Ga naar inhoud

Mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven


Aanbevolen berichten

Zo kom net weer van buiten, na een gesprekje met de politie.

Ik hoor dus net op straat een hoop gerommel, en ben buiten gaan kijken. En ja hoor bij beide auto's de spiegel omgetrapt. Niet alleen bij die van ons, maar ook van de buren, in totaal een stuk of 10 auto's zo op het eerste gezicht. Direct de politie gebeld, maar goed die kunnen ook zo weinig doen....

Ik snap dat toch echt niet, dat mensen gewoon niet met die kolerepoten van andermans spullen kunnen afblijven. Zucht. |:(

Zo dat is eruit... :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Verzekering dekt niets. Vandanlisme zonder verdachte. Spiegel van de 850 heb ik nog terug kunnen drukken. Van mijn 440 ligt de spiegelkap eraf, eens zien of ik die nog kan fixxen. Het spatbord van de 850 heeft er wel een deuk bij... zucht...Het is niet de eerste keer hier in de straat. Ongeveer 10 auto's zijn het slachtoffer geworden deze keer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)
U heeft aangifte gedaan van vernieling van een auto op 03-10-2010, met nummer

xxxxx. Wij hebben uw gegevens beoordeeld. Hieruit blijkt dat er helaas onvoldoende

aanknopingspunten zijn voor een politieonderzoek.

Mmm, great }:|

aangepast door Ross
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze hebben bij mij eens een steen tegen mijn voorruit gegooid, mega barst er in. Was overigens niet hier maar in het niet zo pittoreske Dieren :P

Was dat bij de opening van de B&A tentoonstelling in het TV Toys Museum in 2004 toevallig? :P

Hier was het ook van de week weer raak. Heb tijdens het werk zo af en toe hinder van vervelende snotjochies uit de buurt hier. Van de week kwam ik er bij het station 1 tegen die mij blijkbaar herkende want het was in de eerste plaats al "leuk" om mij te laten schrikken toen ik kwam aanfietsen en nadat ik mijn fiets had gestald nog een keer. Toen ik 's avonds laat terugkwam trof ik mijn achterwiel aan waar het ventiel eruit gedraaid was en ook nergens meer te bekennen. Ook maar aangifte gedaan maar zal wel weer niets opleveren. Toch misschien maar eens overwegen een vouwfiets te kopen nadat nu al voor de derde keer blijkt dat het hier op dit station niet veilig is voor fietsen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...