Dat is jammer. Toch bedankt voor de moeite!
Jammer dat het topic een beetje stil ligt (of is het stilligt?

)
Even ter herinnering:
* Het spaanse muziekje uit de schatkaart is 100% zeker bestaand, komt van een spaanse plaat.
- Hier kunnen we dus naar op zoek!
(En ja, we hebben de geweldige rip van DJKoelkast, maar die werd in die Jackie Chan film slordig afgekapt aan het einde,
en het is natuurlijk altijd leuker de plaat zelf te hebben! )
Ik vind alle achtergrondmuziek uit de Schatkaart trouwens helemaal geweldig.
Van de week zal ik wel even wat fragmentjes online zetten van achtergrondmuziek op mijn youtube account RespectvoorKlaris, dit kan natuurlijk van pas komen.
Trouwens, het is nu al een tijdje geleden dat michael b hier heeft gepost dat hij dat muziekje uit de Verzonken Stad online zou zetten op zijn youtube account tourenmetmichael, maar nog steeds niks. Dat is uiteraard prima, maar ik zou wel graag de artiest en titel van de juiste uitvoering hebben. Als je dit leest Michael, graag hier in het topic vermelden, dan hebben we er ten minste wat aan. (Niet vervelend bedoeld, en misschien ben ik ongeduldig, maar het is nou al een tijd geleden en we (of in ieder geval ik) wachten nog steeds

zo komt het een beetje over als reclame voor je youtube kanaal (dit is geen beschuldiging, ik zeg alleen dat het zo overkomt

) )
Post bewerkt door: Deemster op: 01-07-2011 - 19:55