Ga naar inhoud

Nederlandse retro games reviewers op youtube?


Aanbevolen berichten

  • 3 months later...

Oh ja dit topic had ik ook nog.

Die lacto vond ik niks. De retrobros vind ik wel leuk ! verfrissend om Nederlandse filmpjes te zien. Maar laatste video 4 maand geleden ? Gestopt ?

Dennis kende ik wel via elders. Wat heeft die gast trouwens een focking vette collectie.

Ik hou sowieso wel van lets play filmpjes.

 

PS : Geen RetroForum kanaal op YouTube ?! kom op mannen opzetten

 

Meer suggesties nog steeds welkom ! Ook leuk filmpjes van YouTube op de achtergrond bij het stofzuigen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

PS : Geen RetroForum kanaal op YouTube ?! kom op mannen opzetten.

Er is wel een Retroforum kanaal op Youtube, alleen behandelt die voornamelijk tv-beelden, soft/hardware en evenementen-reports ;)

Betekent echter niet dat ik geen speedruns, playthroughs of let's play-video's zou willen zien of spelen op/voor dat kanaal ^^

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

PS : Geen RetroForum kanaal op YouTube ?! kom op mannen opzetten

 

Meer suggesties nog steeds welkom ! Ook leuk filmpjes van YouTube op de achtergrond bij het stofzuigen.

 

http://www.youtube.com/c/RetroForum

Kijk ook eens rechtsboven op de site, staat een Facebook, Twitter en YouTubelink hoor  ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Het lijkt me dat het bij games sowieso al minder draagvlak is om dat in het Nederlands te doen. Zeker bij retrogames, daar zijn volgens mij sowieso al minder mensen mee bezig dan bij nieuwe games, dus ook veel minder. 

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom zijn er zo weinig reviewers in het nederlands ?

 

Er zijn veel Nederlandse reviews die in het Engels reviewen, ik vind dat wel jammer. Je publiek is dan wel kleiner in het Nederlands, maar het is wel toffer.

Alle video's die ik voor Retroforum maak zijn in het Nederlands, hooguit ondertiteld als daar vraag naar is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Dennis Fleaman

Nee, meerendeels quasi-Engels (sowieso minpunten voor Nederlanders die Engels gaan reviewen) plus een te hoog gebruik van windows movie maker laten mijn rugharen al overeind staan :P

 

BanjoTown doet dan wel eens van die games, maar echte reviews... Nee.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Misschien is MetalJesusRocks iets voor je. Deze vent heeft een hele kamer met meer dan 500 retro games (denk zelf veel meer) en een stuk of 50, 100 consoles. In zijn video's bespreekt hij retro games, hij opent paketten met opgestuurde games en consoles, enz... Hier is een linkje naar zijn kanaal

 

(Hij is niet Nederlands, hij komt uit Amerika)

 

https://www.youtube.com/channel/UCEFymXY4eFCo_AchSpxwyrg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...

Hey guys! Ik kwam dit forum tegen en kon het niet laten om toch even een bericht achter te laten. Wij hebben sinds 2 jaar ook een eigen youtube kanaal gericht op gaming. Hierop behandelen wij retro games maar ook nieuwe games. Hopelijk kom je een kijkje nemen op ons kanaal!

http://www.youtube.com/awayfromkeyboard
 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...