Ga naar inhoud

[USA] Kenan & Kel


Aanbevolen berichten

Kenan en Kel zijn weer terug op Nickelodeon! Dit komische duo was vroeger te zien op late avonden op Nickelodeon. De serie is inmiddels allang gestopt, maar nu zendt Nickelodeon de oude afleveringen weer uit.

Kenan en Kel zijn twee tienerjongens van tegen de twintig die leven in Chicago. Samen maken ze de mafste dingen mee, en dit leidt tot leuke en grappige situaties. Ikzelf vond ze vroeger geweldig, en jullie? Hier kun je je ei kwijt over de serie.

Kenan & Kel is een Amerikaanse sitcom die te zien was op Nickelodeon van 1996 tot 2000. In 2010 werd de serie weer uitgezonden in de avonden. De hoofdpersonen van de show zijn Kenan Thompson en Kel Mitchell. In vier seizoenen zijn er 61 afleveringen en één televisiefilm, genaamd Two Heads Are Better Than None, geproduceerd. De eerste twee seizoenen zijn gefilmd in de Nickelodeon Studios in Orlando (Florida) en de andere twee in het Nick On Sunset theater in Hollywood.

De serie was hier eerder te zien op Nickelodeon en in Nederland ook even op The Box. Tussen juni 2007 en mei 2010 was de serie niet meer te zien. Maar vanaf 7 juni 2010 maakt de serie een comeback op Nickelodeon.

In het recente verleden was de show in het buitenland nog te zien op TeenNick en Nickelodeon UK.

In de show zijn er een paar standaardzinnen: Kel: 1 Het citaat: Who loves Orange soda? (tekst van Kenan). Kel loves Orange soda. (tekst van Kel). Is it true? (tekst van Kenan). MMmm, I do, I do, I do-oe. (tekst van Kel). 2 Als de show start vertelt Kenan altijd iets wat eindigt met iets raars en mysterieus en Kel sputtert dan even tegen, waarop hij zegt:Oh, here it goes. Als de show eindigt komt Kenan op het laatst met een raar plannetje aanzetten waarop Kel weer tegensputtert en uiteindelijk weer zegt: Oh, here it goes.

aangepast door iFabianX
Link naar bericht
Delen op andere sites

Echt één van de meest slechte tv-series die ooit voorbij zijn gekomen op mijn beeldbuis. Naar mijn mening iig. De acteurs (vooral die Kenan) zijn ontzettend irritant, de humor is ook niet echt origineel, iedere aflevering is exact hetzelfde en er is nooit een twist. Maar er zijn ook vast mensen op het forum die het wel leuk vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Echt één van de meest slechte tv-series die ooit voorbij zijn gekomen op mijn beeldbuis. Naar mijn mening iig. De acteurs (vooral die Kenan) zijn ontzettend irritant, de humor is ook niet echt origineel, iedere aflevering is exact hetzelfde en er is nooit een twist. Maar er zijn ook vast mensen op het forum die het wel leuk vinden.

Is het volbeeld dan? :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

DJ, wat vind jij van Kenan en Kel? Wil dat toch wel eens weten, wat vindt mijn jeugdheld uit 2005 van Kenan en Kel? :P

Ik zag ze vanavond op Nickelodeon en ik had ze al zes jaar niet gezien, dus daarom dit topic. Niet dat ik een enorme fan van ze ben hoor, ik vind ze wel grappig. :P

aangepast door iFabianX
Link naar bericht
Delen op andere sites

Is het volbeeld dan? :9~

Ja, het is volbeeld.

Ik vind geen één Amerikaanse sitcom leuk.

Van alle Amerikaanse sitcoms die ik tot nu toe ken vind ik eigenlijk alleen Seinfeld leuk. Is ook de enige langdurige serie waarvan ik alle afleveringen op dvd heb. Kenan & Kel komt daar natuurlijk niet voor in aanmerking.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben er nu verslaafd aan geraakt. :P

Het is gewoon geweldig! Iedere dag, behalve in het weekend, komt het op Nickelodeon om 19:35. In het Engels, of course. Het is een geweldige serie, met gezonde humor. Althans, gezond? :P

Wie is er nog meer fan van? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 years later...

Ik ken dit nog wel, volgens mij was die Kel (dankje wiki) erg dom of zoiets. Kan me herinneren dat ik het vroeger wel leuk vond, maar eigenlijk geen zin om het weer terug te zien. 

 

Misschien valt het dan wel tegen. 

 

Opmerkelijk, dat de auteurs gewoon dezelfde voornaam hebben...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...