Ga naar inhoud

Spelcomputers en Games te koop - Beurs in Eindhoven


Aanbevolen berichten

-- graag eerst een link naar Retroforum op jullie site/facebook o.i.d. Vorige keer is het beloofd, maar het staat er nu nog niet op. Retroforum werkt zonder reclame, dus de enige manier om dit zo te doen is als jullie een link terug plaatsen naar ons -- 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan ik bij deze ook even mijn nieuwe CD-album aanbieden? Gezien mij dit het plaatselijke reclameblok-uurtje lijkt en iedereen ongegeneerd gewoon zaken kan aanprijzen zonder ook maar een bal aan de 1 of 2 regels te houden. Dus waarom niet, hè?

Met alle respect, maar is 1 linkje terugkoppeling teveel gevraagd voor dit zogenaamde 'museum'? Een echt 'museum' is professioneler dan dit amateuristisch gedrag, beloftes maken en niks nakomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Toch wil ik hier nog even op reageren.

Dit begrijp ik niet helemaal, wij zijn een stichting ook nonprofit.
Wat bedoel jij met een zogenaamd museum kun je me dat uitleggen?

Met djkoelkast zijn afspraken gemaakt, nooit direct tegen mij gezet dat er links geplaatst moet worden. Meestal informeer je iemand persoonlijk als je al afspraken hebt.

Elke beurs lagen er folders en hadden leuke reacties en verschillende zijn lid geworden van dit forum.

Wij mochten zelf berichtjes plaatsen voor het neerleggen van foldertjes meer niet, jullie maakten niet bv een leuk stukje over de beurs.

 

We zijn altijd bereid tot samenwerking en op een leuke manier, maak maar een leuk voorstel.
Graag sturen naar info@spelcomputermuseum.nl

 

 

Ik wens iedereen veel gameplezier.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Naomi,

 

Ik heb via de mail met John afspraken gemaakt. Het enige wat wij vragen is een link terug naar ons forum op jullie site of op de facebookpagina. Dat is helaas niet gebeurd en daarom is de inhoud van het topic weggehaald. Dit staat in dit topic: http://www.retroforum.nl/topic/4109-retro-evenementen-plaatsen-lees-dit-eerst-regels/ en dat is voor iedereen hetzelfde.

John zou de link regelen, toen is dat topic blijven bestaan, maar ten tijde van dit topic was het nog niet geregeld.

 

Retroforum draait helemaal uit eigen zak, dus ik zie graag een klein beetje promotie terug in de vorm van een linkje. De flyers ook heel tof dat jullie dat doen, maar de link terug is toch wel een voorwaarde. Ik reken op je begrip en medewerking, dan kun je in de toekomst altijd alle evenementen promoten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan wel net als bij retro event in Elst een linkje posten op facebook of dat je een stukje maakt die ik dan plaats.

Of op ons forum met vermelding samenwerking.

Rest zal ik even overleggen met John maar in principe plaatsen we geen linkjes.
Alleen een paar hier hier ( maar die hebben een donatie gedaan) http://www.spelcomputermuseum.nl/?page=business


Persoonlijk denk ik dat een link op onze site weinig opbrengt maar als we weer folders zouden neerleggen veel meer.

Als je een echt voorstel voor samenwerking hebt (dus inhoudelijk veel meer) mail dan naar info@spelcomputermuseum.nl

Folders is dan 1 ding maar er zijn er vele dingen waar we zouden kunnen samenwerken.

 

Ik heb nog wel steeds deze vraag
Dit begrijp ik niet helemaal, wij zijn een stichting ook nonprofit.
Wat bedoel jij met een zogenaamd museum kun je me dat uitleggen? 

(veel dingen die bij Retro Game Experience waren kunnen de bezoekers ook in ons museum doen die bijna elke middag open is)
 

Link naar bericht
Delen op andere sites

 

Ik heb nog wel steeds deze vraag

Dit begrijp ik niet helemaal, wij zijn een stichting ook nonprofit.

Wat bedoel jij met een zogenaamd museum kun je me dat uitleggen? 

(veel dingen die bij Retro Game Experience waren kunnen de bezoekers ook in ons museum doen die bijna elke middag open is)

 

 

Het bericht waar dat in staat is door een user geplaatst en is geen uitspraak van mij of Retroforum, dus dat moet je even aan de betreffende user zelf vragen.

 

Een samenwerking sta ik positief tegenover, zolang het ons bezoekers oplevert. Retroforum heeft geen geld nodig, wel bezoekers en nieuwe users.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb nog wel steeds deze vraag

Dit begrijp ik niet helemaal, wij zijn een stichting ook nonprofit.

Wat bedoel jij met een zogenaamd museum kun je me dat uitleggen? 

(veel dingen die bij Retro Game Experience waren kunnen de bezoekers ook in ons museum doen die bijna elke middag open is)

Daar bedoel ik dit mee; beloftes maken en niks nakomen. Eerst zijn er afspraken gemaakt met iemand, dan ineens wordt het "Rest zal ik even overleggen met John maar in principe plaatsen we geen linkjes", dat vind ik als buitenstaander nogal vreemd en absoluut niet professioneel overkomen. Je weet dan als professioneel museum toch welke afspraken gemaakt worden, of mis ik nu iets? :/

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bonami had al een samenwerking voordat deze regel inging.

Mij is niets van deze regel verteld.
En kan me niet voorstellen dat er een link terug belooft is, maar wel om iets samen te doen (die mail kan ik wel terug vinden) maar geen harde belofte van een link

En vanuit mij vind ik het raar dat ik niet eerst wordt geinformeerd dat onze bestaande afspraken ineens niet meer geld en dat een link een must word.
afspraak in met djkoelkast gemaakt eind februari 2013
Dus de professionaliteit is daarin ook niet helemaal goed vanuit jullie kant.

 

Laten we ervan uitgaan dat we ons beiden vergist hebben en opnieuw beginnen, mee eens?
Graag vervolg via mail naar info@spelcomputermuseum.nl

aangepast door Naomi
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet in hoeverre je weet wat een forum is, maar nu zeg je dat 'wij' als 'Retroforum' niet professioneel zijn, maar je reageert op een reactie van een user.

Ik zal binnenkort per e-mail contact opnemen. Een link terug is overigens wel degelijk met John besproken en hij zou het regelen, het zou alleen even duren omdat jullie je site zelf niet gebouwd hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry je hebt helemaal gelijk.

Misschien beter de reacties te verwijderen en samen over nieuw te beginnen.

 

Professioneel, alsmaar zeuren om reacties te verwijderen waarin je zelf gewoon niet goed uit de verf komt:

 

 

Bonami had al een samenwerking voordat deze regel inging.

Mij is niets van deze regel verteld.

En kan me niet voorstellen dat er een link terug belooft beloofd is, maar wel om iets samen te doen (die mail kan ik wel terug vinden) maar geen harde belofte van een link.

En vanuit mij vind ik het raar dat ik niet eerst wordt geinformeerd geïnformeerd dat onze bestaande afspraken ineens niet meer geld gelden (afspraken is meervoud) en dat een link een must word wordt.

Afspraak in met djkoelkast gemaakt eind februari 2013.

Dus de professionaliteit is daarin ook niet helemaal goed vanuit jullie kant.

 

Professionaliteit is niet helemaal goed zei je?

 

Maargoed, hee, ik ben ook maar slechts een user hier. Weliswaar een user die vraagtekens zet bij een organisatie die blijkbaar precies wil weten waarom een user als ik vind dat Bonami zich allesbehalve professioneel gedraagt (wat opzich toch wel duidelijk te zien is aan de berichtjes die hier worden achtergelaten; reclame en verder niks aan echt toevoegende waarde) waarna ze Retroforum in het geheel onder de gordel moeten aanvallen. Wil Retroforum haar handen hier wel aan branden?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen probleem, van beide kanten bedoelden we het goed.

Belangrijkste is plezier houden in alles, ik bedoelde het ook niet kwaat en probeerde het op te lossen.

En sommige dingen staan voor beide kanten slecht als er negatieve berichten op het forum staan, dat merkte ik vooral mij ons zelda forum
Daarom was mijn opmerking om het beter te verwijderen, persoonlijk maakt mij zulke dingen niet uit

 

Wij zijn sterk aan het groeien en misschien kunnen we jullie helpen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...