Ga naar inhoud

Retro-TV op Youtube


Aanbevolen berichten

Zit ik een paar weken geleden een onvolledige opname van Hans Kazán te kopiëren, ontdek ik wat later dat de volledige uitzending op Youtube staat. Ik loop tegen 'In de hoofdrol' met Jos Brink aan: ook op Youtube (beeld niet stabiel, maar kom: het staat er toch maar, voor iedereen zomaar aanklikbaar). 
 
We hebben misschien allemaal wel een paar favoriete uploaders op Youtube - erger nog, nogal wat van ons zijn er zelf actief! - maar er zijn ook heel wat uploads waar wellicht niet iedereen zich van bewust is. Niet omdat het ons niet interesseert, maar omdat er nu eenmaal duizenden programmatitels zijn waar je op zou kunnen zoeken, en je moeilijk dagelijks, wekelijks of maandelijks alle mogelijke zoekwoorden weer eens kan ingeven in de hoop dat er wat nieuws is bijgekomen.
 
Daarom vraag ik me af of het een goed idee zou zijn om wat links te verzamelen naar interessante uploads die we tegenkomen. Geen DVD-spul natuurlijk, maar het echte werk: bandkopieën dus. Dan maken we daar een draadje topic van.

 

Is dat wat?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...