Ga naar inhoud

Dutch Comic Con


Aanbevolen berichten

https://www.youtube.com/watch?v=ZHnTHMNCxSg

 

 

Gaan er ook mensen van retroforum naar de Dutch comic con ?

 

Ik kreeg dit binnen via mijn YouTube abonnement en ik dacht bij mezelf waarom hoor en lees ik hier niet meer over ? Echt WTF momentje.

Ik moest best wel glimlachen om het filmpje en heb hierna weer een big bang aflevering gekregen.

Dus ik dacht waarom ook niet ik deel het. geeft mij de gelegenheid hier een topic te openen.

Wat denken jullie van de beurs en waarom heeft retroforum hier nog geen topic over ? Geen comic fans hier ?

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

  Comic Con betaalt acteur toch nog  
                                       

 Game of Thrones-acteur Joseph Gatt is alsnog betaald door de Dutch Comic Con. Hij beklaagde zich omdat hij nog geen geld had ontvangen voor zijn optreden in de Jaarbeurs in Utrecht.  
                                       
 Toch is de acteur nog steeds niet te spreken over de beurs. "In dit hele proces ben ik totaal genegeerd door Ivan Lok, de eigenaar van de Comic Con." Gatt zegt nooit meer zaken te willen doen met de organisatie van de beurs en adviseert iedereen om hetzelfde te doen.                    
                                       
 Lok kwam eerder in opspraak doordat zijn merchandisewinkel failliet ging. Veel klanten wachten nog op spullen.  
 

 

Bron: RTV Utrecht  -  do 16 apr 13:39:24
 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...