Ga naar inhoud

Voorstellen voor ID Contests


Aanbevolen berichten

In dit topic kan je een voorstel doen voor een nieuwe ID Contest.

Wie weet heb jij een geweldig idee voor een contest maar ontbreekt je de tijd/inspiratie/know-how om een contest op te starten.

Geef hier je voorstellen en wie weet komt er dan een contest waarvan jij kan zeggen: "die contest is er dankzij mij"

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beetje late reactie van mezelf: ik vind het geen slecht idee maar ik denk niet dat ik de persoon ben om zo'n contest te maken: de series waar ik naar kijk/keek zijn door bijna niemand van jullie écht gekend.

Misschien voelt iemand die al een paar keer een tv themes contest heeft gemaakt zich geroepen om zo'n contest te maken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Even een schop onder dit topic z'n kont!

Aangezien ik momenteel 2 contests lopen heb en er eigenlijk weer een mag maken (omdat ik Frey's personal favorites heb gewonnen) zou ik graag deze eer doorgeven.

Ik heb nog een contest klaarstaan, maar deze ga ik maar openen nadat de sporters IDC afgelopen is.

De reden?

Ik vind 3 open contests van mezelf wat overkill, zeker omdat de 300-contest nog niet echt veel deelnemers heeft.

Als iemand dus een nieuwe contest wil maken, doe gerust, we zullen hem dan onmiddellijk open gooien! (Frey en Hinse hebben al een paar toffe ideetjes naarvoor gebracht)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Een nieuwe cartoon contest is wel leuk. Die van laatst vond ik wel leuk en er deden ook geloof ik veel mensen aan mee.

Of weer een commercial contest.

aangepast door CNRArcade
Link naar bericht
Delen op andere sites

maar het is veel te lang geleden dat we nog eens een échte muziekcontest hebben gehad.

Aan een muziekcontest is ook niks mis mee. Alleen bij bepaalde stijlen kan ik weinig tot geen antwoorden voor vinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hey iedereen,

ik vind dat het nog eens tijd is voor een échte IDC, met muziek :P

Ik heb een shortlist van 3 thema's:

- Filmsoundtracks

- Gamemuziek

- Dance (allerlei)

Dus geef je voorkeur door en binnenkort komt er een nieuwe IDC door mij.

Ik ben momenteel ook bezig om een contest voor te bereiden met filmmuziek...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Er is al weer enige tijd geen contest meer, dus ik zal mijn diensten nogmaals aanbieden.

Welk soort contest hadden jullie graag gehad? Ik zal er eentje maken.

- muziek: een genre, gamemuziek of een tijdperk

- afbeeldingen: personen, filmposters of albumcovers

Kies gerust iets of maak zelf nog eens een contest hé :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Filmposters lijkt me wel leuk, randy.

Ik had zelf nog een idee voor een zomerhits-contest (muziek). Ik heb echter niet zo veel tijd op het moment, en het is misschien ook leuker om deze contest ook in de zomer te starten.

aangepast door TMP
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...