Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Het realiseren van ons doel

3 replies to this topic

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11022 posts
  • LocatieDen Helder
  • Console:Amiga 4000
Graag wil ik alle actieve leden vragen mee te doen en mee te denken hoe we de community en dus de site en het forum kunnen uitbreiden met nieuwe users. Denk hierbij aan het plaatsen van het forum in je signature op andere fora en meer van dit soort zaken.

Wat ik sowieso wil doen is:

* retroliefhebbers (denk aan verzamelsites) aanschrijven of ze zich willen aanmelden
* het gratis laten plaatsen van evenementen in onze kalender (denk aan retrobeurzen) > in ruil uiteraard wel wat reclame maken op hun sites en op de evenementen zelf om zo ook weer users aan te trekken
* aanmelden bij startpagina's en vergelijkbare sites
* het aanspreken van oude users en bekenden die geïnteresseerd zijn in B&A en/of retro

Hebben jullie nog ideeën, of heb je al wat gedaan laat het hier weten, want vanaf morgen mogen er nieuwe users komen *O*
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D

randy_roes

• Forum admin
  • Forum admin

• 7680 posts
  • LocatieGent
  • Console:Sega MegaDrive
We hebben reeds een facebook-groep, een hyves-groep en een twitter-pagina.

Iedereen die op deze sites zit kan lid worden van de groep en zo mensen uitnodigen om zich op het forum aan te melden.
Trust me, I'm a psycopath! (Jekyll)

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11022 posts
  • LocatieDen Helder
  • Console:Amiga 4000
Zijn er nog meer mensen met ideeën?
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D

Mr_T

• User
  • Space Invader

Pip Pip Pip Pip Pip
  • 967 posts
  • LocatieSpijkenisse
  • Console:NES

Bekijk Postdjkoelkast, op 01-05-2010 - 19:35, zei:

Zijn er nog meer mensen met ideeën?

Ik heb de hyves pagina opgezet, als iedereen die hier hyves heeft, lid word van die hyve, kan je vrienden uitnodigen. Als iedereen dit doet, groeit de hyve lekker snel!
"I pity the fool"