Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Fotowedstrijd

Stem nu mee: welke ingezonden foto is de mooiste? Klik hier

Mannetje & Mannetje

• Op dit topic mag je niet antwoorden.
10 replies to this topic

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
  • Console:Amiga 4000
Zeer interessant artikel uit 1990, over het VPRO programma Mannetje & Mannetje:

Bijlage  mannetje1.jpg   442.98K   0 Aantal downloads

Bijlage  mannetje2.jpg   451.37K   1 Aantal downloads

Bijlage  mannetje3.jpg   522.36K   1 Aantal downloads

Bijlage  mannetje4.jpg   490.97K   1 Aantal downloads

Leesze!
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D

samba-boy

• User
  • Frogger

• 2897 posts
  • LocatieDen Bosch
  • Console:SNES

Leuk artikel, volgens mij heb ik Mannetje en Mannetje ook nog eens ooit in de herhaling bij Villa Achterwerk gezien... Ben nu toch benieuwd hoe dat ook alweer was :)
Doei Afbeelding

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder

Bekijk Postsamba-boy, op 23-10-2010 - 19:24, zei:

Leuk artikel, volgens mij heb ik Mannetje en Mannetje ook nog eens ooit in de herhaling bij Villa Achterwerk gezien... Ben nu toch benieuwd hoe dat ook alweer was :)

Er staat een filmpje helemaal bovenaan, niet gezien? :P
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:

Hinse

• User
  • Frogger

• 3841 posts
  • LocatieUtrecht
  • Console:Gameboy

Om eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord. Wel een uniek concept zeg, zeker voor die tijd! Eigenlijk jammer dat het op kinderen was gericht, want als ze een oudere doelgroep hadden genomen was de Amiga misschien nog groot succes geworden. ;)

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder

Bekijk PostHinse, op 23-10-2010 - 19:41, zei:

Om eerlijk te zijn had ik er nog nooit van gehoord. Wel een uniek concept zeg, zeker voor die tijd! Eigenlijk jammer dat het op kinderen was gericht, want als ze een oudere doelgroep hadden genomen was de Amiga misschien nog groot succes geworden. ;)

Nou ja, Casper is ook op de Amiga gemaakt (die film toen) en zo nog een paar, dus het werd ook volwassen gebruikt, maar of dat mensen naar de Amiga lokt vraag ik me af.

Hinse

• User
  • Frogger

• 3841 posts
  • LocatieUtrecht
  • Console:Gameboy

Bekijk Postdjkoelkast, op 23-10-2010 - 21:00, zei:

Nou ja, Casper is ook op de Amiga gemaakt (die film toen) en zo nog een paar, dus het werd ook volwassen gebruikt, maar of dat mensen naar de Amiga lokt vraag ik me af.
De Amiga wilde duidelijk serieus worden genomen t.o.v. de pc, en als de aandacht van tv dan enkel op kids is gericht lijkt me dat niet echt bevorderend. Maar vanaf nu weer ontopic, ik week een beetje af. ;)

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder

Bekijk PostHinse, op 23-10-2010 - 21:06, zei:

De Amiga wilde duidelijk serieus worden genomen t.o.v. de pc, en als de aandacht van tv dan enkel op kids is gericht lijkt me dat niet echt bevorderend. Maar vanaf nu weer ontopic, ik week een beetje af. ;)

Mwa, het heeft toch met elkaar te maken, dus waarom zou het niet ontopic zijn ;)

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
Een aflevering op band gevonden:

jeugdmemories

• User
  • Pong

Pip
  • 13 posts
  • Console:SNES
Dit programma komt me vaag bekend voor. Zou ooit wel eens voorbij gezapt zijn op een vroege zondag morgen in het verleden.

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder

Bekijk Postjeugdmemories, op 10-01-2012 - 02:58, zei:

Dit programma komt me vaag bekend voor. Zou ooit wel eens voorbij gezapt zijn op een vroege zondag morgen in het verleden.

Het is ook best nog vaak herhaald. Als ik het me goed herinner zijn er 2 seizoenen van gemaakt.

Keetie

• User
  • Space Invader

Pip Pip Pip Pip Pip
  • 556 posts
  • Console:bbc
Nooit gezien. Eng hoor ... :+

Tweetbox