Ga naar inhoud

Laat je verzameling zien


Aanbevolen berichten

Het enige wat ik nu nog mis is

De Verzonken Stad deel 1 (CNR),

de Geheimzinnige Opdrachtgever deel 6 (CNR),

Op Schattenjacht hoorspel,

De Verzonken stad hoorspel en

de verzonken stad hoorspelboek

:|Y

Niet verkeerd.

Die CNR banden kun je zo 5x ofzo op marktplaats kopen.

De rest weet ik niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 273
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het enige wat ik nu nog mis is

De Verzonken Stad deel 1 (CNR),

de Geheimzinnige Opdrachtgever deel 6 (CNR),

Op Schattenjacht hoorspel,

De Verzonken stad hoorspel en

de verzonken stad hoorspelboek

:|Y

Niet verkeerd.

Die CNR banden kun je zo 5x ofzo op marktplaats kopen.

De rest weet ik niet.

Weet ik.. maar ik hoef ze niet meer te zoeken want:

De banden heb ik gevonden bij Branko (je weet wel, die B&A gek 8)7)

De Hoorspellen krijg ik nog binnen deze week..

en het boek staat ook al een paar keer op marktplaats

dus.. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

De dingen die ik nog moet:

deel 6 van Europa

deel 1 van Verzonken Stad

Trosbutton van B&A

B&A Mok

Hoorspel op Schattenjacht

Hoorspel De Verzonken Stad

Boek Hoorspel de verzonken stad

^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeft niemand hier die leesboeken? Ik heb er een paar (bij mijn ouders dus geen foto's) maar ik zie ze hier nergens terug (tenzij ik erover heen gelezen heb).

Ik heb de beide leesboeken van Amerika en die van de twee hoorspelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeft niemand hier die leesboeken? Ik heb er een paar (bij mijn ouders dus geen foto's) maar ik zie ze hier nergens terug (tenzij ik erover heen gelezen heb).

Ik heb ze :) Heb ook de 2 Europa-leesboeken waar je stickers in moest plakken. Díe hadden pas een luxueuze uitstraling. Hardcover, gouden opdruk van het logo 'Bassie en Adriaan' (Gelijk aan het logo uit de serie destijds), en een nette foto voorop :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ze :) Heb ook de 2 Europa-leesboeken waar je stickers in moest plakken. Díe hadden pas een luxueuze uitstraling. Hardcover, gouden opdruk van het logo 'Bassie en Adriaan' (Gelijk aan het logo uit de serie destijds), en een nette foto voorop :D

Ik vind die boeken totaal niet leuk :O|

*)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jullie kennen Branko allemaal he? (tuurlijk)

Hij heeft op Marktplaats 5 zeldzame uitgaves van B&A Op Marktplaats gezet..

moet je nu raden hoeveel erop is geboden?

150 euro!!!!!

Ik neem trouwens van hem De Verzonken Stad deel 1, Reis door Europa deel 6 en Op Stap met eerste uitgave over..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk als je 150 euro bied op 5 videobanden, hoe zeldzaam dan ook, je echt een steekje los heb zitten.

& dan te bedenken dat de: 10 jaar, de diamant & op stap met ook gewoon te koop zijn voor maar 2 euro per stuk of misschien wel minder & verder is de inhoud van de band hetzelfde, maargoed. mijn mening. die 2 pentabanden van de plaaggeest zijn uiteraard wel mooi maar als je daar 10 euro per stuk voor geeft moet het ook ophouden. Ik vind mezelf een fan van bassie & adriaan maar niet zo'n die hard fan als degene wie 150 euro bied op videobanden, ten eerste kan ik het niet betalen en ten tweede heb ik het er niet eens voor over. 150 euro is een hoop geld vooral als je ziet wat je er voor krijgt & vooral het idee dat het maar gewoon videobanden zijn!

Zo ik ben me mening weer kwijt O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk als je 150 euro bied op 5 videobanden, hoe zeldzaam dan ook, je echt een steekje los heb zitten.

& dan te bedenken dat de: 10 jaar, de diamant & op stap met ook gewoon te koop zijn voor maar 2 euro per stuk of misschien wel minder & verder is de inhoud van de band hetzelfde, maargoed. mijn mening. die 2 pentabanden van de plaaggeest zijn uiteraard wel mooi maar als je daar 10 euro per stuk voor geeft moet het ook ophouden. Ik vind mezelf een fan van bassie & adriaan maar niet zo'n die hard fan als degene wie 150 euro bied op videobanden, ten eerste kan ik het niet betalen en ten tweede heb ik het er niet eens voor over. 150 euro is een hoop geld vooral als je ziet wat je er voor krijgt & vooral het idee dat het maar gewoon videobanden zijn!

Zo ik ben me mening weer kwijt O-)

Eindelijk iemand die het met mij eens is :D

BTW Ik zei al dat ik die 3 videobanden van hem overnam en het bedrag is bekend, hoeveel ik aan hem ga geven.. een 10tje :P

(en nog 6,75 verzendkosten erbij |:( )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eindelijk iemand die het met mij eens is :D

Ik ben het ook met je eens, maar ik heb ook wel mijn twijfels of dat bod van 150 euro wel echt serieus is. Gebeurt wel vaker dat men op Marktplaats zo'n bod plaatst...

Overigens, kan me herinneren dat iemand op YouTube beelden plaatste van Kindernet van 3 tapes die hij voor 120 euro gekocht had. En hij was er nog kwaad om ook dat ik zei dat ik dat een beetje een hoog bedrag vond! :')

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet dus, gemaakt in 1992 tijdens de opnames van Europa.

9mNOB.png

Je gaat me niet vertellen dat dit in 1992 is hè? Overigens staan ze niet echt op die locatie, is erachter gezet (zie haar van Bassie). Vergelijk maar eens met een foto die wel echt in die periode gemaakt is:

griek_03_gr.jpg

En hou op met de hele tijd mijn posts af te zeiken, wil je.

Ik zeik helemaal niets af, ik vind die foto's gewoon niet mooi en niet passen. Kijk maar op de achterkant van die boeken, staan de nooit verschenen delen met op de hoezen foto's die wel van de opnames zelf zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je gaat me niet vertellen dat dit in 1992 is hè? Overigens staan ze niet echt op die locatie, is erachter gezet (zie haar van Bassie).

Nog afgezien van het feit dat de Eiffeltoren en de Sacre Coeur (en zelfs nog de Notre Dame) natuurlijk niet pal naast elkaar staan :P

Maar inderdaad kan die foto niet uit 1992 zijn. Adriaan draagt de gesp die hij vanaf Amerika in gebruik had en die afgrijselijke bloes die eruit ziet alsof hij een keer of driehonderd gewassen is die hij vanaf 1995 een tijdje gedragen heeft (o.a. in Grootmoederstijd).

aangepast door warboel
Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet dus, gemaakt in 1992 tijdens de opnames van Europa.

En hou op met de hele tijd mijn posts af te zeiken, wil je.

Je hebt het toch wel verkeerd voor hoor, de foto is totaal niet uit 1992.

En hou nou eens op met voor Calimero te spelen: "Y J is groot, en ik ben klein, en dat is niet eerlijk"....

Als ik nog posts zie die met deze ondertoon worden geschreven kan je je aan een sanctie verwachten...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben het ook met je eens, maar ik heb ook wel mijn twijfels of dat bod van 150 euro wel echt serieus is. Gebeurt wel vaker dat men op Marktplaats zo'n bod plaatst...

Overigens, kan me herinneren dat iemand op YouTube beelden plaatste van Kindernet van 3 tapes die hij voor 120 euro gekocht had. En hij was er nog kwaad om ook dat ik zei dat ik dat een beetje een hoog bedrag vond! :')

Welke kneus was dat nou weer.. :+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Weten jullie trouwens of ´Koning Daams Brocante´ op Marktplaats oplicht?

Want ik heb een week geleden bij hem de hoorspel op Schattenjacht besteld, maar nog niks binnen.. *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben het ook met je eens, maar ik heb ook wel mijn twijfels of dat bod van 150 euro wel echt serieus is. Gebeurt wel vaker dat men op Marktplaats zo'n bod plaatst...

Overigens, kan me herinneren dat iemand op YouTube beelden plaatste van Kindernet van 3 tapes die hij voor 120 euro gekocht had. En hij was er nog kwaad om ook dat ik zei dat ik dat een beetje een hoog bedrag vond! :')

Bod was echt, heb het geld al binnen en pakje is op de bus :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

9mNOB.png

Je gaat me niet vertellen dat dit in 1992 is hè? Overigens staan ze niet echt op die locatie, is erachter gezet (zie haar van Bassie). Vergelijk maar eens met een foto die wel echt in die periode gemaakt is:

griek_03_gr.jpg

Ik zeik helemaal niets af, ik vind die foto's gewoon niet mooi en niet passen. Kijk maar op de achterkant van die boeken, staan de nooit verschenen delen met op de hoezen foto's die wel van de opnames zelf zijn.

Dan zijn die foto's nog steeds niet 10 jaar na de opnames geschoten, zoals jij zei.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ze :) Heb ook de 2 Europa-leesboeken waar je stickers in moest plakken. Díe hadden pas een luxueuze uitstraling. Hardcover, gouden opdruk van het logo 'Bassie en Adriaan' (Gelijk aan het logo uit de serie destijds), en een nette foto voorop :D

Die bedoel ik niet... Ik bedoel leesboeken van de plaaggeest en de sleutel (en misschien nog de diamant maar dat weet ik zou gauw niet). Uit de jaren 70 en 80 dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die bedoel ik niet... Ik bedoel leesboeken van de plaaggeest en de sleutel (en misschien nog de diamant maar dat weet ik zou gauw niet). Uit de jaren 70 en 80 dus.

Ik heb zeker 1, misschien 2 leesboeken van de plaaggeest.

Geen idee waar precies, want enkel de dvd's en lp's staan in een kast, de rest zit in dozen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die bedoel ik niet... Ik bedoel leesboeken van de plaaggeest en de sleutel (en misschien nog de diamant maar dat weet ik zou gauw niet). Uit de jaren 70 en 80 dus.

Oh, die. Ik heb geloof ik een paar losse boeken (Op school weet ik zeker) en een omnibus van de plaaggeest.

Wist niet eens dat er ook boeken van de sleutel en misschien zelfs diamant in die uitgave waren. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik heb die 2 uitgaves niet wel alle andere, maar volgens mij is er geen verschil.

Misschien wel.. vanwege de titel van de blauwe videoband: B&A Zien Spoken.. }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou zeggen bied maar en je ziet het vanzelf :)

Nee.. ik heb genoeg Plaaggeest-versies :P

Oh ja.. mensen kwou nog even zeggen: Maandag begint Verdwenen Kroon op PebbleTV

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien wel.. vanwege de titel van de blauwe videoband: B&A Zien Spoken.. }:|

Geen verschil. Ik heb de band toevallig een keer gezien, niet echt iets speciaals aan.

Ik weet wel dat deze uitgaves (En de groene videoband met Deel II) uit begin 1989 zijn. Eén van de banden die ik heb heeft een videoprijsvraag aan het eind van de band, geldig tot oktober 1989 ;-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen verschil. Ik heb de band toevallig een keer gezien, niet echt iets speciaals aan.

Ik weet wel dat deze uitgaves (En de groene videoband met Deel II) uit begin 1989 zijn. Eén van de banden die ik heb heeft een videoprijsvraag aan het eind van de band, geldig tot oktober 1989 ;-)

oh.. nou dan hoef ik die banden ook niet *O*

Dank je voor de info _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb van iemand alle afleveringen (dus echt losse afleveringen) van B&A die zijn uitgezonden op Kindernet en TROS overgenomen voor 70 euro!

Is toch voordelig!?

(Het zijn btw de VOLLEDIGE versies met Klarismuziek ;D)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb van iemand alle afleveringen (dus echt losse afleveringen) van B&A die zijn uitgezonden op Kindernet en TROS overgenomen voor 70 euro!

Is toch voordelig!?

(Het zijn btw de VOLLEDIGE versies met Klarismuziek ;D)

:')_! daar 70 euro voor betalen doe normaal

ik had er nog geen tientje voor over gehad

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeventig euro lijkt me nog vrij veel geld voor de originele TV-uitzendingen van de Plaaggeest tot en met de Professor en DAT zal pas écht een zeldzaamheid zijn.

Overigens vraag ik me dan wel weer af welke Klaris-toevoegingen de Kindernet-versie van de Sleutel heeft, aangezien die tot aan de Smorenburg-bewerking nooit volledig op video is uitgebracht.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is wel vrij zeldzaam, omdat je dan alle afleveringen met Klarismuziek hebt, hetgeen meer is dan je op de CNR videobanden tegenkomt. Ik zou er ook zeker geen 70 euro voor hebben betaald, maar het hangt er maar vanaf hoeveel geld je ervoor over hebt.

Ik ken mensen die ze gecaptured hebben en delen, op dat moment is het niet meer zeldzaam :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

:')_! daar 70 euro voor betalen doe normaal

ik had er nog geen tientje voor over gehad

Het is wel vrij zeldzaam, omdat je dan alle afleveringen met Klarismuziek hebt, hetgeen meer is dan je op de CNR videobanden tegenkomt. Ik zou er ook zeker geen 70 euro voor hebben betaald, maar het hangt er maar vanaf hoeveel geld je ervoor over hebt.

Zeventig euro lijkt me nog vrij veel geld voor de originele TV-uitzendingen van de Plaaggeest tot en met de Professor en DAT zal pas écht een zeldzaamheid zijn.

Overigens vraag ik me dan wel weer af welke Klaris-toevoegingen de Kindernet-versie van de Sleutel heeft, aangezien die tot aan de Smorenburg-bewerking nooit volledig op video is uitgebracht.

Ik ken mensen die ze gecaptured hebben en delen, op dat moment is het niet meer zeldzaam :N

Nou zeg.. wat een negatieve reacties!

Maar het liefst heb ik ze toch in afleveringen, vind ik veel leuker 8))

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou zeg.. wat een negatieve reacties!

Maar het liefst heb ik ze toch in afleveringen, vind ik veel leuker 8))

Ik zou het er ook voor overhebben gehad, is toch prachtig! lekker ouderwets met het logo er bij!

Mooie uitbreiding van je verzameling!

P.s. zou je mij nog eens kunnen mailen? heb aantal problemen gehad met me mail vandaar dat je geen reactie heb gekregen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb van iemand alle afleveringen (dus echt losse afleveringen) van B&A die zijn uitgezonden op Kindernet en TROS overgenomen voor 70 euro!

Is toch voordelig!?

(Het zijn btw de VOLLEDIGE versies met Klarismuziek ;D)

dus echt van de plaaggeest tot aan grootmoederstijd?

hmm 70 euro is wel veel!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou het er ook voor overhebben gehad, is toch prachtig! lekker ouderwets met het logo er bij!

Mooie uitbreiding van je verzameling!

P.s. zou je mij nog eens kunnen mailen? heb aantal problemen gehad met me mail vandaar dat je geen reactie heb gekregen.

inderdaad!

Oh vandaar.. kerel, dat is al weet ik veel hoeveel maanden geleden :P

Wat is je mail dan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...