Ga naar inhoud

Ik word zanger!!


Aanbevolen berichten

Ik denk er al veel langer over na, maar ik wil het nu toch zeggen hier: Ik word zanger! Ik heb al meegedaan met een talentenjacht, was een van de winnaars, en heb nu zangles als prijs. Ik doe nu mee met de talentenjacht van Radio Atlantis, en als je me wilt horen zingen, moet je me aanspreken op MSN, ik heb de opname nog.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 6 years later...
gepost (aangepast)

Bwhehehe, dat is even geleden :') Tijd om dit 'roep om aandacht'-topic van jáááren terug even nieuw leven in te blazen. :P

Heb inmiddels 2 jaar geleden een officiële single uitgebracht in eigen beheer (

(niet door mij geüpload)) en ben momenteel bezig aan een nieuwe single die landelijk gereleased gaat worden. Op mijn SoundCloud-pagina kun je een paar van mijn covers en eigen producties, zoals schrijfsels op bestaande melodieën, horen. :)

Eens kijken of ik hier wat bijzonders kan toevoegen, een liedje wat vooralsnog niet op SoundCloud staat...

Meh, komt nog :P

Ik wil met je dansen.mp3

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 9 months later...
  • 4 weeks later...
gepost (aangepast)

Zingen kun je wel. Alleen nog even oefenen op clipjes maken ;) (en playbacken :D)

Ghehehe, dank je :P Clip heb ik geschoten toen ik de tekst amper had geschreven en ingezongen, net 12 uur daarvoor (middernachtwerk ja), dus ik wist nog niet eens wat ik playbackte bij een paar zinnen :') Dat heb ik toen maar in mijn voordeel gebruikt door er echt de allerslechtste clip die ik bedenken kon van te maken, oftewel kaliber TV Oranje (nou niet bepaald ongepast bij een WK single)... De grap was compleet toen het nummer en bijbehorende clip ook daadwerkelijk op TV Oranje langskwam _O-

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
  • 1 year later...

Waarschijnlijk Samba-boy zelf.

 

Aangekondigd onder de naam Jordy was hij gisteren een aantal minuten zingend bij Carlo Boshardt te zien. Een programma waar we nooit naar kijken, maar daar stond-ie op toen ik van de keuken binnenkwam en toen dacht ik: heeee!!!!

 

We krijgen vast wel een verslagje van onze zingende reporter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een korte versie staat hier :P

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10204440032915433&id=1669776112

Tja... Het was één en al verrassing na verrassing. Na de uitzending de hoogst ongebruikelijke toestemming gehad om ze bij de kleedkamers nog even te spreken en ze een klein presentje aan te bieden. Al met al een topuitzending. ^_^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank dank! Door mijn studie een flink aantal maanden bijna niks met het zingen gedaan, nu bloeien de ideetjes weer. Het liefste zou ik morgen al de studio in duiken met een band om een paar nummers van The Beatles, Queen of Elvis te verkrachten te coveren, maar ik heb geen band... En geen geld voor een studio. :')

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...