Ga naar inhoud

Evelien Steenma kon ook zingen


Aanbevolen berichten

Ik heb sterke aanwijzingen dat, ons acteertalentje ook nog kon zingen.

En wel in Kinderrrren voorrr kinderrrren. Zij zou daar in ieder geval in 1998 bij het koor hebben gezeten.

Evelien komt uit hilversum, en haar moeder werkt(e) bij de omroep, een goois meisje die al eens heeft 'geacteerd' en een moeder heeft met contacten, lijken mij genoeg redenen om aan te nemen dat de Evelien Steensma die op KvK sites wordt genoemt inderdaad de B&A Evelien is.

OP de foto zou het gehurkte meisje rechts, in het rode truitje, en met het blonde haar, Evelien moeten zijn

zzgroepsfoto_deel19.jpg

maar heeft iemand een cd van KvK? en zijn in deel 19 nog meer foto's te vinden waar zij mogelijk op staat, mail me dan even.

Vond net dat ze ook in 2000 nog in het koor zat, en het liedje stuntelkampioenen heeft gezongen.

zzdeventer8.jpg

evelien1

evelien2

evelien3

evelien4

laatste update, Het kan NIET ANDERS DAN DAT ZE HET ECHT IS :D

zzgroningen14.jpg

vergelijk

meisje1.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mwhehe... hoe je daar toch steeds achter komt :+

In ieder geval hebben wij hier wel zo ongeveer al die KvK liedjes, maar ik vind ze zelf vrij -niet leuk- :P ... ze blijven ook altijd zo in je hoofd hangen :Y)

Klopt, ik heb ze (bijna) allemaal op de computer staan, maar ik heb niet de originele CD's. Een ex-collega van mij heeft me ermee aangestoken en sindsdien krijg ik ook steeds updates van haar. Overigens heeft zij wel originele CD's tussen haar verzameling zitten.

Ik lees dat het hier gaat om CD 19...Deze CD heb ik helemaal compleet. Ik zal eens vragen of ze dit boekje (als ze die heeft) in wil scannen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

interesting topic, had van mij kunnen zijn :P

Wat jij op KvK sites te zoeken hebt is mij een raadsel... Al heb ik afgelopen zomer ook enorm staan springen op een nummer live gezongen door een KvK figuur die over iets zong wat ze nauwelijks heeft :P (flauw weet ik)

anyhow, ik weet niet of zij het is... Ze heeft wel heel ander haar... Maar goed ik heb nu ook veel donkerder haar dan dat ik vroeger had ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
interesting topic, had van mij kunnen zijn :P

Wat jij op KvK sites te zoeken hebt is mij een raadsel... Al heb ik afgelopen zomer ook enorm staan springen op een nummer live gezongen door een KvK figuur die over iets zong wat ze nauwelijks heeft :P (flauw weet ik)

anyhow, ik weet niet of zij het is... Ze heeft wel heel ander haar... Maar goed ik heb nu ook veel donkerder haar dan dat ik vroeger had ;)

JA toen nog niet, maar ik denk dat je haar nu ook nog kent, EliZe, ofwel Elise

elize.JPG

zangeres EliZe

zzelise_gids17.jpg

tijdens inzingen tietenlied

zzamersfoort47.jpg

tijdens optreden KvK een paar jaar later

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

JA toen nog niet, maar ik denk dat je haar nu ook nog kent, EliZe, ofwel Elise

elize.JPG

zangeres EliZe

zzelise_gids17.jpg

tijdens inzingen tietenlied

zzamersfoort47.jpg

tijdens optreden KvK een paar jaar later

ja ik heb het ook over nu :P

IMG_9268.JPG

daaro, been there, saw that :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...