Ga naar inhoud

bbq liefhebbers


Aanbevolen berichten

Dag mensen uit de culinaire wereld.

Langzamerhand komt de barbecue seizoen steeds meer dichterbij en ben ik van plan om een nieuwe barbecue aan te schaffen. Nu ben ik benieuwd of er hier ook echte barbecue experts/liefhebbers te vinden zijn. Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe bbq en ben benieuwd of jullie mijn jullie ervaringen kunnen vertellen over diverse barbecues. 

Momenteel ben ik me nog aan het oriënteren wat betreft de merk/soort barbecue dus tips en adviezen zijn welkom!

Met rokende groet,
Kees

aangepast door kipbakken
Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op Retroforum!

We hebben wel een culinair gedeelte, maar om nou te zeggen dat we een echt culiforum zijn... :P 

Mijn ervaring is dat goedkope bouwmarktbarbecues 1 seizoen meegaan en de betere merken gewoon jaar na jaar te gebruiken zijn zolang je ze droog houdt.

Kokosbriketten + houtskool is mijn favoriete combi om boven te grillen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dankjewel voor de reacties, @thejoken ik hoor inderdaad ook veel goede recensies over weber barbecue's. Hoelang ben jij al in het bezit van een? Ik heb inderdaad eventjes op google gekeken en ben deze barbecue -spam- tegen gekomen. Jij ervaring met deze bbq of shop? En zelf ben ik er nog niet echt over uit of ik nou echt een houtskool barbecue wil aangezien ik ga verhuizen en het maar moet doen met een balkon. 

aangepast door djkoelkast
spam
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...