Ga naar inhoud

Spikey's Videogame recepten 1; Avocado-pindakaas sandwich


Aanbevolen berichten

Oorsprong: Quest for Glory IV: Shadows of Darkness

Ingrediënten: 

- Bruine boterhammen

- 1 rijpe avocado

- Pindakaas met stukjes noot

- Verse knoflook (gesneden ingemaakte knoflook kan ook)

- Mierikswortelpasta

- Kruiden (Rozemarijn, Oregano, Peper)

 

1. Pel en ontpit de avocado, en prak hem fijn. Niet in de blender doen, dan heb je meer "bite". 

2. Doe een aantal eetlepels van de pindakaas door de avocado, zodat de verdeling 50/50 is. Meng door elkaar.

3. Pers de knoflook er door heen.

4. Het magische ingrediënt om dit goedje een smaakversterking te geven. Voor de typische wasabi achtige smaak van dit retro-goedje, zoveel theelepels als je wilt. Ik hou zelf van scherp. Goed mengen!

5. Meng wat kruiden er door heen waar je van houdt. Tussen haakjes wat suggesties.

6. Smeer het mengsel op de boterhammen, en bedek met tweede boterhammen. Snij ze diagonaal sandwich stijl.

7. Doe ze in je backpack als proviand, en ga op wyvern / revenant / disturbed cult member jacht. Pas op voor de elvenkoningin als je een magiër klasse bent. 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Meh, geen idee wát voor lunch, maar iig calorierijk. Ik kan me herinneren dat ik dit aan het spelen was in de 90s, en m'n enige proviand als ik onderweg was in het spel. 

"You're getting hungry".

......

[in-game] uren later....

"You need to eat something, SOON!"

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...