Wie kent het nog? Met Jan-Douwe Kroeske en later Menno Bentveld.
Vooral de spannende muziek was tof (al is die in de laatste series helemaal verkloot)
Blijft een toffe serie!
Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Gepost 30-07-2010 - 18:31
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D
Gepost 30-07-2010 - 19:26
Vond het altijd wel een gave serie, die compilatie is trouwens ook heel gaaf, cool gedaan
Doei
Gepost 30-07-2010 - 20:16
Ik vond dit altijd doodeng, mede dankzij de muziek. Het was volgens mij altijd een populair programma om te tv.
Gepost 30-07-2010 - 21:51
In het begin was het ook een soort VVN propaganda en later een soort mini soap. Maar er zitten heel goede afleveringen tussen, met als hoogtepunt natuurlijk de tietjes van ene Zachai Zwaan 
Niet voor jeugdige kijkers
Niet voor jeugdige kijkers
Spoiler
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
Gepost 31-07-2010 - 00:08
Gepost 31-07-2010 - 10:14
Vroeger nooit gekeken, maar ik heb laatst wel die compilaties gezien op youtube. Zag er erg goed uit. Vooral die muziek paste er inderdaad erg goed bij, maar die liedjes die er later ineens onder kwamen waren soms te overdreven.
De Rode Vos
Gepost 05-08-2010 - 20:43
Ik mocht dit vroeger nooit kijken, ouders vonden het te sensatiebelust
Ik deed het natuurlijk toch, want zo een verbod maakte het alleen maar nog spannender, het werd langzamerhand wel steeds nepper en dramatischer, in het eerste seizoen was het gebaseerd op echte ongelukken en verhalen, later niet meer
Frey in een van die stukjes uit die compilatie zit Janine achter het stuur
Ik deed het natuurlijk toch, want zo een verbod maakte het alleen maar nog spannender, het werd langzamerhand wel steeds nepper en dramatischer, in het eerste seizoen was het gebaseerd op echte ongelukken en verhalen, later niet meer
Frey in een van die stukjes uit die compilatie zit Janine achter het stuur
Post bewerkt door: Heer_van_Bartolhoven op: 05-08-2010 - 20:45
Een heer met stijl
Gepost 05-08-2010 - 23:33
Gepost 05-08-2010 - 23:54
En wat te denken van ene Jan Henk Gerritse. 
Is wel grappig om al die bekende gezichten erin te zien.
Is wel grappig om al die bekende gezichten erin te zien.
De Rode Vos
Gepost 06-08-2010 - 07:24
Goede serie met een sterke spanningsopbouw!
En de openingsmuziek natuurlijk!
Vangelis
En de openingsmuziek natuurlijk!
V.A.A.A.
Gepost 06-08-2010 - 17:31
Ik deed altijd mijn ogen dicht als "het" muziekje begon
Zet je de aflevering met Dick nog online, dj?
Zet je de aflevering met Dick nog online, dj?
You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking.
Gepost 06-08-2010 - 17:44
Gepost 07-08-2010 - 08:56
Ik weet niet eens zeker of ik die wel heb. Ik kan me die namelijk niet zo goed herinneren (met een grasmaaier), wel van vroeger, maar niet van Hilversum Best. Ik heb nu ook alleen dvd 5 en 6 gevonden (en wonderer, je hebt ze nog steeds alle 6 van me tegoed,
) en bovenstaand filmpje komt van de laatste dvd.
Ik moet echt nog eens goed zoeken.
Ik moet echt nog eens goed zoeken.
Gepost 05-10-2010 - 19:22
Vond het vroeger een doodeng programma, al die ongelukken. Net zo als Notruf op RTL+
Tweetbox
- Retweet dit topic: http://twitter.com/RetroForum/status/58660120011345920
- Verkorte URL naar dit topic: http://bit.ly/eydYf7
Log in
Registreer 

Naar boven