Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Retropunten

5 replies to this topic

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11022 posts
  • LocatieDen Helder
  • Console:Amiga 4000
Er is een nieuw retropuntensysteem geïnstalleerd. Het staat nog allemaal in de kinderschoenen, maar je kunt alvast punten sparen en je punten op de bank zetten.

Globaal:

Voor elk nieuw topic 2 punten
Voor elke nieuwe post/reply 1 punt

Forumschorum: 1 punt per topic/reply, 4 punten per reply in FS de strip
Retro/Be Creative/Cluinair: 4 punten per topic, 2 punten per reply
Klaag/offtopic/games: 1 punt per topic/reply

Dit om het posten in bepaalde categorieën te stimuleren ;)
Binnenkort ook shop items, credit cards en zelfs investeren!
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D

samba-boy

• User
  • Frogger

• 2602 posts
  • LocatieDen Bosch
  • Console:SNES
Zou je een voorproefje kunnen geven van wat we allemaal kunnen kopen met die punten? :)
Doei :P

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11022 posts
  • LocatieDen Helder

Bekijk Postsamba-boy, op 18-06-2010 - 20:19, zei:

Zou je een voorproefje kunnen geven van wat we allemaal kunnen kopen met die punten? :)

Daar ben ik nog mee bezig, maar het idee is extra functies, extra opslag, grotere PM box, dat soort dingetjes. Even kijken wat het systeem allemaal kan.
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:

Hinse

• User
  • Frogger

• 3725 posts
  • LocatieUtrecht
  • Console:Gameboy
Whaha, het kopen van een grotere PM box? :') Het unlocken van nieuwe features zou wel geinig zijn, bijvoorbeeld auto-aim bots voor in de gallery zodat je Frey kan verslaan. :P

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11022 posts
  • LocatieDen Helder
Hey je krijgt de punten maar, dus niet te veel van verwachten. Sowieso staat alles nu nog in de kinderschoenen, er moet nog een hoop gebeuren en getest worden voor het helemaal werkt.

Hinse

• User
  • Frogger

• 3725 posts
  • LocatieUtrecht
  • Console:Gameboy
Ja joh, ik stak alleen even de draak ermee. ;)