Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Fotowedstrijd

Stem nu mee: welke ingezonden foto is de mooiste? Klik hier

Testperiode (tot 1 mei 2010)

• Op dit topic mag je niet antwoorden.
21 replies to this topic

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
  • Console:Amiga 4000
Laat hier weten wat er niet werkt.

Bekende issues:

* Smiles met een ' werken niet
* Boardregels moeten worden opgesteld
* Vertaling is niet overal 100%
* Er zitten wat bugjes in de arcadehal
* Banksysteem werkt niet goed (wordt uitgeschakeld tot er een nieuwe versie is)
* Smilies/quotes en andere bbcode is niet goed meegekomen, het staat er wel, maar is niet geparsed.
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
Postcontent wordt nu opnieuw geparsed, dus als het goed is moeten alle oude smiles straks werken. (de komende 10-15 minuten kan de boel wat trager zijn, hij gaat alle posts ophalen en herposten).

De smiles met ' is helaas nog geen oplossing voor tot de volgende softwareupdate.
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
Smilies :') en :'( zijn wel gewoon klikbaar en bruikbaar
even zo testen: :')

Yep ze werken nu!

TMP

• Moderator
  • Moderator

• 4887 posts
Het postaantal uit mijn profiel komt niet overeen met dat wat naast mijn posts staat.

Post bewerkt door: The Master op: 29-04-2010 - 08:34

MarsM

• Patatkoning
  • Patatkoning

• 3311 posts
Geen idee of het aan mijn pc ligt of al bekend is... maar als ik een post wil plaatsen
staan de smileys aan de rechterkant vol over een gedeelte van mijn tekstvak heen. Als ik
dan weer shift+enter gebruik wil het tekstvak nog wel eens opschuiven naar links... ?

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder

Bekijk PostMarsM, op 29-04-2010 - 08:41, zei:

Geen idee of het aan mijn pc ligt of al bekend is... maar als ik een post wil plaatsen
staan de smileys aan de rechterkant vol over een gedeelte van mijn tekstvak heen. Als ik
dan weer shift+enter gebruik wil het tekstvak nog wel eens opschuiven naar links... ?

Kun je een screenshot plaatsen? Het zegt me zo even niets. Ik heb geen rare dingen geconstateerd in IE8 en Opera namelijk.

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder

Bekijk PostThe Master, op 29-04-2010 - 08:33, zei:

Het postaantal uit mijn profiel komt niet overeen met dat wat naast mijn posts staat.

Je leeftijd klopt ook niet denk :P

Leeftijd: 40

Ik zal als we usernamen veranderen ook alle postaantallen laten recounten dan.

MarsM

• Patatkoning
  • Patatkoning

• 3311 posts
Afbeelding

Zie afbeelding ;)

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
Bijlage  1.jpg   82.83K   0 Aantal downloads

Bijlage  1a.jpg   73.18K   0 Aantal downloads

Bijlage  1b.jpg   94.26K   0 Aantal downloads

Bijlage  1c.jpg   76.04K   0 Aantal downloads

MarsM

• Patatkoning
  • Patatkoning

• 3311 posts
Gewoon IE ;) . Onderstaande screenshot is de tekst wel weer goed met een schuifbalkje
links van de smileys, maar dan wordt het aan de onderkant weer een zootje -0- . Ik zal
wel weer één of andere update missen, maar het is wel onhandig :P . Vandeweek trouwens was ditzelfde probleem ook het geval toen ik vanuit het ziekenhuis op het forum kwam. Daar was overigens alleen maar FireFox beschikbaar

Afbeelding

By the way, nog een ander klein detail:
Als je bij je profiel klikt op onderdeeltjes als mijn topics e.d. staat alle tekst in
witte letters... misschien ook handig om die instelling aan te passen? :)

Post bewerkt door: MarsM op: 29-04-2010 - 12:01

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
IE6 is echt een verouderde browser en daar kunnen dit soort dingetjes in ontstaan, helaas kan ik daar niets aan veranderen.

MarsM

• Patatkoning
  • Patatkoning

• 3311 posts
Op msn al besproken mbt verouderde IE versie die niet optimaal werkt... maar ik test het hier nogmaals vanuit het ziekenhuis, waar ze de nieuwste versie FF draaien, en hier heb ik hetzelfde probleem met de smileys (komen op het moment zelfs helemaal niet in beeld). Weet niet of er verder nog FF gebruikers zijn (sowieso wonderer en Termel als ik het goed heb?)

Niveath

• User
  • Asteroid

• 1381 posts
  • LocatieMilheeze
  • Console:Onze oude Medion ;)
Met Google Chrome heb ik nog nergens last van gehad :)

Frey

• User
  • Pac-Man

• 2079 posts
  • LocatieVenlo
  • Console:Super Nintendo

Ik heb geen problemen met Firefox.
De Rode Vos

wonderer

• Moderator
  • Moderator Forumschorum

• 8296 posts
  • LocatieFrankfurt, Duitsland
  • Console:Gamecube
Ik heb dat scherm om te posten nog niet eens gebruikt :') Quickreply ftw!
You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking.

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder

Bekijk Postwonderer, op 29-04-2010 - 17:07, zei:

Ik heb dat scherm om te posten nog niet eens gebruikt :') Quickreply ftw!

Gebruik je bij quoten en als je attachments wil posten.

wonderer

• Moderator
  • Moderator Forumschorum

• 8296 posts
  • LocatieFrankfurt, Duitsland
  • Console:Gamecube
Nah, quoten is overrated :')

Overigens snap ik het wel hoor. Ik zal even kijken of ik ook ergens last van heb.

Edit: Nope, bij mij (laatste versie Fx) werkt alles zoals het hoort.

Post bewerkt door: wonderer op: 29-04-2010 - 17:43

You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking.

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
Dan ligt het misschien aan de grootte van de monitor? Op een 15" wordt het bijvoorbeeld wel behoorlijk krap...

Mr_T

• User
  • Space Invader

Pip Pip Pip Pip Pip
  • 978 posts
  • LocatieSpijkenisse
  • Console:NES

Bekijk PostMarsM, op 29-04-2010 - 14:16, zei:

Op msn al besproken mbt verouderde IE versie die niet optimaal werkt... maar ik test het hier nogmaals vanuit het ziekenhuis, waar ze de nieuwste versie FF draaien, en hier heb ik hetzelfde probleem met de smileys (komen op het moment zelfs helemaal niet in beeld). Weet niet of er verder nog FF gebruikers zijn (sowieso wonderer en Termel als ik het goed heb?)

Zie bijlage, ik heb met de laatste versie nergens last van. Welke versie van Windows gebruik je? Want het kan ook een conflict met een ander programma zijn aangezien je het probleem blijft hebben.

Bijlage(n)

• Bijlage  ff.gif   322.72K   0 Aantal downloads

"I pity the fool"

MarsM

• Patatkoning
  • Patatkoning

• 3311 posts
Thuis heb ik Windows XP. Maar as said... ik denk dat er hier-en-daar een update moet worden uitgevoerd :P

Sam

• User
  • Asteroid

• 1297 posts
  • LocatieVoorburg
Ik gebruik op dit moment vanaf mijn iPhone de browser Safari. Weet niet of de site ziet als je met een mobiele telefoon erop zit maar het lijkt wel of ik een wat vereenvoudigde versie te zien krijg, kan dit?
Een Schot?? Ja hij praat zo gek ook, weet je wat ie tegen me zegt? Ken ai hef un tiezjùùùùr?

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
Ik kan dit zelf niet testen helaas, dus geen idee. Er zit wel iets mobile in en er komt een mobile skin in de volgende versie van deze forumsoftware.