Ongeveer 75% van de site is opnieuw vertaald, dat betekent dat er voor 25% nog fouten kunnen voorkomen. Omdat dit niet 1e prioriteit heeft graag hier een melding geven wat er verkeerd is vertaald of raar overkomt en waar je dit precies hebt gezien. Maak ook even een exacte copy/paste van de fout, dan kan ik het makkelijk opzoeken en verbeteren. Als de boel helemaal klaar is zal als laatste de vertaling helemaal worden afgemaakt.
Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Gepost 25-04-2010 - 18:46
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D
Gepost 26-04-2010 - 07:45
Geen vertaling die niet klopt, maar een tekentje vergeten met het vertalen.
Zie de bijlage: Bij het antwoorden en het aanmaken van een nieuw topic is er met het vertalen een "<" vergeten voor /strong>
Zie de bijlage: Bij het antwoorden en het aanmaken van een nieuw topic is er met het vertalen een "<" vergeten voor /strong>
Bijlage(n)
"I pity the fool"
Gepost 29-04-2010 - 11:43
Uiteindelijk kunnen vinden en nu gefixt.
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
Gepost 30-04-2010 - 14:28
Als je bovenin op je naam klikt, dan zijn er nog een paar dingetjes niet vertaald.
forumm.png 121.13K
0 Aantal downloads
forumm.png 121.13K
0 Aantal downloads
De Rode Vos
Gepost 30-04-2010 - 14:50
Ik heb het expres zo gelaten, anders krijg je Mijn actieve topics, vond ik minder mooi.
Gepost 10-05-2010 - 17:34
Bij toeval gevonden:
We konden de avatar niet vinden die je wilde updaten met
Vond die "met" een beetje raar staan...
We konden de avatar niet vinden die je wilde updaten met
Vond die "met" een beetje raar staan...
Post bewerkt door: samba-boy op: 10-05-2010 - 17:35
Doei
Log in
Registreer