We zijn begonnen om Youtube filmpjes te koppelen aan RTM/RTG topics.
Om de RTM/RTG topics meer activiteit te geven, maar ok om meer users via Youtube aan te trekken om mee te praten over de films.
Het is de bedoeling dat er elke 2 weken bij een nieuwe reeks topics 1 is voorzien van een bespreking met video.
Dit is de eerste, gemaakt door randy_roes:
Rate The Movie 36 - Conan The Barbarian (1982)
Met videobespreking
Graag jullie mening over hoe het gemaakt is en of dit de topics leuker maakt.
Uiteraard wordt ook eventuele kritiek op prijs gesteld, het kan er alleen maar beter op worden.
Ook wil ik alle users de mogelijkheid geven een soortgelijk filmpje te maken (deze moet wel aan onze kwaliteitseisen voldoen) en dus een film/gamebespraking te maken.
Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Gepost 24-07-2010 - 20:31
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D
Gepost 24-07-2010 - 20:46
Ik zal als eerste maar mijn eigen opmerkingen geven over de video.
Het is nog niet zo vlot als ik het zou willen, maar het is de eerste keer dat ik dit heb gedaan, dus zowel qua beeldbewerking als de voice-over zal het de komende filmpjes wel verbeteren. (zowel stem opnemen als werken met het programma waren echt zoeken)
Het was zeer tof om zoiets te maken en ik raad het iedereen aan. Het is een leuke manier om je mening te geven over iets waar je toch wel een mooi eindproduct bij hebt.
Natuurlijk zouden we meer van deze filmpjes willen en ik hoop dat er users zijn die dit zien zitten. De kwaliteitsnormen zijn simpel hoor, en we zijn niet té veeleisend, maar we willen het niet amateuristisch hebben, want dat jaagt mensen eerder weg.
Geef zeker jullie opmerkingen, hints etc. We willen niets liever!
Het is nog niet zo vlot als ik het zou willen, maar het is de eerste keer dat ik dit heb gedaan, dus zowel qua beeldbewerking als de voice-over zal het de komende filmpjes wel verbeteren. (zowel stem opnemen als werken met het programma waren echt zoeken)
Het was zeer tof om zoiets te maken en ik raad het iedereen aan. Het is een leuke manier om je mening te geven over iets waar je toch wel een mooi eindproduct bij hebt.
Natuurlijk zouden we meer van deze filmpjes willen en ik hoop dat er users zijn die dit zien zitten. De kwaliteitsnormen zijn simpel hoor, en we zijn niet té veeleisend, maar we willen het niet amateuristisch hebben, want dat jaagt mensen eerder weg.
Geef zeker jullie opmerkingen, hints etc. We willen niets liever!
Trust me, I'm a psycopath! (Jekyll)
Gepost 25-07-2010 - 09:58
Mijn eerste opmerking is; Als je de video hier wilt insluiten, moet je insluiten van de video niet uitschakelen
Doei :P
Gepost 25-07-2010 - 10:31
samba-boy, op 25-07-2010 - 09:58, zei:
Mijn eerste opmerking is; Als je de video hier wilt insluiten, moet je insluiten van de video niet uitschakelen 
Dat kan niet anders vanwege de copyright. Dit hebben wij niet gedaan maar Youtube.
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
Gepost 25-07-2010 - 23:00
Gepost 27-07-2010 - 20:29
Aangezien het toch even duurt eer alles geript, geknipt, ingesproken en samengeplakt is had ik graag van jullie eens gehoord welke soort film jullie de volgende keer (dus binnen een dikke anderhalve week) besproken willen?
Een horror of een western?
De films zelf in het genre heb ik nog niet beslist, maar bij de horror dacht ik aan een écht iconische film. Misschien in de western niet de meest gekende?
Laat zeker iets weten.
Een horror of een western?
De films zelf in het genre heb ik nog niet beslist, maar bij de horror dacht ik aan een écht iconische film. Misschien in de western niet de meest gekende?
Laat zeker iets weten.
Trust me, I'm a psycopath! (Jekyll)
Gepost 27-07-2010 - 22:42
Ik ben van plan om binnenkort 'The good, the bad en the ugly' te kijken, die staat nog hoog op mijn lijstje
.
Horror is niks voor mij, dus met zo'n review doe je mij geen plezier
.
edit: Ik zie dat die al is geweest. Maar sowieso liever een western dus.
Horror is niks voor mij, dus met zo'n review doe je mij geen plezier
edit: Ik zie dat die al is geweest. Maar sowieso liever een western dus.
Post bewerkt door: TMP op: 27-07-2010 - 22:44
Log in
Registreer 

Naar boven