Ga naar inhoud

Retroforum Piranhaplanten


Aanbevolen berichten

Oke, misschien moet deze eerder onder het kopje site-feedback, maar het leek me toch leuker om het hier te plaatsen :)

Nou ja, ik hoef het verder niet uit te leggen, iedereen die hier op het forum zit begrijpt wel wat ik bedoel:

Het overkomt me nu al regelmatig, dat ik in de lijst van subfora op het plantje klik, om naar de laatstgelezen post te gaan. Maar uiteraard beschouwt de site dat subforum dan als 'helemaal gelezen'. Maar zit je eenmaal in zo'n subforum, dan werkt het plantje wel op die manier.

Zou het niet makkelijker zijn om dat plantje steeds dezelfde 'waarde' te laten houden? Of voeg desnoods eentje toe met een andere kleur, rood bijvoorbeeld, om het onderscheid duidelijker te maken?

Niet dat het zo'n wereldramp is, maar af en toe toch wel irritant als je weer eens 'verkeerd' hebt geklikt.. Oke, nu is het nog een niet zo druk forum, maar mocht het drukker worden.. You get the point :)

Moest ik gewoon even kwijt!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je in de forumlijst op de piranhaplant klikt betekent dat: markeer als gelezen

Als je naar de laatste post in een topic wil klik je helemaal rechts op de datum van het topic.

Ik wil wel nog steeds die rondjes om de piranhaplanten weg hebben, in IE zie je ze niet, maar volgens mij in alle andere browsers wel, maar daar heb je het weer: voor die kleine groep users denk ik dan: laat maar, komt wel.

Net zoals het updaten van het forum, kost geld, heb ik een paar jaar gedaan en dan komt er weer een shitload aan werk bij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oke, misschien moet deze eerder onder het kopje site-feedback, maar het leek me toch leuker om het hier te plaatsen :)

Nou ja, ik hoef het verder niet uit te leggen, iedereen die hier op het forum zit begrijpt wel wat ik bedoel:

Het overkomt me nu al regelmatig, dat ik in de lijst van subfora op het plantje klik, om naar de laatstgelezen post te gaan. Maar uiteraard beschouwt de site dat subforum dan als 'helemaal gelezen'. Maar zit je eenmaal in zo'n subforum, dan werkt het plantje wel op die manier.

Zou het niet makkelijker zijn om dat plantje steeds dezelfde 'waarde' te laten houden? Of voeg desnoods eentje toe met een andere kleur, rood bijvoorbeeld, om het onderscheid duidelijker te maken?

Niet dat het zo'n wereldramp is, maar af en toe toch wel irritant als je weer eens 'verkeerd' hebt geklikt.. Oke, nu is het nog een niet zo druk forum, maar mocht het drukker worden.. You get the point :)

Moest ik gewoon even kwijt!

Gewoon bovenin naar Actieve topics gaan en zo alle nieuwe reacties in de topics doorlezen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat kan ook ja, maar op intuïtie kijk je toch op de anders-gekleurde plantjes / dikgedrukte regels ;)

Volgens mij was dit eerder ook zo, toen waren de plantjes nog rood (dacht ik) maar ik weet niet zeker of alles rood was want in dat geval zou het niet veel veranderen met nu :P

EDIT: Ff snel nagekeken en ik had gelijk, eerder waren de kleuren wel verschillend ;)

2nisjrq.png

aangepast door Logitech
Link naar bericht
Delen op andere sites

Rood = gesloten topic ;)

Was dan toch? Nu is gesloten & gelezen allebei dezelfde dichtgeklapte piranha ? :P

Wat ziet het forum er bij jou lelijk uit? :O

Nee lol, dit was even via WayBack Machine! Wou even weten of ik het goed had dat er eerder rooie piranha's werden gebruikt :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Quote djkoelkast 'Ik wil wel nog steeds die rondjes om de piranhaplanten weg hebben, in IE zie je ze niet, maar volgens mij in alle andere browsers wel, maar daar heb je het weer: voor die kleine groep users denk ik dan: laat maar, komt wel'.

hahaha... briljant! ;-) Nog altijd de Microsoft-filosofie van kracht: '80% van de gebruikers kiest voor onze software, dus waarom de bugs-fixen?' ;-) . Is dus helaas geen kleine populatie...

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Quote djkoelkast 'Ik wil wel nog steeds die rondjes om de piranhaplanten weg hebben, in IE zie je ze niet, maar volgens mij in alle andere browsers wel, maar daar heb je het weer: voor die kleine groep users denk ik dan: laat maar, komt wel'.

hahaha... briljant! ;-) Nog altijd de Microsoft-filosofie van kracht: '80% van de gebruikers kiest voor onze software, dus waarom de bugs-fixen?' ;-) . Is dus helaas geen kleine populatie...

Inmiddels is Chrome een populairdere browser dan IE ;)

Ik heb er al eens een tijd aan gezeten, maar ik kwam er niet uit. Tijd die ik aan andere dingen kan besteden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gebruik FireFox alweer een hele tijd, op aanraden van mijn broer. Toen was Chrome er nog niet. Heb Chrome ook nog niet geprobeerd, maar hoeft voor mij ook (nog?) niet per se.. vind FireFox wel best :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...