Ga naar inhoud

Voetbal: Speculatie en discussie # 8


Aanbevolen berichten

Mooie loting voor Ajax weer zeg: lastig, maar wat een tegenstanders! PSV en AZ mindere poules op het eerste gezicht, maar wie weet boeiende duels.

Weinig aantrekkelijk (weer). Zou wel een plek in de volgende ronde moeten opleveren, alhoewel de poule vorig jaar op voorhand ook wel haalbaar leek.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 255
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi eeuwfeest gehad gisteren, alleen jammer van de wedstrijd ;).

SC Cambuur ^O^ Knap gedaan hoor, PSV op 0-0 houden.

Het feest zag er idd wel heel tof uit met die lichtshow, dat kunnen ze uiteraard wel bij Philips.

Heb je de 'stoeptegel' (jubileumboek PSV) nog aangeschaft TMP? Ziet er mooi uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

SC Cambuur ^O^ Knap gedaan hoor, PSV op 0-0 houden.

Het feest zag er idd wel heel tof uit met die lichtshow, dat kunnen ze uiteraard wel bij Philips.

Heb je de 'stoeptegel' (jubileumboek PSV) nog aangeschaft TMP? Ziet er mooi uit.

Nog niet, maar ga ik waarschijnlijk nog wel doen. Is wel iets moois om te hebben natuurlijk. Komt pas in november uit ook, al zijn er geloof ik twee boeken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog niet, maar ga ik waarschijnlijk nog wel doen. Is wel iets moois om te hebben natuurlijk. Komt pas in november uit ook, al zijn er geloof ik twee boeken.

Ah ok, ik heb ooit zo'n uitgave aangeschaft toen Feyenoord 100 jaar bestond. Als het boek van PSV vergelijkbaar is qua kwaliteit, mag je je op een fraaie uitgave verheugen...

Wel een mooie traditie van die uitgever trouwens, al die jubileumboeken in dezelfde stijl......

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...