Ga naar inhoud

AH satésaus broodje is wel okee


Aanbevolen berichten

Even pauze genomen van school door de les heen, naar de AH gegaan om een van hun diepvries broodjes te kanen.

 

Heb gekozen voor een saté saus broodje... met alleen saus dus, de saté hebben ze zelf opgegeten ofzo. Of gevoerd aan hun stoelvaste kassamedewerksters.

 

 

Ging wel, alleen een beetje droog. Een paar slokken fujifilm foto emuslie werkten daar gelukkig tegen.

aangepast door T4600C
Link naar bericht
Delen op andere sites

In het broodje, qua ingrediënten. Staat achter op de verpakking ;)

Ik zag ineens dat de pauze al bijna over was! tijd fout ingeschat. heb broodje snel met verpakking en al moeten injecteren via mijn keelpijp.

 

Kan wel met mijn kennis over boeren voer een schatting maken.

 

Zout (Met jodium.) Zout (Zonder jodium) Bloem. Suiker (Met jodium), melk (Echte weiden melk uit poland.), Struisvogel ei, Bloed zweet en tranen van eerste jaars medewerkers. Wat vogel zaatjes voor de leuk(maakt niet uit dat 50% er af valt tijdens het uitpakken). klodder AH basic pindakaas. Red Bull wat een tiener medewerker in het beslag heeft laten vallen.

 

Geen kunstmatige guur, kleur en smaak stoffen, dat is dan weer wel mooi.

aangepast door T4600C
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...