Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Fotowedstrijd

Stem nu mee: welke ingezonden foto is de mooiste? Klik hier

Laten we er iets nieuws van maken!

• Op dit topic mag je niet antwoorden.
3 replies to this topic

samba-boy

• User
  • Frogger

• 2897 posts
  • LocatieDen Bosch
  • Console:SNES

Onder het motto 'Oude zooi in een nieuw zakkie' staan er op YouTube genoeg video's van mensen die de handen uit de mouwen hebben gestoken en van de ribben van retro-appratuur als oude, kapotte gameconsoles gloednieuwe apparaten hebben gebouwd, of hetzelfde in een compacter jasje, ook leuk.

Met een kapotte NES kan je bijvoorbeeld al snel een DVD-recorder bouwen.

Of van een hoop platenspeler-onderdelen een nieuwe auto in elkaar zetten.

:P
Doei Afbeelding

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11625 posts
  • LocatieDen Helder
  • Console:Amiga 4000
Haha echt tof zulke dingen. Ik heb voor dit soort dingen echter twee linker handen, maar gelukkig ken ik Ross, die kan alles op dit gebied _O_
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D

samba-boy

• User
  • Frogger

• 2897 posts
  • LocatieDen Bosch
  • Console:SNES

Maargoed, zoals ik eerder al zei, je kan ook van een gameconsole met kapotte casing die opzich nog best werkt, een andere versie van maken. Wie had ooit gedacht dat de Dreamcast bijvoorbeeld portable zou worden?

Of de N64...

Deze zijn gemaakt door middel van hun respectievelijke gameconsoles, een Playstation-monitor... En een kleuter doodle-tekenspeeltje. :')

EDIT: Ik vond net pas iets schokkends. :')

Ik hoorde een tijdje terug iets over dat er in Japan een public toilet is ontwikkeld door Sega, waar men van het 'zeiken' een spelletje maakte. Zo moest je op een doel richten en 'je ding doen', vooral omdat de wc's in Japan zo vies zijn, me dunkt. Echter, nu kun je plassen OP een videospel. ...Die arme Super Nintendo-games.

Post bewerkt door: samba-boy op: 25-07-2011 - 16:18

Doei Afbeelding

Ross

• Moderator Retroforum
  • Asteroid

• 1466 posts
  • LocatieTubbergen
  • Console:Amiga 500

Bekijk Postdjkoelkast, op 25-07-2011 - 12:26, zei:

Haha echt tof zulke dingen. Ik heb voor dit soort dingen echter twee linker handen, maar gelukkig ken ik Ross, die kan alles op dit gebied _O_

:@

Tweetbox