Ga naar inhoud

[FOTO]wedstrijd - spiegeling


Aanbevolen berichten

Er is hier al een tijdje niets gebeurd, daarom neem ik het maar weer over voor een nieuwe fotowedstrijd. Het kriebelde namelijk de vorige week met de eerste zonnige dag sinds lange tijd. Ik had mijn camera meegenomen op een wandeling teneinde een proeffoto te nemen voor het onderwerp dat ik in gedachten had. Het zou een mooie foto geworden zijn als de batterij van mijn digitale niet leeg geweest was.... ;)

 

Dus hierbij een goede raad: houd je batterij paraat!

 

Ik ga gewoon weer verder met mijn lijstje, het stond er al lang op: Het onderwerp voor deze keer is spiegeling. Het zou leuk zijn als je vermeldt met welke camera de foto gemaakt is.

Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op:
http://www.retroforu...s-op-het-forum/


- Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt
- De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden)
- De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de wedstrijd
- Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan

Looptijd een maand: half april - half mei 2015

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

^ same. Gemaakt met stock camera van m'n HTC One S tijdens skaten gister. Niet alleen de zon, maar ook de bomen en de skyline van Rotterdam spiegelden in de Kralingse Plas. 

 

post-1088-0-18044700-1429183572_thumb.jpg

 

Dit liedje stond op m'n oren op dat moment;

 

"There's a light that rises up from the bottom of the lake
And its beam has hit me hard, now I'm wide awake
Where it's cold but not that deep because your legs grow
And you're the only person in the world I feel that way about
And if you move off to the side I'll get swept back out
Where it's cold but not that deep because your legs grow"
(Nada Surf)
aangepast door Spikey
Link naar bericht
Delen op andere sites

Grappig, ik heb ook in autospiegels lopen loeren om te kijken wat ik daarin zag... ;)

 

Echt zon heb je voor spiegeling niet altijd nodig, water bv spiegelt zonder, nu met waaiwind zelfs in golfjes. Echt zonlicht maakt de foto wel scherper en mooier natuurlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Grappig, ik heb ook in autospiegels lopen loeren om te kijken wat ik daarin zag... ;)

 

Echt zon heb je voor spiegeling niet altijd nodig, water bv spiegelt zonder, nu met waaiwind zelfs in golfjes. Echt zonlicht maakt de foto wel scherper en mooier natuurlijk.

 

Bij mijn werk bij de Oude Rijn ging het water steeds zo te keer als ik er was, dat je überhaupt geen spiegeling meer zag. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...