Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mijn schoonzuster heeft haar hond een bot (mergpijp) gegeven om te knauwen. Gekocht bij de slager. Hij knaagt daarop een hele dag lang. Wel uitkijken dat hij niet met zijn bek klem kan raken. Ook een goed bijtspeeltje is een tennisbal. Er zijn soorten waarbij de buitenkant niet kapot kan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Leuk om te zien hoe enthousiast Gio is. :) Hij heeft overigens een vrij opvallend postuur: korte pootjes en relatief groot/lang lijf. :)

Ik wil ook zo'n schattige hond! :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Welsh_corgi_Pembroke ;)

Enneh, Corgi's worden steeds populairder, als je er een wilt, gooi er wat geld tegen aan, en zorg dat het er een met stamboom is (700 tot 900 euro), corgi's zonder stamboom zullen bijna zeker last hebben van HD (wervelziekte) of staar. Niet dat dat niet kan gebeuren met een hond met stamboom, maar de kans is kleiner.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Haha nu alleen de tekstballonnen nog.

"Ik wil snoep"

"HEY! Geef mij snoep!"

_O_

We hebben Sega trouwens gisteren een kwart van een sinaasappel gegeven (zonder schil), vond ze super lekker. Vanmiddag een ei gegeven, eerst wist ze niet wat ze er mee aan moest en dacht dat het een bal was, tot het kapot viel en toen is het met schil en al naar binnen gegaan :P 1 rauw ei per week is goed voor honden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mij is alleen verteld dat dat vanaf +/- een maand of 9 a 10 mocht.... (dat ei dan).

Het adult voer is binnen, dat maar eens rustig aan doormengen...

Mwa, hooguit kunnen ze er wat slappere poep van krijgen.

We geven nu trouwens een weekje biologisch vers vlees (gemalen met alles wat ze nodig hebben), botjes en alles er in. Dat is dus echt hap, slik, weg. We gaan kijken of we elke maand een weekje echt vlees kunnen inlassen, is erg goed voor ze.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...