Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan op Nickelodeon deel 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 196
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

En hoe zinvol is het dat jij hier op reageer?

Denk niet dat jij bepaald hier of wel?

ja hohohohohoho geen geruzie hier

graag het topic schoon houden,(moet ik zeggen :@ ) dus weer ONTOPIC!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Welke serie is nick bezig deze dagen?

Dat zijn de volgende series:

doordeweeks 19:50u: De Reis vol Verrassingen (maandag afl 6)

's weekends 18:15u: De Diamant (vanavond afl 4 en 5)

(als het goed is...)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vandaag was de aflevering, in amerika dat ze door het grote bos lopen met die grote bomen. ^O^

Aflevering 6 'Een gigantisch bos' om precies te zijn.

Vind ik trouwens een leuke aflevering met B100 zijn pech ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu het weer een paar weken loopt om 19.50 uur moet ik zeggen dat het tijdstip me best bevalt. Dat het dan 1 aflevering is ipv de 2 die vaak op een dag worden uitgezonden is absoluut niet erg.

En inderdaad vandaag de Yosemite aflevering, toch nog steeds 1 van m'n favorieten van de Amerika serie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wilde even wat kijkcijfers laten zien:

Maandag 2 mei: 150.000 mensen die keken (Na 10.41 het meest aantal kijkers van de dag op nick)

Dinsdag 3 mei: 104.000 mensen die keken (Op Lucky Luke na, na 10.07 meest aantal kijkers van de dag op nick)

Woensdag 4 mei: 73.000 mensen die keken (Uitzending precies tijdens dodenherdenking...)

Donderdag 5 mei: 74.000 mensen die keken (Op Zoop ( :r ) na, na 11.10 het meest aantal kijkers van de dag op nick)

Vrijdag 6 mei: 61.000 mensen die keken (Niet al te veel...)

Zaterdag 7 mei: 181.000 mensen die keken (Alleen Sabrina trok om 17.22 meer kijkcijfers

Zondag 8 mei: 101.000 en 90.000 mensen die keken (Behoord wel tot de beste bekenen programma's van de dag)

Gisteren: 111.000 mensen die keken (3e beste van de hele dag)

Conclusie: Ondanks het feit dat veel mensen nog niet gewend zijn aan de nieuwe tijden (ikzelf heb bijvoorbeeld al 0x gekeken :@ ) vind ik het kijkcijfersaantal erg goed!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed nieuws :)

B&A zijn nog steeds zeer geliefd en populair in Nederland.

Het trekt goede kijkcijfers. Deste meer reden voor Nickelodeon om B&A uit te blijven zenden.

Hopelijk zijn onze helden nog lang te zien op t.v.

En 19:50... dat is bijna primtime 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ze hadden toch een contrakt tot 2006? met nick.

Op de Adriaan homepage staat alleen ergens:

Het contract met Kindernet is verlengd en het ook videocontract met Bridge Entertainment.

Over het jaartal is dus niets te vinden O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Meen toch echter dat er bij het onderwerp nieuwtjes, een bericht verscheen dat ze tot 2006 b&a uitzenden met foto er bij.

Klopt, nu zie ik het idd ook. Ik keek eerst alleen bij biografie. Onder nieuwtjes staat er dit (een klein stukje naar beneden):

Maar Bassie en Adriaan waren die dag ook voor een andere reden in de Pepsi hal in Amsterdam. Voor het grote jeugdspektakel daar begon, tekenden ze weer een contract met de TV zender Nickelodeon/kindernet voor de duur van 3 jaar. Dus minstens tot het einde van het jaar 2007 kunnen de fans blijven genieten van de avonturen van Bassie en Adriaan bij die zender.

Nick zal dus B&A nog langer uitzenden dan 2006 zoals jij noemde jofe14. *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
En wat zal de toekomst daarna brengen na 2006.

Er staat dus dat Nick nog minstens tot het einde van het jaar 2007 B&A zal uitzenden dus is het iig nog 1 jaartje langer. Maar ik ben zelf ook wel benieuwd of Nick daarna nog door zal gaan met het uitzenden van de series van B&A.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vraag het me ook af, het zou best zo zijn dat ze daarna mee stoppen, nick zend volgens mij toch heel lang al de series uit?

Klopt, B&A wordt al op deze zender uitgezonden sinds dat Nickelodeon bestaat sinds begin jaren 90 (toen nog als Kindernet), hier op deze link staat een heel stuk van de geschiedenis over Kindernet / Nickelodeon.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het echt fantastisch dat B&A tegenwoordig ook 's avonds wordt uitgezonden. Lekker 4 dagen per week meer B&A kijken. :9 Geweldig gewoon. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het echt fantastisch dat B&A tegenwoordig ook 's avonds wordt uitgezonden. Lekker 4 dagen per week meer B&A kijken. :9 Geweldig gewoon. ^O^

Het zijn toch 5 dagen :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

okee nu graag weer ontopic

Nog een keer zo'n waardeloze post, en je krijgt een gele kaart. Je bent hier vaak genoeg voor gewaarschuwd!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Klopt het dat er vanavond weer 2 uitzendingen komen, in de veronica staat dat B&A van 18.20 tot 19.15 op tv is.

Er is maar een aflevering geweest, B&A begint sowieso al om 18.10u. Helaas was het de 1e aflevering van de professor, ze zijn de ontknoping van de Diamant vergeten }:|.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Klopt het dat er vanavond weer 2 uitzendingen komen, in de veronica staat dat B&A van 18.20 tot 19.15 op tv is.

Even voor de duidelijkheid: Op zaterdag is er één aflevering en op zondag zijn er twee afleveringen. Doordeweeks is er om 19:50 uur weer één aflevering. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Er is maar een aflevering geweest, B&A begint sowieso al om 18.10u. Helaas was het de 1e aflevering van de professor, ze zijn de ontknoping van de Diamant vergeten }:|.

Dus dan zijn dit weekend de eerste 3 afleveringen van De Huilende Professor geweest?! Ik was er dit weekend namelijk niet, dus dan heb ik de eerste 3 afleveringen van mijn lievelingsserie gemist. :'(:'(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het leed dat Nickelodeon heet...

Amerika was gisteren afgelopen, dus dan denk je: "Oh, dan beginnen ze nu met de Plaaggeest", maar nee hoor: ze zijn vanavond begonnen met De Verdwenen Kroon. Oké, niks mis mee, want het is mijn favoriete serie. Maar ik was juist van plan om alle B&A-series op te gaan nemen op video vanaf het begin (de Plaaggeest dus), en dan beginnen ze met de 6e serie. Oké dan begin ik maar met de Verdwenen Kroon, maar het toont wel weer aan dat Nickelodeon weinig respect heeft voor de volgorde van de series. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik me wel kan herinderen dat ze tijden lang deden, dat na america erna plaageest kwam, hebben ze zelf door welke serie ze uitzenden of pakken ze maar wat?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik me wel kan herinderen dat ze tijden lang deden, dat na america erna plaageest kwam, hebben ze zelf door welke serie ze uitzenden of pakken ze maar wat?

Post eens wat duidelijker! Ik heb na 5 keer lezen nog niet door wat je wilt zeggen

Laatste officieuze waarschuwing

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wellicht dat ze de series in de avond niet op volgorde doen, omdat je dan een keer krijgt dat de doordeweekse en weekendseries op een gegeven moment hetzelfde worden? Door een latere serie uit te zenden blijf je zo een beetje afwisselen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik me wel kan herinderen dat ze tijden lang deden, dat na america erna plaageest kwam, hebben ze zelf door welke serie ze uitzenden of pakken ze maar wat?

omdat ze na Amerika weer van voor af aan beginnen als ze op volgorde uitzenden. Nu is dat dus niet het geval, omdat ze na Amerika met de kroon begonnen zijn. De vraag of ze zelf doorhebben welke serie ze uitzenden weet niemand hier ( ik ga er niet van uit dat iemand hier bij nick werkt ofzo), dus heeft ook weinig zin om te vragen verder :N . (beetje onnozel om een vraag te stellen waar je zelf het antwoord al op weet lijkt me)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vraag alleen af of ze door hebben welke serie ze pakken uit de kast of ze dat door hebben.

denk je dat ik dat expres doe dat ik onduidelijk post :N nee.

en denk je serieus dat iemand hier het antwoord weet? |:(

of je het expres doet of niet doet nog niet eens terzake... het zou al een stuk schelen als je eerst je post overleest voor je op OK drukt, of in ieder geval interpunctie gebruikt zodat het leesbaar wordt. Het zou daarnaast ook helpen als je eerst eens nadenkt voordat je iets post, want zoals dit ook weer... het houdt nul komma nul in en je weet zelf het antwoord al. :N

en nu dus weer ontopic ;) probeer er gewoon om te denken, dat moet toch niet zo moeilijk zijn lijkt me...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wellicht dat ze de series in de avond niet op volgorde doen, omdat je dan een keer krijgt dat de doordeweekse en weekendseries op een gegeven moment hetzelfde worden? Door een latere serie uit te zenden blijf je zo een beetje afwisselen.

Dat klopt, maar dat doen ze met de andere Nickelodeon-series ook niet. En bovendien: in het weekend zijn ze inmiddels al bij de Huilende Professor, dus dan zie ik geen reden om de hele volgorde weer om te gooien. Dus van mij hadden ze gewoon weer bij de Plaaggeest mogen beginnen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat klopt, maar dat doen ze met de andere Nickelodeon-series ook niet. En bovendien: in het weekend zijn ze inmiddels al bij de Huilende Professor, dus dan zie ik geen reden om de hele volgorde weer om te gooien. Dus van mij hadden ze gewoon weer bij de Plaaggeest mogen beginnen. ;)

beste mensen, zoals al eerder gezegd hier; het ziet er naar uit daat NIC B&A nog wel blijven uitzenden na mijn mening maakt de volgorde dan niet uit. het feit is wel zoals uit de cijfers blijkt dat B&A nog heel populair zijn! weet iemand of B&A ook elders wordt uitgezonden dan NIC? *bas* *adriaan*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

beste mensen, zoals al eerder gezegd hier; het ziet er naar uit daat NIC B&A nog wel blijven uitzenden na mijn mening maakt de volgorde dan niet uit. het feit is wel zoals uit de cijfers blijkt dat B&A nog heel populair zijn! weet iemand of B&A ook elders wordt uitgezonden dan NIC? *bas* *adriaan*

Op België zijn ze een tijdje terug op zaterdagochtend op TV geweest, maar dat was ook alweer van de zomer dacht ik, alleen Europa en Amerika...

Nick is echt het enige, we moeten het er mee doen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Op België zijn ze een tijdje terug op zaterdagochtend op TV geweest, maar dat was ook alweer van de zomer dacht ik, alleen Europa en Amerika...

Nick is echt het enige, we moeten het er mee doen ;)

Jammer genoeg heb je gelijk Twice! maar ik houd het wel in de gaten wat onze zuiderburen allemaal uitzenden van onze vrienden!

mocht iemand mij voorzijn, meld het dan zo snel mogelijk als je B&A tegenkomt op de belgische zenders!

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...