Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Altijd al willen weten hoeveel je eigenlijk tikt en klikt op een dag? Download whatpulse en je zult versteld staan!

Bah, wat klinkt dat spammerig ;) Maar goed, Whatpulse is een klein programmaatje dat bijhoudt hoeveel toetsaanslagen en muiskliks je maakt. Er is op de site een heel rangensysteem waarvan de top ruim 10 miljoen toetsaanslagen heeft...

Ik kwam erop via FOK en ben ook bij hun in het team, maar misschien kunnen we een B&A forum team oprichten ;)

Site even doorlezen, programma downloaden en installeren en huppa. Best leuk om te zien.

Je kunt zelfs een forumsig maken met jouw stats erin:

wonderer.png

Leuk idee of bagger?

Link naar bericht
Delen op andere sites

bagger :P

Tenminste ik word echt geirriteerd van dat soort dingen... Heb ooit ns zon toetsaanslagcounter gehad en k heb um na een dag weer weggegooid.. Ga k de hele tijd zitten kijken hoeveel k type en hoeveel "bad-keys" k gebruik...

Link naar bericht
Delen op andere sites
met 10 mensen die meedoen haal je het niet in de team top 10...daarom denk ik niet dat het zin heeftq

Maakt toch niet zoveel uit, het gaat toch uiteindelijk om Nederland. Tenzij je van GoT wil winnen :P maarja dat lukt niet zo snel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Natuurlijk zullen we ergens onderaan blijven hangen met ons team, maar het is toch leuk om samen iets te doen?

Lijkt mij ook wel, ik heb het programma ondertussen geinstalleerd staan en het werkt iig zeker niet storend.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Een van mijn vrienden raadde mij laatst aan om het ook op mijn computer te zetten, maar daar ben ik nog niet aan toegekomen. Bovendien denk ik niet dat mijn vader het leuk zal vinden, en als ik het wel geïnstalleerd zou hebben, zou het door een computercrash (een week geleden) toch weer weg zijn. Het lijkt me verder wel geinig, maar dat is het dan ook wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
  • 6 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...