Ga naar inhoud

Iemand enig idee welke muziek Carlo hier gebruikte?


Aanbevolen berichten

Ook zo vreselijk gelachen als Carlo & Irene in Telekids in dehuid kropen van Giechel en Goochel?

 

Ik keek laatst een kleine compilatie terug van het illustere duo en hoorde allerlei heerlijke retromuziekjes, iemand die ze herkent?

 

 

muziekje 1: 1:33

muziekje 2: 2:42 (durf niet te zeggen of dit een eigen compositie van Carlo is...)

muziekje 3: 3:03

muziekje 4: 6:48

 

En als we dan toch lekker bezig zijn.. uit de compilatie van de mega blubber power race...

 

 

muziekje 1: 0:25

muziekje 2: 2:23

 

Ben benieuwd...

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi topic!

Een kennis van me is trouwens tijdenlang bezig geweest alle Telekidstunes uit te pluizen en de oorsprong te vinden. Heel veel library en nagenoeg alleen de liedjes van de CD's zijn geschreven met hulp van Cor Bakker en John van Eijk, waar zelfs daar nog het origineel van een librarytheme afkomstig is.

Point is; het is allemaal library in de compilaties (inclusief het spelmuziekje uit Quizline), maar wat de tracks zijn... Daar zul je vooralsnog een opzoekende expert als Deemster voor nodig moeten hebben. :D Vooral die allerlaatste die je noemt wil ik al zeker bijna 15 jaar dolgraag weten :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar zul je vooralsnog een opzoekende expert als Deemster voor nodig moeten hebben.

 

:D

Ik ga dit weekend wel even luisteren en zoeken :P

 

Edit: Er is iets heel erg mis met mijn quote, maar hoe het komt?

aangepast door Deemster
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...

Ook zo vreselijk gelachen als Carlo & Irene in Telekids in dehuid kropen van Giechel en Goochel?

 

Ik keek laatst een kleine compilatie terug van het illustere duo en hoorde allerlei heerlijke retromuziekjes, iemand die ze herkent?

 

muziekje 1: 1:33

 

Ja? Mag ik ook eens een ontdekking doen? Mooi zo. Doen we dat. "HALLO ALLEMAAL, GOED NIEUWS, IK HEB NAMELIJK IETS LEUKS ONTDEKT." _O- Zo, dat hebben we ook weer gehad. :P

 

Lang naar gezocht wegens werkzaamheden maar gevonden: Op het KPM-label is de schijf KPM-0093 'That's Showbiz' uitgebracht met daarop track 17-19 genaamd 'Miss World', dat is muziekje 1 en dat is wat je weten moet. :D Mááár dat is nog niet alles! Op die schijf staat namelijk ook track 21-23 genaamd 'Star Prizes' en dat is muziekje 4, op 6:48 uit die marathon-video :D

 

En ja, ook het Giechel en Goochel-Quizline muziekje (wat niet speciaal in de compilatie is gebruikt maar iedere aflevering underscore was bij Telekids) heb ik in handen, moment.

 

HRCB 07 track 17 - Full Blast!

http://www.dewolfemusic.com/trackdetail.php#!/?id=1150039&code=3SZqwz

 

EDIT: Wat stom, de MBPR-theme heb ik inmiddels ook (dankzij iemand anders, credit is where credit is due) in handen, maar die hou ik nog héél even achter. Er komt binnenkort een special op Retroforum waar ik wat bijdrages voor lever, komt ie als het goed is in. ;)

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...