Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ieuw, een tama-kotst-hij...

Gruwelijke hekel aan die dingen gehad, iedereen op school had er een. En maar piepen. Het ging zelfs zo ver dat de leraar ze innam. Heel die bureaula aan het piepen op een gegeven moment, en daar zaten die klasgenootjes met tranen in hun ogen.... _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb er wel 1 gehad maar werd inderdaad op veel plekken als storend ervaren. Op school verschillende keren afgepakt en net als bij Frey moest ik 'm thuis ook altijd 's nachts bij m'n ouders beneden in de gang laten liggen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ooit zo'n ding gehad (wel een kloon), maar nadat ie eenmaal was opgegroeid was ik er op uitgekeken. Je scheen de batterij er in en eruit te kunnen doen zodat je een nieuw wezentje kreeg, maar dat heb ik volgens mij nooit gedaan.

Overigens kon je de tijd instellen en als het goed is ging hij 's nachts gewoon slapen hoor! :P Anders ben je inderdaad de hele nacht in de weer! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 years later...

Sorry als ik niet mag bumpen - maar dit is toch een leuk topic. :P

Vroeger, ergens halverwege de jaren 90 had ik een babyroze Tamagotchi. Na een paar weken was ik 'm zat en moest mutti er maar voor zorgen :')

Een paar jaar geleden zag ik de zoveelste generatie in een Noorse speelgoedwinkel liggen, gelijk gekocht. Een groen/gele. Is nu helaas wel dood :c Iemand heeft hem weggegooid.

En ik heb een Tamagotchispel voor op de DS. Daar zijn 3 delen van geloof ik, en ook eentje voor op de Wii. Wil ik ook hebben :P Tamagotchi's zijn schattig!

aangepast door steefie
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...