Ga naar inhoud

ID Contest Batman


Aanbevolen berichten

Beste,

 

Het is wel weer tijd voor een nieuwe contest.

En dit keer weer een foto contest.

 

Iedereen heeft wel eens een film of tekenfilm gezien van Batman.

En iedereen heeft vast wel eens met de gedachte gelopen; "Man, je kunt toch zo duidelijk zien wie er onder dat masker zit!".

Je zou inderdaad zeggen dat je enkel bij het zien van de ogen en de mond van iemand weet wie het is.

Toch lijkt het makkelijker dan dat het in werkelijkheid is.

 

ID CONTEST BATMAN

 

Hieronder staan 25 bekende nationale en internationale personen afgebeeld.

Al deze 25 personen (zowel man als vrouw) hebben een masker opgezet en gaan in deze contest als "superheld" door het leven.

Graag wil ik weten wie deze personen zijn door mij de namen te geven die bij elk nummer horen.

 

Regels:

- Voor elk goed geraden naam kan 1 punt worden verdiend

- In totaal kunnen er 25 punten worden verdiend

- Looptijd van de contest bedraagt 2,5 week (einddatum is 12 juli 2015)  --> EDIT: nieuwe einddatum is eind juli

- De eerste inzending moet binnen zijn voor 10 juli (de laatste 3 dagen kunnen er geen nieuwe users meer meedoen)

- Afhankelijk van het aantal deelnemers en het aantal gevonden antwoorden zal worden bepaald of in de laatste week van de contest hints nodig zijn

- De winnaar en de runner-up winnen een award

 

 

SUCCES!

 

post-206-0-64916700-1435184194_thumb.jpg

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Is het handig om de contest wat te verlengen? Door het extreem warme weer heeft men denk ik weinig achter de pc gezeten en dit vraagt toch wel wat zoekwerk.

 

Ja dat vermoeden had ik al ;)

Wat mij betreft prima.

 

Ik heb ook slechts 2 inzendingen gehad.

Laten we zeggen eind van de contest is eind juli?

 

Ik wacht nog even met het eventueel geven van hints

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Inmiddels een 3e deelnemer;

 

1. TMP

2. Hinse

3. Keetie

 

 

Ik zal in ieder geval iets meer prijsgeven;

 

Het zijn 17 mannen en 8 vrouwen.

En het zijn 14 Nederlanders, 7 Amerikanen, 1 Serviër, 1 Argentijn, 1 Brit en 1 Brit/Canadees.

 

Op dit moment nog iets minder dan 2 weken voordat de maskers afgaan.

Willen jullie nog meer hints?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inmiddels een 3e deelnemer;

 

1. TMP

2. Hinse

3. Keetie

 

 

Ik zal in ieder geval iets meer prijsgeven;

 

Het zijn 17 mannen en 8 vrouwen.

En het zijn 14 Nederlanders, 7 Amerikanen, 1 Serviër, 1 Argentijn, 1 Brit en 1 Brit/Canadees.

 

Op dit moment nog iets minder dan 2 weken voordat de maskers afgaan.

Willen jullie nog meer hints?

Geen directe hints (dat verpest nogal de contests), maar wat te denken van een paar 'Robins' bij een kleine selectie? :D *Neergemept, POW!* _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oke,

 

Op dit moment heb ik van 3 verschillende users pas in totaal 6 keer een inzending ontvangen.

De contest staat al een maand open en is al verlengd tot eind deze maand (dat betekent nog 1 week).

Op het moment dat ik vraag of hints gewenst zijn, wordt er aangegeven dat er geen directe hints gegeven moeten worden, want dan wordt de contest verpest.

 

Voordat ik tijd steek in het verzinnen en geven van hints (dat zullen dan waarschijnlijk kryptische omschrijvingen worden) ben ik benieuwd of er over het algemeen nog animo is voor de contest.

Als dat niet zo is dan hoor ik dat ook graag (tijdgebrek kan de reden niet meer zijn dat er weinig inzendingen worden gedaan).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik een 4e deelnemer en dus een nieuwe tussenstand;

 

1. TMP

2. Hinse

3. samba-boy

4. Keetie

 

 

Ik heb verder toch maar besloten om voor de opgaven een kleine hint / omschrijving te geven, in de hoop dat deze contest in de laatste week toch nog een beetje opleeft.

Hieronder dus 24 beschrijvingen (soms kryptisch beschreven) voor de 25 maskerdragers.

Deze beschrijvingen staan in willekeurige volgorde.

 

Tussen de maskerdragers zit;

  • Iemand die van Holland houdt en graag een deal sluit
  • Iemand die dit jaar het "witte licht" heeft gezien
  • Iemand die een dirigente in een dramaserie speelt
  • Iemand die zijn enorme veelzijdigheid en ons/jou "niet zat" is
  • Iemand die er alleen al voor zorgt dat een comedy succes heeft
  • Iemand die zijn eigen glazen heeft ingegooid (na ze eerst op te hebben gedronken)
  • Iemand die zelf ook aan mensen heeft gevraagd of ze wisten wie ze waren
  • Iemand waarvan duidelijk werd dat hij niet "de slimste" is
  • Iemand die op TV op zoek ging naar de ware
  • Iemand die begonnen is bij AT5
  • Iemand die er voor jou is als jij er voor deze persoon bent
  • Iemand die iedereen kent, maar die al jaren van de buis is
  • Iemand die altijd tot op het bot gaat
  • Iemand die hoofdpiet heeft gespeeld
  • Iemand die ons de laatste jaren vraagt wie de boel belazert
  • Iemand die het nu uit zijn hoofd zou laten nog in te breken in andermans huis
  • Iemand die op een andere manier gaat pleiten/campagne gaat voeren
  • Iemand die een rare snijboon heeft gespeeld
  • Iemand die bekend staat om zijn "rare" afsluitingen
  • Iemand die graag "spelletjes" met anderen speelt
  • Iemand die in zijn show grappen maakt over films en er vervolgens ook zelf in meespeelt
  • Iemand die dit jaar een grote kans heeft laten liggen
  • Iemand die een ander uit de contest drank laat halen
  • Iemand die altijd op de klok zal blijven kijken
Link naar bericht
Delen op andere sites

EINDUITSLAG

 

1. TMP [11 punten] post-206-0-88957800-1438385158_thumb.png

2. Hinse [9 punten] post-206-0-54070100-1438385163_thumb.png

3. samba-boy [3 punten]

4. Keetie [1 punt]

 

ANTWOORDEN

post-206-0-82575400-1438385196_thumb.jpg

 

BIJBEHORENDE NAMEN

1. Tooske Ragas - Breugem

2. Art Rooijakkers

3. Bram Moszkowicz

4. Beau van Erven Dorens

5. Novak Djokovic

6. Piet Paulusma

7. Ali B

8. Rolf X. Wouters

9. Erik de Vogel

10. Froukje de Both

11. Rowan Atkinson

12. Jimmy Fallon

13. Anna Drijver

14. Joe Pesci

15. Charlie Sheen

16. Julius Jaspers

17. Merel Westrik

18. Jeroen van Koningsbrugge

19. Jennifer Aniston

20. Tobin Bell

21. Maxima Zorreguieta

22. Hans Teeuwen

23. Emily Deschanel

24. Kiefer Sutherland

25, Kaley Cuoco

 

HINTS

  • 4. Iemand die van Holland houdt en graag een deal sluit -> Ik hou van Holland / Deal or no deal
  • 18. Iemand die dit jaar het "witte licht" heeft gezien -> The passion - Marco Borsato's "Witte Licht"
  • 13. Iemand die een dirigente in een dramaserie speelt -> Dramaserie "Levenslied"
  • 7. Iemand die zijn enorme veelzijdigheid en ons/jou "niet zat" is -> hit "Ik ben je zat"
  • 25. Iemand die er alleen al voor zorgt dat een comedy succes heeft -> comedy "The big bang theory"
  • 15. Iemand die zijn eigen glazen heeft ingegooid (na ze eerst op te hebben gedronken) -> 2 and a half man, ontslagen en drankprobleem
  • 1. Iemand die zelf ook aan mensen heeft gevraagd of ze wisten wie ze waren -> Wie ben ik? gepresenteerd
  • 16. Iemand waarvan duidelijk werd dat hij niet "de slimste" is -> Ging in de eerste aflevering van "de slimste mens (vorige week) eruit
  • 10. Iemand die op TV op zoek ging naar de ware -> programma "wie wordt de man van Froukje?"
  • 17. Iemand die begonnen is bij AT5 -> spreekt voor zich
  • 19. Iemand die er voor jou is als jij er voor deze persoon bent -> Friends: The rembrands I'll be there for you (titelsong)
  • 8. Iemand die iedereen kent, maar die al jaren van de buis is -> spreekt voor zich
  • 23. Iemand die altijd tot op het bot gaat -> Bones
  • 9. Iemand die hoofdpiet heeft gespeeld -> spreekt voor zich
  • 2. Iemand die ons de laatste jaren vraagt wie de boel belazert -> Wie is de mol?
  • 14. Iemand die het nu uit zijn hoofd zou laten nog in te breken in andermans huis -> Harry uit de eerste 2 Home Alone films
  • 3. Iemand die op een andere manier gaat pleiten/campagne gaat voeren -> geen advocaat meer, maar nu politieke partij
  • 11. Iemand die een rare snijboon heeft gespeeld -> Mr. Bean
  • 6. Iemand die bekend staat om zijn "rare" afsluitingen -> Oant moarn
  • 20. Iemand die graag "spelletjes" met anderen speelt -> Jigsaw in de Saw films (I wanna play a game)
  • 12. Iemand die in zijn show grappen maakt over films en er vervolgens ook zelf in meespeelt -> Tonight Show, grappen over Jurassic World
  • 5. Iemand die dit jaar een grote kans heeft laten liggen -> Roland Garros winnen, nadat hij Nadal uitschakelde
  • 21+22. Iemand die een ander uit de contest drank laat halen ->"Majesteit, ga eens bier halen!"
  • 24. Iemand die altijd op de klok zal blijven kijken -> Jack Bauer, 24
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...