Ga naar inhoud

Joop Stokkermans Q & Q muziek


Aanbevolen berichten

Ik ben al jaren met de muziek van Q & Q bezig vandaar dat ik al een paar muziekjes op YouTube heb gezet,

Ik heb Q & Q ontdekt in mijn jeugd namens mijn moeder denk ik want die rade ook de dvd van de topserie Briefgeheim

met Leontine Ruiters (Borsato) aan het is en blijft een top serie met de muziek van

Joop Stokkermans die ook bekend staat met zijn muziek voor Tita Tovenaar etc,

hier de liedjes die ik heb geupload en allemaal een naam heb gegeven om ze

uit elkaar te houden want er bestonden nog geen namen voor de liedjes:

http://www.youtube.com/watch?v=lopDPxk_Wk4

http://www.youtube.com/watch?v=QMBAC4Z-oF0&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=b3YHxz9SdAU

http://www.youtube.com/watch?v=P_N41qnZH6o

Hier een remix in de goeie orginele volgorde met zo weinig mogelijk achtergrond geluiden:

http://www.youtube.com/watch?v=7huJYh_OS6Q

aangepast door MichaelB
Link naar bericht
Delen op andere sites

Probeer ietsje meer werk in je openingspost te steken, waarom vind je de muziek zo goed, hoe ben je achter deze muziek gekomen, ken je nog meer series waar Stokkermans muziek voor heeft gemaakt etc., dat maakt een topic ook interessant voor anderen, want nu is het meer een topic met wat jij op youtube hebt gezet en meer niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben al jaren met de muziek van Q & Q bezig vandaar dat ik al een paar muziekjes op YouTube heb gezet,

Ik heb Q & Q ontdekt in mijn jeugd namens mijn moeder denk ik want die rade ook de topserie Briefgeheim

met Leontine Ruiters (Borsato) aan het is en blijft een top serie met de muziek van

Joop Stokkermans die ook bekend staat met zijn muziek voor Tota Tovenaar etc,

hier de liedjes die ik heb geupload en allemaal een naam heb gegeven om ze

uit elkaar te houden want er bestonden nog geen namen voor de liedjes:

Door die laatste opmerking 'er bestonden nog geen namen voor de liedjes' ben ik op zoek gegaan

naar meer informatie. Het lijkt me nl gek dat iemand zijn creaties totaal niet benoemt...

Nou ja, ik kwam terecht op een Q en Q site (die houdt er in nov. 2012 mee op en vraagt of iemand de site wil overnemen). Geen echte muziek aanwezig daar, dus weet ik nog niks... ;)

Het lijkt me ook heel gek dat je namens je moeder spreekt (schrijft). En met Tota Tovenaar bedoel je waarschijnlijk Tita Tovenaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Door die laatste opmerking 'er bestonden nog geen namen voor de liedjes' ben ik op zoek gegaan

naar meer informatie. Het lijkt me nl gek dat iemand zijn creaties totaal niet benoemt...

Nou ja, ik kwam terecht op een Q en Q site (die houdt er in nov. 2012 mee op en vraagt of iemand de site wil overnemen). Geen echte muziek aanwezig daar, dus weet ik nog niks... ;)

Het lijkt me ook heel gek dat je namens je moeder spreekt (schrijft). En met Tota Tovenaar bedoel je waarschijnlijk Tita Tovenaar.

Ik bedoelde idd Tita Tovenaar heb het gelijk aangepast,

Joop Stokkermans heeft in de jaren 70 alleen achtergrondmuziek voor Q & Q gemaakt er is nooit een Soundtrack uitgebracht vandaar dat ik de liedjes zelf een mooie naam heb gegeven om ze uit elkaar te houden bij Bassie en Adriaan heeft iemand ook zelf namen bedacht zoals Thunder en Toem Toem,

Ik wist eerst niet van het bestaan van de serie toen ik de dvd van Q & Q kreeg en daarna Briefgeheim van mn moeder idd...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Joop Stokkermans staat bij mij vooral bekend als de man van Oebele en Hamelen.

En Q&Q blijft gewoon een bazenserie. Jammer van de OP, though.

Ik bedoelde idd Tita Tovenaar heb het gelijk aangepast,

Joop Stokkermans heeft in de jaren 70 alleen achtergrondmuziek voor Q & Q gemaakt er is nooit een Soundtrack uitgebracht vandaar dat ik de liedjes zelf een mooie naam heb gegeven om ze uit elkaar te houden bij Bassie en Adriaan heeft iemand ook zelf namen bedacht zoals Thunder en Toem Toem,

Ik wist eerst niet van het bestaan van de serie toen ik de dvd van Q & Q kreeg en daarna Briefgeheim van mn moeder idd...

Thunder is zover bekend de originele naam van het deuntje, gezien de demoplaat die ervan op YouTube is verschenen.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Joop Stokkermans staat bij mij vooral bekend als de man van Oebele en Hamelen.

En Q&Q blijft gewoon een bazenserie. Jammer van de OP, though.

Thunder is zover bekend de originele naam van het deuntje, gezien de demoplaat die ervan op YouTube is verschenen.

Ik ken mensen die zeggen dat het ''Kringloopsingeltje'' Van Ginkel van Michiel nep is du er is niets 100% zeker...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Dat filmpje is nep en het nummer wat te horen is is ook fake.

Er zijn een paar covers gemaakt van Thunder maar heb nog nooit 1tje gehoort die in de buurt van het orgineel komt...

Like2upload waar ik goed contact mee heb heeft het Kofferbaknummer, Toem toem (die ik ga gebruiken in de Bassie en Adriaan Tour aflevering Ruine van Teylingen), Thama Vrolijk, en het vrolijke muziekje uit de Schatkaart en Sleutel nagemaakt die zou wel en goeie cover kunnen maken denk ik, bij het kofferbak nummer leek 99% op het orginele:D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn een paar covers gemaakt van Thunder maar heb nog nooit 1tje gehoort die in de buurt van het orgineel komt...

Like2upload waar ik goed contact mee heb heeft het Kofferbaknummer, Toem toem (die ik ga gebruiken in de Bassie en Adriaan Tour aflevering Ruine van Teylingen), Thama Vrolijk, en het vrolijke muziekje uit de Schatkaart en Sleutel nagemaakt die zou wel en goeie cover kunnen maken denk ik, bij het kofferbak nummer leek 99% op het orginele:D

Nu ben je je eigen topic aan het derailen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...