Ga naar inhoud

Fotowedstrijd Licht en donker: Stemtopic


  

11 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke foto kies je als beste passend bij Licht en donker?



Aanbevolen berichten

Zo, het is weer zover, we mogen stemmen. Dit keer een keuze uit 4 inzendingen, die in volgorde van binnenkomst zijn geplaatst. Welke wordt dit keer de winnaar en krijgt een award? Hzij mag bovendien de volgende fotowedstrijd organiseren en een onderwerp uitkiezen.

Vergeten te vermelden: je mag niet op eigen foto stemmen.

post-598-0-08831100-1389009133.jpg

post-598-0-65393500-1389009161.jpg

post-598-0-68338100-1389009191.jpg

post-598-0-51541600-1389009230.jpg

aangepast door Keetie
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wordt er eigenlijk meer gekeken naar de technische kant van de foto's, of hetgeen wat er afgebeeld is, of weet ik veel wat? Dat kan natuurlijk ook weer van invloed zijn op welke foto je uiteindelijk stemt..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wordt er eigenlijk meer gekeken naar de technische kant van de foto's, of hetgeen wat er afgebeeld is, of weet ik veel wat? Dat kan natuurlijk ook weer van invloed zijn op welke foto je uiteindelijk stemt..

Dat mag je helemaal zelf bepalen. Je mag 1 stem uitbrengen en die motiveren, de motivatie is jouw persoonlijke motivatie.

Dus als je een foto te saai vindt, te grauw, te fel dan stem je op een andere foto, zo simpel is het. Dus voor iedereen is de motivatie anders. Ik kijk vaak naar techniek en compositie. Als er een hele mooie foto is met rommel op de achtergrond zal ik daar niet op stemmen, want rommel. Een ander kan er net zo goed wel op stemmen om een heel andere reden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wordt er eigenlijk meer gekeken naar de technische kant van de foto's, of hetgeen wat er afgebeeld is, of weet ik veel wat? Dat kan natuurlijk ook weer van invloed zijn op welke foto je uiteindelijk stemt..

Net zo als DJKoelkast al schrijft; alleen kijk ik niet naar het technische, gewoon welke foto mij het meest aanspreekt. Ondanks dat hij mogelijk een beetje onscherp is, is het voor mij ook foto 3 (die mij nog steeds aan Escher doet denken).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Foto 1: Leuke poging maar had misschien iets eerder genomen kunnen worden.

Foto 2: Tetris! Altijd goed. Alleen die beeldjes snap ik niet echt. ;)

Foto 3: -

Foto 4: Ook een goede poging maar de bosjes erbij vind ik de foto verpesten.

Mijn stem gaat naar 2!

Bedankt voor de stem! :)

En wat betreft die beeldjes; zo staan ze nu eenmaal op de kast in mijn woonkamer :P Plus ze benadrukken het 'donker', want schaduw / staan voor de lichtbron. Het is btw een Space Invaders-klokje, Wario, en Doom-marinier :) Allemaal retrogame-gebaseerd dus!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er zijn 2 winnaars: VR!DZ en jeugdmemories. Beiden krijgen een award.

post-598-0-08730500-1390478462.png

Hebben jullie onderling al afgesproken wie de volgende fotowedstrijd gaat organiseren?

Leuke award! En mijn eerste eindelijk, yay :P

We zijn al via PB'tjes aan het bespreken hoe en wat, en we hebben al een thema bedacht :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...