Ga naar inhoud

DVD Prijzen deel 2


Aanbevolen berichten

En hier weer verder disscusseren over de dvd prijzen. Hier een link naar het vorige topic:

topic 1

Het laatste bericht uit het vorige topic kwam van Goffe de Boer:

]Dat heb ik ook altijd liever.
Link naar bericht
Delen op andere sites
O} Maar was dat niet een beetje duur,in een keer alles kopen!!??

Dat zal wel ja. 1 dvd kost 9 euro en er zijn +- 22 dvd's daar te koop. 22X9=198 zonder verzenden dus 198 euro.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zal wel ja. 1 dvd kost 9 euro en er zijn +- 22 dvd's daar te koop. 22X9=198 zonder verzenden dus 198 euro.

Er zijn totaal 28 DVD's (nu heb je de nieuwe sleutel en lachspektakelshow bijna, dan zijn het er 30)

Ik weet niet wat daar te koop is, de DVD's van europa, leren en lachen, grootmoederstijd, 25 jr feest met 25 liedjes kan je veel goedkoper krijgen dan die 9 euro...

Link naar bericht
Delen op andere sites
O} Maar was dat niet een beetje duur,in een keer alles kopen!!??

was aardig wat ja, had ook niet alleen dvd's, ook pennen en tasjes etc. maar heb nu wel alles in 1 keer bij elkaar :D

Heel veel uur kijkplezier ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag stond in een krantje dat Liedjes Uit Grootmoederstijd bij de Blokker maar 5.99 is. Ik wilde hem nooit per sé hebben, maar hij hoort er wel bij dus morgen ga ik hem halen (als ze 'm nog hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat die zo snel is uitverkocht ;) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag stond in een krantje dat Liedjes Uit Grootmoederstijd bij de Blokker maar 5.99 is. Ik wilde hem nooit per sé hebben, maar hij hoort er wel bij dus morgen ga ik hem halen (als ze 'm nog hebben, maar ik kan me niet voorstellen dat die zo snel is uitverkocht ;) )

Ik had `m zaterdag al gekocht, maar volgens mij is hij alleen maar bij de Blokker te koop, ik heb hem nog nergens anders gezien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...
  • 6 months later...

Zag vandaag bij Bart Smit:

- Leren & Lachen deel 3, €5,-

- Europa, deel 1, dig. ger. versie, €3,-

- Gestolen diamant, €3,-

Echt een koopje voor de diamant!

Bij de FRS in Tilburg hebben ze de kids-dvd's opgeruimd omdat ze in de toekomst een "ander publiek willen trekken".. grr... }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zag vandaag bij Bart Smit:

- Leren & Lachen deel 3, €5,-

- Europa, deel 1, dig. ger. versie, €3,-

- Gestolen diamant, €3,-

Echt een koopje voor de diamant!

Bij de FRS in Tilburg hebben ze de kids-dvd's opgeruimd omdat ze in de toekomst een "ander publiek willen trekken".. grr... }:|

Bij de Bart Smit in Arnhem (Kronenburg) had ik meer dvd's zien liggen. Kroon, diamant etc. Allemaal voor €3,- Maar ik heb alle dvd's al, behalve de Franse van europa en dvd's hoef ik niet dubbel. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Bij de Bart Smit in Arnhem (Kronenburg) had ik meer dvd's zien liggen. Kroon, diamant etc. Allemaal voor €3,- Maar ik heb alle dvd's al, behalve de Franse van europa en dvd's hoef ik niet dubbel. ;)

Ja, het was/is uitverkoop bij de Bart Smit. Op de ramen zitten ook allemaal van die stickers met: HALVE PRIJS!. Ze zullen dus de DVD's die ze nog hadden liggen van B&A gewoon voor 3 euro in zo'n bak smijten denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hè? Ik was pas bij de Bart Smit in de stad, en daar was ook zo'n koopjesbak, zag ik europa 1 op dvd voor 2 euro, in plaats van 3.

Hopelijk moeten ze er vanaf, zodat ze nu eindelijk eens Europa op 2 dvd's gaan uitbrengen net als Amerika >:):9~ ..... Europa is nog steeds de enige serie die ik niet heb op dvd, maar ik vind het nog steeds een "verpestende" toevoeging aan m'n collectie... Alleen de lay-out aan de zijkant strookt al niet met de rest :r echt *** dvd's.... zelfs 50 cent per dvd zou nog teveel zijn {|

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...