Ga naar inhoud

[USA] Dukes of Hazzard


Aanbevolen berichten

charger.jpg

Hierbij maak ik een topic over Dukes of Hazzard. Dukes of Hazzard vind ik een gewildige serie. Wat vinden jullie hiervan. Elke aflevering duurt ongeveer 45 minuten. Elke aflevering is weer erg anders. Het is een amerikaanse actie serie. Boss Hogg en Rosco, proberen Bo en Luke Duke te pakken te krijgen. Meestal ontsnappen ze wel, met een leuke truc. Het speelt zich af in Hazzard County en de hoofdpersonen zijn: Bo Duke, Luke Duke, Jesse Duke, Daisy Duke, Rosco P Coltrane, Boss Hogg, Cooter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn mening over Dukes of Hazzard:

Ik vind het een geweldige serie, zo onrealistisch als het maar zijn kan, maar daarom zo leuk, je ziet iets wat je in het ''echte'' leven niet ziet.

Prachtig hoe de Dukes Boss Hogg en co. elke keer weer te slim af zijn :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tsja, smaken verschillen nu eenmaal :)

Deze serie was in de jaren '80 razend populair toen de AVRO 'm uitzond. Ik weet nog dat er spontaan handtekeningacties werden opgezet toen de AVRO besloot ermee te stoppen. Nouja, de liefhebbers kunnen hun hart weer ophalen nu.

Zelf vond ik het wel een leuke serie, vooral Rosco P. Coltrane en zijn wanhopige pogingen de Dukes te pakken te krijgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er komt ook een film uit van de Dukes of Hazzard, die ook in de bioscoop gaat draaien :D. Waarschijnlijk eind augustus/begin september. Ik kan niet wachten :P

Hopelijk doen ze het beter dan de filmversie van Starsky and Hutch, dat was nl. een verschrikkelijke film.

DoH vind ik zelf wel eens leuk om nar te kijken, maar daar blijft het wel bij

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er komt ook een film uit van de Dukes of Hazzard, die ook in de bioscoop gaat draaien :D. Waarschijnlijk eind augustus/begin september. Ik kan niet wachten :P

Waarschijnlijk met een totaal andere cast :'( Tsja, de acteurs die Boss Hogg en uncle Jesse speelden zijn inmiddels overleden, dus die moeten sowieso vervangen worden, maar ik zag ooit een reünie aflevering van de Dukes, met een andere Bo en Luke en dat kwam al vreemd over.

Maar misschien wordt het toch wel een aardige film.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarschijnlijk met een totaal andere cast :'( Tsja, de acteurs die Boss Hogg en uncle Jesse speelden zijn inmiddels overleden, dus die moeten sowieso vervangen worden, maar ik zag ooit een reünie aflevering van de Dukes, met een andere Bo en Luke en dat kwam al vreemd over.

Maar misschien wordt het toch wel een aardige film.

Inderdaad hele andere personage's.

Dukes of Hazzard film site

Daar staan de personage's en zo, voor de nieuwe film :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Hier even verder over de Dukes dan maar, in wat betekend jou avater vroeg Uncle Ar:

[..]

Even snel offtopic: heb je die remake al gezien van dit jaar? Met Johnny Knoxville en Sean Williams Scott? Wat vond je daarvan? ;)

Nee, heb ik (nog) niet gezien.. Ja, wat kleine stukjes, maar niet de hele film. Hij lijkt me wel minder want hij is veel te ''nu''. En de acteurs uit de serie zelf, zijn ook beter dan in de film... ;)

Maar ik ga hem nog wel kijken! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...