Ga naar inhoud

[NL] Fort Alpha


Aanbevolen berichten

Voor de fans is dit heel leuk nieuws:

Beste Fort Alpha DVD ge?nteresseerde,

Wij hebben veel fanmail ontvangen met de vraag of Fort Alpha op DVD wordt uitgebracht. Met plezier informeer ik je dat in februari 2007 de eerste tien afleveringen op DVD verschijnen. Hij zal ondermeer verkrijgbaar zijn bij Free Record Shop, Music Store, Van Leest, V&D en Media Markt.

Ik weet niet wat hij gaat kosten omdat de winkels dat (binnen een bepaalde marge) zelf uitmaken. Ik schat wel in dat de verkoopprijs rond de 19 euro zal zijn maar pin me daar niet op vast.

We verwachten dat de laatste tien afleveringen in het najaar van 2007 uitgegeven worden. Maar dat is nog niet zeker.

Ik hoop dat je in ieder geval blij zult zijn met de eerste serie en ik wens je veel kijkplezier.

Joepie! *O**O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...
Fort Alpha?

Een midden jaren '90 serie van als ik het mij goed herinner de TROS.

Heeft heel wat talent in gezeten (ik bedoel mensen die nu ook nog in tv doen, niet iedereen vindt iedereen even goed natuurlijk ;) ), ik noem:

Tatum Dagelet

Jennifer de Jong

Tygo Gernandt

Robin Rienstra

Rene van Asten

Cas Jansen

Jop Joris

Evrim Akygit

Daan Schuurmans

John Wijdenbosch

en ongetwijfeld nog veel meer ;)

Speelde zich af op een school en ging over het wel en wee van een scholklas. Ik vond het toen een erg goede serie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

De afgelopen week met Brad de hele eerste serie gekeken O+ O+ O+ Hij leert er Nederlands van en een stukje Nederlandse cultuur en voor mij is het gewoon jeugdsentiment, geweldig.

En Dick kwam ook nog even langs in de laatste aflevering :D Nou moet ik een tijdje wachten op het tweede seizoen, opsturen durf ik niet echt, er raakt vaker iets kwijt in de post :P

Spui hier.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 3 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...