Ga naar inhoud

Retroforum en sociale media


Aanbevolen berichten

Ik merk dat vele mensen hier op Retroforum ook gebruik maken van sociale media. Is het geen idee om daar ook speciale links voor sociale media bij te maken bovenop de link naar je eigen website. Zoals op YouTube zie hieronder (Het is maar een idee).

post-1055-0-49484900-1421687858_thumb.png

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is bestaande software waar we op draaien, dus of zelf programmeren of liever nog bestaande plugins gebruiken. Als je een plugin weet of dit zelf programmeert hou ik me aanbevolen.

Bedankt voor de reactie. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel grappig trouwens, hoe "retro" de message board scene zelf is geworden. Het was echt een tijdje massaal.

Het was altijd vrij anoniem, en je leerde elkaar kennen puur door wat je schreef. 

 

Nu lijkt het wel tegenovergesteld, op Facebooks e.d.. "Zoveel mogelijk van jezelf laten zien". Ook een heel ander slag mensen, lijkt het, mensen die ik van fora ken in mn Facebooklijst houden zich veelal op de vlakte.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wel grappig trouwens, hoe "retro" de message board scene zelf is geworden. Het was echt een tijdje massaal.

Het was altijd vrij anoniem, en je leerde elkaar kennen puur door wat je schreef. 

 

Nu lijkt het wel tegenovergesteld, op Facebooks e.d.. "Zoveel mogelijk van jezelf laten zien". Ook een heel ander slag mensen, lijkt het, mensen die ik van fora ken in mn Facebooklijst houden zich veelal op de vlakte.

 

Nou, bij mij ging het niet over Facebook, maar heb ik onder deze naam een Pinterest, Flickr, YouTube staan. Zou leuk zijn als dat verbonden was, dan konden mensen dat meteen gewoon zien. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...