Ga naar inhoud

Het VN'ers topic


Aanbevolen berichten

Het VN'ers topic.

In dit topic wil ik van jullie graag namen van Bekende Nederlanders die Vergeten, Verdwenen, Vertrokken of Verloren zijn.

Ik ga dan op zoek naar: een stukje geschiedenis, wanneer was deze BN'er bekend? waarvan? wanneer is deze verdwenen en waar is deze nu?

Natuurlijk kun je dat zelf ook wel opzoeken, maar het lijkt mij juist leuk om er een heel topic vol van te maken, met alle informatie van diverse bronnen op 1 plek. Dus welke vroegere BN'er mis je nu?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rolf X Wouters:

In 2005 maakte John de Mol bekend dat Rolf Wouters één van de presentatoren zou gaan worden van zijn nieuwe tv zender Talpa. Wouters presenteerde van september tot en met december van dat jaar het programma Sponsor Loterij Superbal. Het programma keerde net als Wouters in 2006 niet meer terug. In 2006 leek het erop dat Talpa een vierde serie van The Hunt wilde maken, maar dit is er nooit van gekomen. Sinds december 2005 is Wouters niet meer gezien op tv.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Miljuschka Witzenhausen

1224_Miljuschka.jpg

Feitjes

Geboren op: 10 juli 1985

VWO diploma gehaald in 2003

Studie rechten begonnen maar niet afgemaakt

In 2004 VJ geworden bij TMF, tot 2007.

Eind 2008 begonnen in ONM (Onderweg naar Morgen) als Jacqueline Brunel

In 2008 ook te zien in de internetsoap SOUND en als presentatrice van "Op Safari" op TV Noord-Holland.

Eigen radioprogramma op KXRadio in 2009

En vanaf dan wordt het stil.

Media

Bekend van:

ONM:

http://www.youtube.com/watch?v=yMYUsx498Yw

TMF:

Reclame (ook TMF):

http://www.youtube.com/watch?v=Zy01O1AEX-s

Verdwenen sinds: 2009

Ik heb het volgende kunnen vinden:

In 2009 aangereden door een vrachtwagen

In 2010 bevallen van zoon Rembrandt (serieus!) en vanaf daar kondigt ze aan volgend jaar weer volop in beeld te zijn.

In 2012 bevallen van dochter Felina Stientje (zeg maar niks)

Ze heeft vooral de tijd genomen voor haar kinderen, maar wil inmiddels wel weer op TV en in de Playboy.

In 2013 deed ze mee aan de Nationale IQ test bij BNN

Coen Swijnenberg & Sander Lantinga hebben haar onlangs gebeld:

http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/fragment/95458

Dus die gaan we als het goed is binnenkort weer zien.

Was getekend op zondag 21 april 2013, dus even zien of deze voornemens uit gaan komen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hero Muller! Heb hem nog één keer gezien als circusdirecteur in een Ernst en Bobbie-reeks in het circus ( :')) en sindsdien niet meer.

Niet?

Hij zat in Flikken Maastricht (seizoen 4, [2010])

En hij zit ook in de nieuwe serie Malaika van dit jaar

Kijk gewoon even op imdb ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet?

Hij zat in Flikken Maastricht (seizoen 4, [2010])

En hij zit ook in de nieuwe serie Malaika van dit jaar

Kijk gewoon even op imdb ;)

Niet iedereen volgt alles en zoals gezegd is het leuk om in dit topic een lijstje te hebben met info vanuit diverse bronnen, Hero Muller komt er dus aan nadat ik Rolf Wouters heb uitgewerkt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet iedereen volgt alles en zoals gezegd is het leuk om in dit topic een lijstje te hebben met info vanuit diverse bronnen, Hero Muller komt er dus aan nadat ik Rolf Wouters heb uitgewerkt ;)

Niet iedereen volgt alles, maar dan is dat het probleem toch ;)

witschenhausen en Rolf wouters zijn inderdaad van de één op de andere dag verdwenen en niet meer terug gekomen, maar Hero Muller is dus niet verdwenen. Iedere dag als ik de TV aanzet word ik met zijn stem geconfronteerd in een tekenfilm of zie ik hem in Malaika als ik er langs zap :P

Dan kan ik ook zeggen dat David Duchovny niet meer op tv is, want The X-files zijn afgelopen jaren geleden en ik volg geen Californication.. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet iedereen volgt alles, maar dan is dat het probleem toch ;)

witschenhausen en Rolf wouters zijn inderdaad van de één op de andere dag verdwenen en niet meer terug gekomen, maar Hero Muller is dus niet verdwenen. Iedere dag als ik de TV aanzet word ik met zijn stem geconfronteerd in een tekenfilm of zie ik hem in Malaika als ik er langs zap :P

Dan kan ik ook zeggen dat David Duchovny niet meer op tv is, want The X-files zijn afgelopen jaren geleden en ik volg geen Californication.. :P

Maar dat is geen Nederlander :P

Hero Muller speelt volgens mij ook in een telefilm die volgende week op tv komt (zaterdagavond Nederland 2), zag er leuk uit met een hoop oude bekenden als Aart Staartjes en Frits Lambrechts!

Ik ben blij met de animo in het topic, dus ik ga toch uitzoeken of Hero Muller is verdwenen en zo nee wat hij nu doet ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben wel benieuwd naar het volledige verhaal van Jimmy Geduld. Hij speelde tussen 1992 en 1999 de rol van Arthur Peters in Goede Tijden Slechte Tijden en verdween daarna van het scherm. Ik weet dat hij in een afkickkliniek gezeten heeft en hij heeft zo nu en dan wel eens iets erover losgelaten in een interview.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rolf Wouters (Rolf X. Wouters)

crazylife.venster.wouters.jpg

Feitjes:

Geboren op: 23 april 1963 in Rijswijk

Toegelaten tot de kunstacademie

Koos echter voor een studie bedrijfskunde

In Amerika gewerkt, in Nederland diverse banen gehad, ervaring opdoend bij diverse tv/filmproducties

Waar kennen we hem van?

In 1986 (op 23 jarige leeftijd) maakt hij zijn debuut op het witte doek in Flodder van Dick Maas

2 jaar later maakt hij zijn tv-debuut in Showmasters. Hij wordt 2e.

Zijn eerste presentatieklus was Bulldozer

Vervolgens een waslijst aan programma's:

Twins

Liefde op het eerste gezicht (eerst nog samen met Caroline Tensen)

Wedden dat!?

Rolf X. Alive

Now or Never

http://www.youtube.com/watch?v=Glb2SGufcrA

Hoe verlies ik een miljoen?

Orde, orde

Uhh... vergeet je tandenborstel niet (met Robert Jensen als voice-over)

Wouters wondere woensdag

Big Brother

Televisione di Rolfo

DeHunt

Rolf's Discotrain:

Factor Rolf

Rolf's Antwoordapparaat:

Royal Rolf (geflopt)

Sponsorloterij Superbal (Talpa, geflopt)

En vanaf dan is het stil. Akelig stil.

Het zijn weer Coen Swijnenberg en Sander Lantinga die hem uiteindelijk te pakken krijgen. Ook al sluit hij het niet uit, het is niet waarschijnlijk dat wij hem ooit nog op tv gaan zien.

Hier is het telefoongesprek waarin eigenlijk alles verteld wordt:

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik sla Hero Muller even over omdat hij zoals RM terecht opmerkte geen VN'er is, maar ik kom er op terug.

Jimmy Geduld:

De feitjes:

Geboren op 9 augustus 1964 als James Michael Geduld

Bekend van: zijn rol in GTST (1992-1999):

en als zanger in 4fun:

Daarna heeft hij het nog wel geprobeerd in Bobo's in the bush, als presentator van Touchdown! voor Veronica in 1996 en 1999 (een programma over de niet meer bestaande American Footballclub Amsterdam Admirals), maar het was geen succes.

En toen bleef het stil. Heel stil.

Hij had een gezin, een goede carrière en dat heeft hij naar eigen zeggen verpest door egocentrisch gedrag. "Op een gegeven moment worden mensen ziek van jou". En dat kwam omdat hij veel dronk en veel snoof. Cocaïne. Hij raakte zwaar verslaafd.

Hij zegt dat hij 'verslavingsgevoelige genen' heeft, ten tijde van GTST was hij verslaafd aan sporten.

Geduld heeft zijn leven te danken aan zijn vrienden die hebben ingegrepen. In 2005 is Geduld compleet afgekickt en heeft de drugs afgezworen. "Als mijn vrienden niet hadden ingegrepen, was ik er honderd procent zeker nu niet meer geweest.". Door zijn verslaving heeft Geduld heel veel verloren.

Er is ook recenter nieuws: Jimmy Geduld gaat binnenkort samen met Peter van der Vorst voor RTL een programma maken waarin zij mensen helpen afkicken van hun verslaving. Dat kan een drugsverslaving zijn, maar ook game, drank, gok en seksverslavingen komen aan bod. van der Vorst: “De verslaafde gaat direct mee naar een afkickkliniek in Nederland of elders in de wereld. We volgen natuurlijk wat daar gebeurt, maar houden ook contact met alle betrokkenen. Samen met hen wordt de terugkomst en re-integratie voorbereid, die ook in het programma te zien zal zijn.”

De voorlopige titel is "Verslaafd" en staat gepland voor najaar 2013.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

Er is nieuws over Frank Masmeijer:

AMSTERDAM - Frank Masmeijer heeft volgens Weekend 'tonnen schuld' en zou samen met zijn gezin zijn huis uit zijn gezet. De voormalig televisiepresentator woonde in een herenhuis in het centrum van Antwerpen, maar kon de huur ervan niet meer opbrengen. Eerder deze week werd bekend dat het horecacomplex van Masmeijer failliet is.

Volgens het weekblad heeft de verhuurder Frank en zijn vrouw, die samen twee dochters hebben, de deur gewezen. Het pand zou nu te koop zijn gezet voor 1.650.000 euro.

De horecagelegenheid in Sint-Niklaas, Bastille, is onlangs op last van de rechter gesloten. Weekend schrijft dat er een schuld is van 250.000 euro en dat acht mensen hun baan verliezen door het faillissement.

post-8-0-74650700-1383336307.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Nog even over Hero Muller: Van 2006 t/m 2010 was hij nog te zien als geniale schurk "Zeno Terpstra" in Het Huis Anubis.

 

Dat was wel een leuke rol. 

 

Ik zag hem dit jaar nog in ''Dokter Tinus''. Daar speelde hij de vader van die doktersassisentente (ben de naam even kwijt) en veteraan van de Papoeaoorlog. 

 

Sindsdien heb ik hem niet meer gezien. Wel jammer.. (Ik kende hem altijd van Ernst en Bobbie)

 

Eerlijk gezegd mis ik Jaap Stobbe op TV..  :P  Zijn laatste rol was in 2003. 

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

Miljuschka Witzenhausen

Dus die gaan we als het goed is binnenkort weer zien.

Was getekend op zondag 21 april 2013, dus even zien of deze voornemens uit gaan komen ;)

 

Presentatrice en kookliefhebber Miljuschka Witzenhausen gaat aan de slag voor het platform 24Kitchen. Niet alleen is ze komend jaar op de zender te zien als chef en presentatrice, maar komt ook haar eigen succesvolle culinaire blog onder de vleugels van 24kitchen.nl.

post-8-0-85333300-1422349974_thumb.jpg

Naast haar tv-carrière, die zij ooit is begonnen bij TMF, ontwikkelde Miljuschka een grote liefde voor goed eten en deelt ze haar huisgemaakte recepten en avonturen binnen en buiten de keuken voor een ieder die van eten houdt.

In de keuken staan betekent voor Miljuschka pure ontspanning: 'Als de kinderen de tent afbreken, ga ik de keuken in. Dan ziet het leven er een stuk rooskleuriger uit. Eten is ademen. Een eerste levensbehoefte. Maar ook een manier om emoties te uiten, herinneringen te creëren en te communiceren.'

Blog met recepten en hotspots

Miljuschka 's overheerlijke signature dishes zijn vanaf volgende maand te vinden op haar eigen blog op de website van 24Kitchen. Haar passie voor goed eten toont ze met ambachtelijke gerechten, waarbij ze grote projecten, zoals een hele haas of ingewikkelde taart, niet schuwt. Daarnaast neemt de keukengodin ook een kijkje achter de schermen bij foodleveranciers, topchefs en restaurants in entertainende video's.

Biografie

Miljuschka begon op negentienjarige leeftijd als presentatrice bij muziekzender TMF. Na drie jaar bij TMF en anderhalf jaar acteren in de Nederlandse soapserie 'Onderweg Naar Morgen', stortte zij zich fulltime op het moederschap een ontwikkelde ze een grote liefde voor koken. Dat bleef niet onopgemerkt, want in 2014 werd zij gevraagd als columniste bij het culinaire blog Culy.nl en is zij ook ambassadrice voor de Youth Food Movement van slowfood. Daarnaast schrijft ze maandelijks recepten voor vogue.nl.

Iets langer geduurd dus, maar ze is terug ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

"Lieve Mona, ik heb een probleem." Zo begonnen de meeste brieven in de problemenrubriek van Story die meer dan 25 jaar plaats in het roddelblad had. Vooral in de jaren 90 was 'Mona', pseudoniem van Loek Kessels-Brandt, een begrip. Een TROS-programma kwam op de buis waarin Mona daadwerkelijk op bezoek ging bij mensen met een probleem.

Schetst mijn verbazing toen ik in de trein een vrouw zag zitten die er sprekend op leek. Maar ja, het vragen (in een stiltecoupé!) is ook zo knullig. Toch was de nieuwsgierigheid mij de baas en vroeg ik heel voorzichtig; Pardon mevrouw, misschien ben ik nu heel asociaal maar, bent u niet Mona van de problemenrubriek?

jDIEOhh.jpg

Ja, ze was het _O_

Ze was blij verrast dat ik haar herkende ook nog, kreeg nog een leuk advies er achteraan. Aardige vrouw.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk verhaal! Ik had ooit een geschiedenisleraar die sprekend op Wim Kan leek, maar aangezien de brave man mij de middeleeuwen stond uit te leggen terwijl de heer Kan ons al een hele poos verlaten had, was het waarschijnlijk toch echt iemand anders. Niet dat ik bekende mensen zou durven aanspreken... al valt het misschien wel mee bij diegenen die al een beetje uit de belangstelling verdwenen zijn. Er zullen er vast wel bij zijn die het fijn vinden nog eens herkend te worden. :-)

aangepast door Koen
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...