Ga naar inhoud

[NL] ZOOP


Aanbevolen berichten

zoop%20plaatjes.jpg

De populaire soapserie Zoop van Nickelodeon is vernieuwd en vanaf aankomend najaar weer dagelijks te zien. De afleveringen zijn bewerkt om te voldoen aan de huidige televisie standaarden. Daarnaast kreeg de soap een nieuw logo en intro. Inmiddels bekende gezichten als Nicolette van Dam, Patrick Martens en Ewout Genemans gaan terug in de tijd als de mooie Bionda, de geheimzinnige Mike en de Benjamin Bastiaan.

De serie start met het begin van de rangeropleiding en speelt zich af in een dierentuin. Acht jonge mensen die een opleiding volgen tot dierenverzorger worden meteen op de proef gesteld door hun trainers. De leerlingen hebben een zware training voor de boeg waar intriges, spanning en jaloezie aan de orde van de dag zijn. Gelukkig is er in het dierenpark ook nog tijd voor plezier, humor en uiteraard de liefde.

Zoop is vanaf 2 september dagelijks te zien op Nickelodeon.

Info:

Start serie - 7 april 2004

Einde serie - Juni 2006

Afleveringen - 325

Acteur - Personage - Periode

Julliete van Ardenne - Sira - 2004 - 2006

Viviënne van den Assem - Elise - 2004 - 2006

Erwan van Buuren - Alwin - 2004 - 2005

Nicolette van Dam - Bionda - 2004 - 2006

Ewout Genemans - Bastiaan - 2004 - 2006

Jon Karthaus - Moes - 2004 - 2006

Sander Jan Klerk - Aaron - 2005 - 2005

Patrick Martens - Mike - 2004 - 2006

Monique van der Werff - Taffie - 2004 - 2006

Sabine Koning - Gaby - 2004 - 2006

Ramy Sambo - Berenger - 2005 - 2006

Thomas Skykora - Fabian - 2004 - 2005

aangepast door jeugdmemories
Link naar bericht
Delen op andere sites

De afleveringen zijn waarschijnlijk gewoon opgerekt, want ze waren altijd 4:3. Of misschien zijn ze stiekem toch 16:9 opgenomen ooit?

Ik vond het een leuke serie, ietwat knullig op sommige punten en duidelijk gericht op kinderen, maar best vermakelijk. Alleen het einde was erg slap.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb het nooit gekeken.. maar het eerste waar ik aan dacht bij het zien van de topic-titel: Is dit niet ietwat 'jong' voor op een retroforum? Of is het stiekem alweer ouder dan ik zelf in de gaten heb?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb het nooit gekeken.. maar het eerste waar ik aan dacht bij het zien van de topic-titel: Is dit niet ietwat 'jong' voor op een retroforum? Of is het stiekem alweer ouder dan ik zelf in de gaten heb?

Het wordt vanzelf een keer echt oud en dan hebben wij het topic al ;)

Ik zou alleen een wat uitebreidere OP willen. Jaartallen, afleveringen, acteurs, rollen etc.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben nog bij de première geweest van Zoop in Zuid-Amerika :D

Overigens:

De populaire soapserie Zoop van Nickelodeon is vernieuwd en vanaf aankomend najaar weer dagelijks te zien. De afleveringen zijn bewerkt om te voldoen aan de huidige televisie standaarden. Daarnaast kreeg de soap een nieuw logo en intro.

Lees: de serie is gestretched/gecropt naar 16:9 en voorzien van een nieuwe intro zonder theme van Sita met nieuw Zoop-logo. Nothing special here, gewoon messed up 4:3, helaas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...