en dat is voor een scholier als ik toch behoorlijk veel geld.

Ik ga denk ik wel proberen om ze geleidelijk te kopen en compleet te krijgen, maar je moet niet doen alsof het niks kost...

Ik verkeer in dezelfde situatie, maar dat betekend nog niet dat je alles voor niets moet krijgen, toch? Je kan het overigens ook gewoon cappen/opnemen van tv...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik verkeer in dezelfde situatie, maar dat betekend nog niet dat je alles voor niets moet krijgen, toch? Je kan het overigens ook gewoon cappen/opnemen van tv...

Nee, dat is helemaal waar, maar als je je collectie compleet wil krijgen kun je dat beter wat geleidelijker doen. Zo'n 200 euro in een klap is nogal veel. En je kunt het gelukkig nog steeds op TV zien (en opnemen inderdaad).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals Cold45 en ik in onze voorgaande preken ( :+ ) ook al duidelijk maakten:

Niks is ''normaal'' en we begrijpen best dat het in sommige gevallen niet vanzelfsprekend is, maar de B&A dvd's zijn verhoudingsgewijs niet duur en de pret van het sparen beleef je ook het meest als je ze juist niet allemaal tegelijk koopt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb:

Sleutel = 13 euro (free record shop)

Diamant = 5 euro (2e hands)

Professor = 7 euro (bart smit)

Schatkaart 1+2 = 7,50 voor 2 (intertoys)

Kroon = 5 euro (2e hands)

Stad = 5 euro (2e hands)

Amerika 1+2 = 10 euro voor 2 (2e hands)

Leren & Lachen 1+2 = 10 euro voor 2 (bart smit)

Live = 5 euro (intertoys)

25 jaar theater = 5 euro (intertoys)

Plaaggeest, Europa, L&L 3, 25 jaar met liedjes moet ik nog even op een aanbieding wachten.

Bij elkaar heb ik nu 73 euro hieraan betaald, dus ik geef aan dat als je je kansen afwacht je het best goedkoop kan oplossen... (okay, ik heb wel 5 DVD's 2e hands gekocht, maar DVD's worden toch niet minder in kwaliteit)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik koop altijd meteen alles wat ik zie, omdat ik bang ben dat het er na een tijdje niet meer is O-)

Maar ondanks dat ik alle series heb en al tig keer heb gezien, kijk ik het ook nog altijd in de avond op nickelodeon :)

Ik heb daar tussen 6 en 7 geen mogelijkheid toe ivm werk op zaterdag... en zondag kan ik ook nooit. 's Avonds kijk ik soms, maar ik zet liever mijn eigen DVD op. Makkelijker, als je moe wordt zet je hem uit en weet je precies waar je was, en als je na 2 afleveringen meer wil, dan kan dat ;)... Daarbij heb je zelf de serie voor het uitzoeken... Dat vind ik fijner... (ik wissel wel af zodat ik bijna alle series heb gezien, en begin dan weer vooraan, maar af en toe sla ik er een over of komt er een tussen :D)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...