Ga naar inhoud

Geen pizza!


Aanbevolen berichten

Geen pizza!

Heel ergerlijk vind ik de reclame waarin Tineke Schouten en haar familie ;) de hele C1000 leegkoopt, want als ik die artikelen wil aanschaffen dan zijn ze er niet of niet meer. Tja, op = op!

Nog ergerlijker vind ik het - zoals me een keertje bij de Boni is overkomen - als het een artikel van de voorpagina uit de folder betreft. Deze week geen pizza van 1 euro bij de C1000 en ook in andere vestigingen niet.

Dat moet toch echt de schuld zijn van Tineke Schouten, vinden jullie ook niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Kick!

Hier in Zweden grijp je niet snel mis. Mocht het op zijn, dan is het er de volgende dag gegarandeerd weer....

Als je hier wat koopt, dan koop je het bijna altijd in grootverpakking, zouden ze in NLD ook moeten introduceren....zie foto's

post-446-0-85605400-1377693488.jpg

Ham, 400 gram

post-446-0-40533200-1377693503.jpg

Salami, 400 gram

post-446-0-56729800-1377693515.jpg

Kaas, per kilo, ongeveer 66 plakjes

post-446-0-74424800-1377693524.jpg

Jam, per 1,5 kilo of....

post-446-0-15970400-1377693535.jpg

....je neemt gewoon een "worst" met jam....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hebben ze ook wel in NL, alleen moet je dan naar een groothandel, en daar heb je meestal een klantenpas voor nodig, en die krijg je pas als je bedrijf hebt wat aangemeld is bij KVK. Ik werk zelf bij de Sligro, en heb dus ook een pasje, dus ik kan er ook gewoon mijn inkopen doen. Potten Nutella van 5 kg bijvoorbeeld, of emmer pelpinda's van 10 kg, ik noem maar wat ;)

De reden waarom dit niet werkt in NL: In nagenoeg elk dorp heb je meerdere supermarkten zitten, en zo gek ver liggen de dorpen/steden hier niet van elkaar af. Als je iets nodig hebt, kun je het kopen.. en is het op, grote kans dat winkels toch nog wel open zijn. In Zweden lijkt het me dat de onderlinge afstanden tussen dorpen/steden veel groter zijn, dus is het ook wel logischer dat ze er in grotere verpakkingen verkopen. Scheelt heel wat keren extra op en neer rijden, als je niet in de buurt woont. Sowieso ook wel beter voor het milieu lijkt me, relatief minder verpakkingsmateriaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hebben ze ook wel in NL, alleen moet je dan naar een groothandel, en daar heb je meestal een klantenpas voor nodig, en die krijg je pas als je bedrijf hebt wat aangemeld is bij KVK. Ik werk zelf bij de Sligro, en heb dus ook een pasje, dus ik kan er ook gewoon mijn inkopen doen. Potten Nutella van 5 kg bijvoorbeeld, of emmer pelpinda's van 10 kg, ik noem maar wat ;)

De reden waarom dit niet werkt in NL: In nagenoeg elk dorp heb je meerdere supermarkten zitten, en zo gek ver liggen de dorpen/steden hier niet van elkaar af. Als je iets nodig hebt, kun je het kopen.. en is het op, grote kans dat winkels toch nog wel open zijn. In Zweden lijkt het me dat de onderlinge afstanden tussen dorpen/steden veel groter zijn, dus is het ook wel logischer dat ze er in grotere verpakkingen verkopen. Scheelt heel wat keren extra op en neer rijden, als je niet in de buurt woont. Sowieso ook wel beter voor het milieu lijkt me, relatief minder verpakkingsmateriaal.

Qua afstanden valt het erg mee...maar liefst 3 supermarkten in dit dorp.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wij hebben ook een Sligro pas, alleen het is niet ècht in de buurt.

De filialen zitten vooral op het industriegebied meestal idd, aangezien het geen doorsnee-winkel is.. Waar ergens woon jij dan? Ik weet zo'n beetje uit mn hoofd waar allemaal Sligro-filialen zitten (Zijn er maar stuk of 47, plus als je er al ruim 6 jaar lang elke dag mee te maken krijgt, dan blijft dat op den duur vanzelf wel in je kop hangen :P)

Qua afstanden valt het erg mee...maar liefst 3 supermarkten in dit dorp.

Tot zover mijn gedachtengang :X

Link naar bericht
Delen op andere sites

De filialen zitten vooral op het industriegebied meestal idd, aangezien het geen doorsnee-winkel is.. Waar ergens woon jij dan? Ik weet zo'n beetje uit mn hoofd waar allemaal Sligro-filialen zitten (Zijn er maar stuk of 47, plus als je er al ruim 6 jaar lang elke dag mee te maken krijgt, dan blijft dat op den duur vanzelf wel in je kop hangen :P)

Tot zover mijn gedachtengang :X

De Sligro Alkmaar is hier het dichtst in de buurt ;) Voorheen heette het VEN trouwens.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De filialen zitten vooral op het industriegebied meestal idd, aangezien het geen doorsnee-winkel is.. Waar ergens woon jij dan? Ik weet zo'n beetje uit mn hoofd waar allemaal Sligro-filialen zitten (Zijn er maar stuk of 47, plus als je er al ruim 6 jaar lang elke dag mee te maken krijgt, dan blijft dat op den duur vanzelf wel in je kop hangen :P)

Tot zover mijn gedachtengang :X

post-446-0-05743500-1377852319.png

En dan nog maar niet te spreken over de tankstations, maar liefst 3 in dit dorpje. Tevens bedenk ik me net dat er in het centrum nog een COOP supermarkt zit...dus in totaal 4. In de wat kleinere plaatsjes zal het wat minder zijn, maar goed de zweden kijken niet op een "mil" meer of minder.

*mil is een zweedse mijl, ofwel 10 kilometer.

aangepast door Ross
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...