Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden speelde ik heel veel, maar sinds een jaar ben ik er mee gestopt. Het begon me een beetje te vervelen. Nu speel het heel incidenteel.  

 

De Sims 2 is een simulatiespel uit 2005 gemaakt door Maxis uitgegeven door EA. In 2009 kwam de opvolger uit: De Sims 3 en in 2014 de Sims 4.  Het spel heeft net als de voorganger De Sims (1) geen doel, maar de spel kunnen zelf wel doelen stellen zoals gezinnen stichten, promoties halen, nieuwe buurten maken etc.

 

Het nieuwe aan de voorganger is dat in de Sims 2 er verschillende levensfases zijn:

Baby.

Peuter.

Kind.

Tiener.

Jongvolwassene (komt pas voor bij 'Studentenleven')

Volwassene 

Oudere 

 

Hoewel de speler zelf buurten aan kan maken. Zijn er ook nog een aantal standaardbuurten.

 

Veronabuurt

Vreemdvoort

Droomzicht

 

Van dit spel zijn volgende uitbreidingspakketten uitgekomen;

 

'Op reis'

'Gaan het maken'

'Studentenleven'

'Vrije tijd'

'Nachtleven'

'Seizoenen'

'Huisdieren'

'Appartementsleven'

 

 

en de volgende accessoires pakketen verschenen.

 

'Villa en tuin'

'Ikea wonen'

'H&M fashion'

'Glamour'

'Keuken en bad'

'Tiener'

'Familiepret'

'Feest'

 

In het spel zijn ook gek genoeg allerlei verwijzingen naar Lama's. Alhoewel die niet in het spel zelf voorkomen...

post-1055-0-53225900-1421928479_thumb.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben zelf niet zo van de life-simulation; net als reality-tv, ik kijk liever uit een raam. :).

 

Echter, the Sims heb ik altijd al een keer willen spelen, omdat het echt zo'n hype was 10 jaar terug.

Liever nog zie ik een vervolg dat op de één of andere manier the Sims en SimCity met elkaar kan verbinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...