Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Fotowedstrijd

Stem nu mee: welke ingezonden foto is de mooiste? Klik hier

Een nieuwe Sonic!

• Op dit topic mag je niet antwoorden.
4 replies to this topic

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
  • Console:Amiga 4000
Sonic Fan Remix is Sonic zoals Sonic moet zijn. Sonic 4 vind ik echt een boutspel, er klopt te veel niet en Sonic voelt enorm stijf aan.

Sonic Fan Remix daarentegen is wèl echt Sonic en nu kun je gratis de demo downloaden (voor de PC):

Hier of hier.

Laat even weten wat je er van vindt, ik vind het echt super! Sonic _O_

Ohja: PRESS START BUTTON is de enter bij je keypad, dus die helemaal rechts ;)
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D

Hinse

• User
  • Frogger

• 3841 posts
  • LocatieUtrecht
  • Console:Gameboy

Ik download hem direct. :) Maar 1 vraag: ze vragen dus geld voor een franchise die ze niet zelf hebben bedacht?

Hinse

• User
  • Frogger

• 3841 posts
  • LocatieUtrecht
  • Console:Gameboy

Of is de volledige versie niet betaald? :P

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11623 posts
  • LocatieDen Helder
  • Console:Amiga 4000
Geen idee eigenlijk, er is ook een mogelijkheid dat Sega dit gaat tegenhouden. De demo hebben we in elk geval en ik vind hem briljant!
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D

samba-boy

• User
  • Frogger

• 2897 posts
  • LocatieDen Bosch
  • Console:SNES

Ze vragen geen geld voor deze Fan Remix. Ik heb alles bijgehouden op Sonic Retro waar deze fangame letterlijk zorgde voor het falen van hun server :') Overigens heeft Sega wel de demo van Rapidshare laten halen wegens Copyright etcetera... Probeer maar eerst een beter spel neer te zetten denk ik dan.

Mensen vinden dit spel over het algemeen ook gewoon beter dan Sonic '4', met recht want 4 heeft alleen al de meest mislukte physics voor een Sonic-game (Hoezo ren je, spring je en stop je meteen met ergens heenrennen).
Doei Afbeelding