Je kunt nu de patataward kopen voor RP.150
http://www.retroforu...rea=items&cat=1
Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Gepost 12-03-2011 - 23:20
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D
Gepost 13-03-2011 - 03:20
Gepost 13-03-2011 - 03:30
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
Gepost 13-03-2011 - 10:34
Omdat ik toch een patatbaas ben, ook maar direct gekocht ...
Gepost 13-03-2011 - 10:53
Haha, leuke toevoeging! Zeker als je awards staan te verstoffen, dan kunnen ze nu een plekje opschuiven.
Gepost 13-03-2011 - 13:02
We moeten even nieuwe awards verzinnen voor in de shop
Er zijn nog steeds maar een paar mensen met een retropunten bankrekening, dus de meeste willen toch uitgeven aan dit soort heerlijke onzin
Er zijn nog steeds maar een paar mensen met een retropunten bankrekening, dus de meeste willen toch uitgeven aan dit soort heerlijke onzin
Gepost 13-03-2011 - 22:50
Gepost 14-03-2011 - 00:08
Ik zal eens kijken naar een "plaat voor de kop"-award, samba-boy wou er al lang zo een
Trust me, I'm a psycopath! (Jekyll)
Gepost 14-03-2011 - 20:36
Met het delen van mijn unieke patat-award ben ik nu met veel dank en trots tenminste 'patatkoning' geworden...!
Eindelijk die verschrikkelijke Waluigi-status kwijt, muaha
. Muchos bedankios!
Eindelijk die verschrikkelijke Waluigi-status kwijt, muaha
Gepost 14-03-2011 - 21:23
Meer posten had ook gewerkt, maar eerlijk is eerlijk, ik was glad vergeten dat het eigenlijk een award voor jou was.
Gepost 14-03-2011 - 21:35
Het maakt me niet uit hoor
.
Moet ook geen voorkeursbehandeling hebben, maar 'waluigi' is gewoon een ***personage en daar blijf ik bij...
Nr. 1 frustratie bij het spelen van een mario-spelletje "WAAAAALUIGI NUUUUMBER OOOOOONEEEE!!!!"
Lekker offtopic dit, maar als je campagne voert moet je eenmaal brutaal zijn
Moet ook geen voorkeursbehandeling hebben, maar 'waluigi' is gewoon een ***personage en daar blijf ik bij...
Nr. 1 frustratie bij het spelen van een mario-spelletje "WAAAAALUIGI NUUUUMBER OOOOOONEEEE!!!!"
Lekker offtopic dit, maar als je campagne voert moet je eenmaal brutaal zijn
Log in
Registreer 

Naar boven