Ga naar inhoud

[NL] Uhh... Vergeet je tandenborstel niet!


Aanbevolen berichten

Iemand die het nog herinnert? 'Uhh... Vergeet je tandenborstel niet!' was in de jaren '90 een programma op het Commerciele Veronica met als presentator Rolf Wouters. Een beetje een spelshow, een beetje gewoon aanklooien met een groots publiek dat, als het een reis won, meteen op reis moest gaan. Daarom ook dat in iedere uitzending mensen al bepakt en bezakt klaarzaten :P

Met meneer Sjon en de Tandenborstel-jive werd het een van de meest besproken programma's van Rolf Wouters van de jaren '90.

Filmpje van een van mijn favoriete momenten uit de serie;

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, uiteraard herinner ik me dat.

Van Veronica naar The Young One naar Yorin en de opvolger: Rolf's Disco Train

Geweldige programma's, vooral de persiflages van Rolf Wouters waren geweldig. Bijvoorbeeld zijn Rasti Rostelli-host was meer dan briljant. Iemand een citroen geven en dan zeggen "het is een zoete sappige perzik, een zoete sappige perzik" _O_

Voiceover was Robert Jensen en af en toe kwam hij zelfs voor in de show. Mooiste moment was ook altijd het meel en dat heeft Jensen ook eens over zich gehad (toen hij stond te wachten bij een bushalte).

Ik heb de meeste afleveringen nog op VHS *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...