Ga naar inhoud

Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.

Fotowedstrijd

Stem nu mee: welke ingezonden foto is de mooiste? Klik hier

Kleine wijzigingen

• Op dit topic mag je niet antwoorden.
2 replies to this topic

djkoelkast

• Admin
  • Site Admin

• 11625 posts
  • LocatieDen Helder
  • Console:Amiga 4000
Bijlage  ScreenShot332.jpg   17.46K   0 Aantal downloads

De functies zijn:

Mijn arcade: Bekijk je arcadeprofiel. Hier zie je hoeveel highscores je hebt, je favoriete games, je speeltijden, je scores en je tournooipunten.
Mijn actieve topics: Lijst van topics waarin je hebt gepost (OP meegerekend). Topic met de laatste reactie staat boven.
Actieve gallery items: Bekijk de foto's van de afgelopen 2 weken en hoeveel views/comments ze hebben. Eigenlijk is elke foto een minitopic op zich: kijk, lees en reageer.
Actieve topics: Alle topics met activiteit in de afgelopen 2 weken. Topic met de laatste reactie bovenaan. Vergelijkbaar met functie 2, alleen dan voor alle topics en niet alleen topics waarin jij hebt gereageerd.

Als je niet bent ingelogd vallen de eerste 2 weg en komen daar registreer/login links.

Ik hoop dat het positief bijdraagt aan het forum en aan jullie "overall experience" hier ;)
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D

Hinse

• User
  • Frogger

• 3841 posts
  • LocatieUtrecht
  • Console:Gameboy

Ziet er goed uit! Handige shortcuts!

randy_roes

• Forum admin
  • Forum admin

• 7981 posts