Ga naar inhoud

Standbeeld van Bassie & Adriaan


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Kwam zojuist dit artikel tegen op internet http://www.dichtbij....aan-update.aspx

Iemand heeft een petitie gestart om zo genoeg stemmen te krijgen voor een standbeeld van Bassie & Adriaan.

Dus iedereen die zich geroepen voelt om deze petitie te tekenen, kan naar de volgende website gaan

http://www.change.or.../bassie-adriaan

Groetjes, Guy

aangepast door GuyH
Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn persoonlijke mening.....

Ik vind dat ze wel een standbeeld verdienen. Het is een stukje Nederlandse cultuur. Naast hun carriere als acrobatenduo en heel de wereld rond gereisd te hebben als de Crocksons zijn ze natuurlijk het grootste gedeelte van hun carriere kindervriend geweest als Bassie & Adriaan.

Hun concept is tijdloos en gaat over alle generaties heen, en bovendien zijn hun afleveringen/series ook nog eens educatief.

Ik vind Bassie & Adriaan ook veel beter dan de tegenwoordige zwaar gesubsidieerde kinderseries / kinder tv.

Maar naast al dat zijn het 2 personen die veel voor de jeugd van de afgelopen 25 jaar hebben betekent en gedaan. In veel gezinnen een deel van het huishouden. Dus van mij mag het er komen, en vind dat ze het ook verdiend hebben.

En Bassie & Adriaan horen ook bij Vlaardingen. Dus ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen of het standbeeld er ook daadwerkelijk zal komen

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

ik vind het standbeeld een goed idee,

Ergends mij Station Vlaardingen centrum, tussen de Oost en Westhavenkade waar iedereen het kan zien als je uit het station loopt een ideale plaats!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een standbeeld van Bassie en Adriaan zal mooi staan bij het oude stadhuis van Vlaardingen (ook omdat de Leader intro daar is opgenomen) Dat is denk ik de beste locatie.

D.

Dat is inderdaad een mooie locatie maar je moet het wel zien te vinden en weten waar het is,

Vandaar dat ik zij gelijk als je het Station uitkomt enz

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...