http://twitter.com/RetroForum
Hier is onze twitter, zorg dat je follower wordt, dan mis je niets!
Of via de twittertags: @RetroForum
Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Gepost 25-04-2010 - 20:42
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D
Gepost 05-05-2010 - 20:32
Vanaf nu kun je nieuwe topics volgen via Twitter, follow @retroforum en je krijgt (vrijwel) alle nieuwe topics voorgeschoteld.
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
Gepost 09-05-2010 - 16:07
Plugin zat een bugje in, is nu gefixt. Alle nieuwe topics zouden incl link moeten worden geplaatst op Twitter. Nou ja, bijna alle nieuwe topics, ik heb een aantal forumonderdelen weggelaten omdat die niet interessant zijn om te Twitteren.
Log in
Registreer 

Naar boven